Alles was super geregeld Patrick reageerd snel op vragen als die er waren.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Spaanse hypotheek heeft op heel korte termijn een hypotheek voorstel gedaan en ons in contact gebracht met een Nederlands sprekende medewerker van de bank, die ons geweldig goed heeft begeleid in het hele traject.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Patrick en mijn mensen geven duidelijk advies en hebben een hypotheek met een zeer laag rentepercentage voor me gevonden.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zeer prettige en accurate samenwerking. Aanrader als je hypotheek wil afsluiten in Spanje wat onze ervaringen betreft! Dank voor jullie ondersteuning en snelle/goede opvolgingen!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

wij hebben en prima en prettige ervaring. Patrick komt zijn afspraken na en is helder en duidelijk in de communicatie.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zijn goed geholpen, snelle en deskundige advies.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Onze ervaring bij Spaanse Hypotheek was goed. Een snelle service, en ook buiten kantooruren is men graag bereid berichten te beantwoorden. Er ging veel tijd zitten in het in orde maken van de documenten, maar uiteindelijk is het gelukt om een hypotheek te krijgen. Helaas zijn de documenten van de bank en de notaris enkel in het Spaans beschikbaar, dat maakt het lastig om het goed te begrijpen. Een advocaat kan hierbij helpen. Wij zijn tevreden.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Prima service en snelheid is subliem. Ook de service van Banco Sabadell is werkelijk perfect. Wat een tempo als het er op aan komt!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Alles prima geregeld voor de aankoop voor ons huis in Spanje!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Als je een huis wilt kopen zou ik adviseren om eerst met Spaanse hypotheek in gesprek te gaan welke (vele) wegen je moet bewandelen. Zeer duidelijk en héél snel in communicatie. Heel betrouwbaar en voordeliger dan in Nederland een hypotheek afsluiten.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Wij zijn tevreden over de manier waarop wij geïnformeerd zijn en op een snelle degelijke wijze aan een hypotheek zijn geholpen.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zeer deskundige en betrouwbare partij.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Prima geholpen bij voortraject en afhandeling hypotheek. Ook de serviceverlening en communicatie naar en van de Spaanse bank inzake aanvraag bankrekening en het benaderen via internet e.d. is prima verlopen.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

ik heb zaken gedaan met patrick kruger. Als zeer prettig ervaren. Snel duidelijk en laagdrempelig. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik een vraag teveel stelde nam de tijd en kwam afspraken na.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zeer prettig en informeel contact gehad. Goede communicatie en veel kennis. We zijn met de juiste mensen in contact gebracht. En we kregen begeleiding van het begin tot het eind van het traject. Kortom, zeer tevreden klanten.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Steeds een supersnelle reactie en Patrick weet precies hoe het werkt in Spanje. Hij kent alle insiders en maakte de vertaalslag van de Spaanse houding en werkwijze naar voor mij begrijpelijke Nederlandse maatstaven. Dat nam onzekerheden weg en gaf juist meer vertrouwen. Het heeft ons enorm geholpen om onze droom te realiseren!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

We zijn erg blij met de hulp en ondersteuning die we hebben gekregen. Via jullie hebben wij onze droom kunnen verwezenlijken . Bijzonder dank aan Sander Zitter die ons in dit traject intensief heeft begeleid .

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Prima dienstverlening, snelheid was belangrijk voor me en alles is prima binnen de tijd afgerond. Veel werk is uit handen genomen, hetgeen de kwaliteit en snelheid heft bevorderd.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Onze hypotheekaanvraag was bepaald niet standaard (ondernemers), maar nadat de aanvraag compleet was heeft Patrick door zijn deskundigheid en goede contacten bij een locale bank binnen 24 uur een hypotheekofferte geregeld, waardoor we met een gerust hart de aankoop van ons appartement in Valencia konden realiseren. Dank Patrick!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

We hadden behoefte aan een snelle afhandeling van onze specifieke wensen. Patrick van Spaanse Hypotheken kwam snel terug met een passend advies en was tot aan het passeren bij de notaris betrokken bij het proces. We waren zeer blij met de ondersteuning.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Tijdens een traag aankooppoces met een spaanse advocatenkantoor hebben Patrick en Sander gezorgd voor een superdoorstart en is alles binnen 1 maandje helemaal afgerond. Daarbij zijn ze ook nog eens super inlevend en voelden wij ons enorm gehoord, begrepen en gesteund! Iedere euro meer dan waard! Bedankt voor alles!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Wij hebben Spaanse Hypotheek(Patrick) als zeer ervaren/professioneel ervaren. Op ieder moment dat je ook contact met hem zoekt weet je zeker dat je binnen een uur correct advies/antwoord krijgt. Ieder moment van twijfel die wij hadden bij de aankoop van ons huis nam hij bij ons weg. Voor ons was dit de eerste keer dat wij een hypotheek in het buitenland nodig hadden en wij zouden Spaanse Hypotheek zeker aanbevelen want als we er nog 1 nodig zullen hebben zullen wij zeker weer bij hen terug komen. Bedankt voor de hele fijne samenwerking Patrick en met het realiseren van ons paleisje in Spanje.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Een jaar geleden bij het verkennen van de huizenmarkt op Ibiza al een link gelegd met Spaanse Hypotheek. Nu we een appartement hadden gevonden hebben we via Spaansehypotheek onze hypotheek geregeld. De dienstverlening, transparantie en de onderhandelingskills van Patrick zijn top! Zijn snelheid in beantwoorden van vragen is ongeëvenaard. En dat voor Spanje ;-) We kunnen SpaanseHypotheek dan ook echt aanbevelen!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

We kregen snel een goede financiering aangeboden.

Over Spaansehypotheek.nl

Hulp nodig om je droomhuis in Spanje te realiseren? Heb jij het plan om een woning in Spanje aan te kopen? Als onafhankelijke partij in Spanje helpen wij jou graag verder met jouw hypotheek bij een Spaanse bank. Door een groot netwerk van verschillende Spaanse banken ontvang jij altijd de beste condities op basis van jouw klantprofiel. Geen hypotheek nodig? Ook voor andere zaken zoals juridisch advies, aankoopassistentie of openen bankrekening kun je bij ons terecht.