Werkt uitstekend !!!!

• Bereikbaarheid

Beste Erik, hartelijk dank voor jouw mooie review!

Perfect en netjes geholpen

Kwam in Eemnes bij Adjan om mijn motor over te schrijven en werd hier vriendelijk en snel geholpen. Hangt een goede en vriendelijke sfeer.

• Bereikbaarheid

Bedankt voor uw mooie review!

Eens en nooit weer!

Automeesters, Industrieweg 16 in Harderwijk. Verre van professioneel, onbeholpen en ik voel me ****** Moest €14,75 betalen voor overschrijven kenteken. Hun verklaring: “Ja, alles is duurder geworden” Geen visitekaartje voor deze organisatie!

• Bereikbaarheid

Bedankt voor uw reactie en vervelend om te horen. De prijzen voor een tenaamstelling zijn landelijk door de RDW vastgesteld en overal hetzelfde. Wij hebben contact opgenomen en er is sprake van een vergissing bij Automeesters. Zij willen het verschil graag vergoeden. Zou u een berichtje willen sturen naar [email protected] zodat wij dit samen met u kunnen afhandelen? Alvast bedankt.

Top service.

Vriendelijk, grapje, had blijkbaar verkeerde tenaamstellingscode opgeschreven wist precies te vertellen hoe te verkrijgen heeft nog even wat boutjes geregeld om kentekenplaat vast te zetten. Goede service.

• Bereikbaarheid

Fijn te horen en bedankt voor je beoordeling.

Niet op de hoogte

Met alle benodigde papieren (volgens de site van RDW) naar het kentekenloket gegaan om de auto van een ander te laten schorsen, maar er werd aangegeven dat ik het ID van de eigenaar nodig zou hebben. Dat is echt niet correct, ik kon het online ook zonder ID van de eigenaar regelen.

• Bereikbaarheid

Beste Anna, wat vervelend te horen dat u bij dat Kentekenloket niet terecht kon. U heeft gelijk, het kan ook gewoon. Als u de volgende documentatie bij u heeft, kunt u namens iemand anders een auto laten schorsen: - een origineel geldig legitimatiebewijs - de kentekencard en de tenaamstellingscode of het Tenaamstellingsbewijs en het Overschrijvingsbewijs (bij een papieren kentekenbewijs). Om welk Kentekenloket gaat het? Dan kunnen wij dit Kentekenloket er op aanspreken zodat het niet een keer kan gebeuren.

Wat een super service!

Ik kwam binnen bij autobedrijf adjan in eemnes en werd meteen vriendelijk te woord gestaan en stond binnen 3 minuten weer buiten. Super vriendelijk geholpen voor mij een dikke pluim!

• Bereikbaarheid

goed en snel, maar wel te duur?

Deze week bij een kentekenloket mijn motor laten overschrijven op de nieuwe koper. Dit ging snel, klantvriendelijk etc. Wel vond ik het vreemd dat op de site gesproken wordt over 10,75 en ik 15,75 moest betalen

Gesloten!

Openingstijden staan op de website, maar op zaterdagochtend blijkt het loket gesloten te zijn, ivm Corona. Wordt aangegeven met een briefje op de deur. Slordig dat de website niet wordt bijgehouden! Er werd meteen op mijn klacht gereageerd en de gegevens zijn nu aangepast. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop met de kritiek is omgegaan!

Beste Ingeborg, vervelend te horen dat jij voor een dichte deur stond en de openingstijden niet goed op de website vermeld stonden. Wij hebben inmiddels contact gehad met het desbetreffende autobedrijf en zij hebben direct de openingstijden aangepast zodat het niet nog een keer kan gebeuren. Zij bieden hun welgemeende excuses aan.

Supersnel geregeld

Binnen 5 minuten geregeld, supersnel en makkelijk

Supersnel kenteken overgeschreven

Top, snel geholpen stond binnen 5 minuten weer buiten met de auto op mijn naam.

• Bereikbaarheid

Aardige mensen en fijne service!

Meneer achter de balie was erg vriendelijk en hielp me erg snel. Was go gepiept en kon meteen weer door! Tevreden en zeker aan te raden!

Snel én goeie service

Het overschrijven ging snel, erg vriendelijke medewerkers achter de balie.

• Bereikbaarheid

Ze zijn snel en echt top geregeld

Goeie service, klantvriendelijk, en blij

Snelle, soepele ervaring

Het overzetten van de auto op naam ging snel, soepel en erg makkelijk. Als vrouw met twee kleine kinderen geen ongemakken gehad bij de dealer. Ook het proces zelf is makkelijk om door iedereen te laten doen.

• Bereikbaarheid

Snel en makkelijk geregeld!

Duidelijke uitleg, en snelle afhandeling bij het overschrijven van mijn auto!

snelle prima service

bij de lokale bandenboer in Landgraaf snel en vriendelijk geholpen met in acht neming van corona regels. gewoon prima!

Prima en snel

Verliep vlot En heldere uitleg Overschrijving was om 16.00 uur, volgende dag al mijn kenteken in de bus

• Bereikbaarheid

Snelle service en erg vriendelijk

We werden direct geholpen en erg vriendelijk personeel. Het is dat je niet vaak een auto koop, maar zou er zo weer naar toe gaan.

Snel en goed

Super snel zo voorelkaar.

• Bereikbaarheid

Vlot en netjes geholpen in Cuijk!

Zekerheid dat alles netjes is afgehandeld

Zeer vriendelijk

Via Opel Bergsteyn in Berg en Terblijt laten overschrijven. Zeer vriendelijke en leuke mensen

• Bereikbaarheid

Zeer klantvriendelijk en snel geholpen

Op een klantvriendelijke wijze geholpen bij de aankoop. Ook de dag erna bij de verkoop perfect op een snelle klantvriendelijke manier geholpen. Ook geeft de dame uitleg over de bijbehorende papieren.

snel, efficient en klantvriendelijk

Snel, efficient en zeker ook klantvriendelijk te woord gestaan.

Snelle service

Alles was snel geregeld

Goed behandeld

Over Kentekenloket

Mooie occasion op het oog of heb je een auto aangeschaft? Om die auto helemaal van jou te maken, hoef je alleen nog de auto op naam te zetten. Even naar het Kentekenloket dus, bij een van de 750 RDW-erkende autobedrijven. Altijd in de buurt!