Transparant en zeer kundig

Wij hebben dit bedrijf als zeer kundig ervaren. Onze cases was zeker niet makkelijk maar met Patrick aan onze zijde hebben we het hele traject goed doorstaan. Uiteindelijk hebben we onze tweede woning in Spanje kunnen aankopen. Een aanrader voor een ieder die goede en transparante begeleiding zoekt.

Fantastisch geholpen door Lora van Spaanse Hypotheek. Alles werd uit handen genomen en voor ons geregeld. We werden bijgestaan door een Nederlands/Spaans talige advocaat, aanbevolen door de Spaanse Hypotheek. We zijn in juli gestart met het hele proces en nu op 20 oktober hebben wij de overdracht gehad bij de Notaris en kunnen we genieten van ons appartement in Spanje. Helemaal top. Een echte aanrader!

Erg prettig!

Heel erg fijn in contact geweest met Lora, super snelle reacties en voor alles te benaderen.

Superfijn begeleid

Je wordt supergoed begeleid met als resultaat een passende hypotheek voor je Spaanse droomhuis Patrick en team bedankt!

Hele goede service

Patrick heeft mij heel goed geholpen met het verkrijgen van een hypotheek. Hij gaat net zo lang door tot hij een goed aanbod voor je heeft. Ook een goede communicatie en snelle reacties op vragen per mail. Hij heeft mij al het werk, nodig voor de gecompliceerde Spaanse regelgeving, uit handen genomen. Ik ben superblij met zijn adviezen en en met de goede hypotheek.

Professioneel, kundig en service gericht

Spaanse hypotheek heeft mij enorm geholpen. Ze nemen verantwoordelijkheid voor het gehele traject van hypotheek advies, aanvraag tot afsluiting. Ik ben erg tevreden met hun dienstverlening en kennis. Je wordt goed geïnformeerd over het gehele process en altijd op de hoogte gehouden. Vragen worden snel beantwoord. Ik heb erg prettig gewerkt met Lora. Ik kan zo niet bedenken wat beter had gekund. Ik ben bijzonder tevreden!

Uitstekende dienstverlening van Spaansehypotheek.nl

Het kopen van een huis in Spanje is een behoorlijk avontuur. Er komt veel bij kijken en goed advies is cruciaal om het zonder al te veel stress tot een goed einde te brengen. Bij Spaansehypotheek.nl en in het bijzonder bij vaste contactpersoon Lora had ik een zeer goed gevoel. Ze reageren snel en adequaat en zijn ook proactief. De Spaanse advocaat laat nog wel eens op zich wachten, dat is wel een minpuntje, maar dat schijnt in Spanje normaal te zijn. Ik kan iedereen die een huis wil kopen in Spanje en daarvoor een hypotheek moet/wil afsluiten Spaansehypotheek.nl van harte aanbevelen!

Fantastische service van Spaanse Hypotheek. Nogmaals bedankt!!

Wij hebben Spaanse Hypotheek IN GESCHAKELD voor de aankoop van ons huis in Spanje. Patrick en zijn team hebben ons fantastisch geholpen. Wij hadden een financieel complexe aanvraag maar door de goede Spaanse contacten van Patrick is het toch gelukt om de hypotheek rond te krijgen. Mede door de taalbarriere en het lastige Hypotheektraject in Spanje was dit ons bij een lokale bank waarschijnlijk nooit gelukt. Wij hebben gebruik gemaakt van het all-in pakket en de advocaat Francisco spreekt vloeiend engels wat het erg makkelijk maakt. Patrick en het team reageren altijd snel, zijn enorm professioneel en weten precies hoe ze het hypotheekdossier snel en volledig klaar moeten krijgen ter goedkeuring van verschillende banken. Ik kan iedereen die een Hypotheek in Spanje nodig heeft aanraden contact op te nemen met Patrick van Spaanse Hypotheek. Patrick, LORA, Francisco nogmaals heel erg bedankt voor de fantastische service en goede zorgen.

Zonder de hulp van Lora en Francisco was de aankoop van ons droomhuis in Spanje niet gelukt.

Aankoop was een zeer ingewikkeld proces. Door de professionele aanpak van Lora en juridische ondersteuning van Francisco is uiteindelijk toch alles gelukt en zitten we nu in ons droomhuis in Spanje.

Atijd voor je klaar

Wij zijn erg blij dat we met Spaanse hypotheek in zee zijn gegaan om ons bij te staan in de aankoop van een huis in de regio Valencia. Wij wilden rustica (landelijk) kopen en dat is niet zonder risico's en heeft de nodige juridische valkuilen, hebben we ervaren. Kan gerust stellen dat de bijstand van Spaanse hypotheek ons veel ellende en veel geld heeft bespaard. Hun kennis van de banken en mogelijheden zijn goed en ook juridische bijstand zit in hetzelfde pand en was bij ons broodnodig, bespaar daar niet op! We hebben nu een geweldig huis in een landelijke omgeving waar we straks met veel plezier naar toe gaan om te wandelen en te luieren.

Snelle TOP service

Mijn partner en ik waren zelf bezig met verschillende banken in Spanje om de mogelijkheden te bekijken voor een kleine hypotheek in Spanje, dit duurde allemaal erg lang, geen of trage reacties en veel was niet mogelijk. Vanaf het moment dat wij Spaansehypotheek.nl inschakelde, ging alles ineens erg snel en kwam in een versnelling, wij hebben nu ons huis, zelfs met alle beperkingen tijdens de coronacrisis redelijk snel kunnen kopen.

Top service!! Snel, accuraat en betrokken.

Vanaf het eerste moment to na de officiële overdracht een perfecte service en betrokkenheid en dat allemaal in het Nederlands!! Niet zelf proberen, maar altijd laten doen door professionals.

Echt super fijne mensen

Een aanrader, wij hebben het rapport via website gedaan kosten €.15,- binnen een dag een prachtig overzicht terug ontvangen. Aan de hand van dat rapport zijn er uiteraard nog vragen. Dit via de mail gedaan, snel en vakkundig antwoord retour. Als wij een hypotheek nemen gaat dit zeker via de www.spaansehypotheek.nl dat weten we wel al. Nogmaals top, bedankt. Ramon en Natascha

Zeer goed geholpen in eigen taal.

Voor de aankoop van mijn huis in Valencia gebruik gemaakt van de hypotheekmogelijkheden bij Spaanse hypotheek. Door Patrick keurig ingelicht in de mogelijkheden en uiteindelijk een prima hypotheekaanbieding ontvangen. De contacten verliepen zeer prettig en op al mijn vragen kreeg ik binnen 24 uur antwoord. Al met al super goed geholpen en ook zeer snel waardoor ik mijn droom heb kunnen waarmaken, het kopen van een huis in Valencia. Ik wil Patrick en Spaanse hypotheek dan ook hartelijk danken voor de super snelle en goede service bij het vinden van een geschikte hypotheek.

Ik ben vlot en goed geholpen met het vinden van de juiste Spaanse bank voor mijn hypotheek. Ben vriendelijk geholpen en er werd accuraat gereageerd op mijn vragen. Hartelijk dank!!

Spaanse hypotheken heeft onze droom werkelijkheid gemaakt op Ibiza

We hadden een appartementen op het oog op Ibiza en twijfelde heel erg om zelf alles te gaan regelen of met een organisatie.. Het is nl altijd afwachten waar je mee in zee gaat en waren van te voren dus best wel sceptisch. Tegenwoordig vraag je je toch af : wat gebeurd er met je geld en aan wie maak je dus geld over ? Maar dit is onze beste keus geweest om ons te begeleiden bij aankoop van ons appartement. Toen onze beoogde huis plots overal werd aangeboden voor verkoop hebben we besloten snel met met Spaanse Hypotheken in zee te gaan en het beste wat we hebben kunnen doen ! Geweldig contact gehad met Patrick en de advocaat die ons bijstond was super en wij zijn nu trots eigenaar van ons appartement . Als er in de toekomst weer iets op ons pad komt gaan we absoluut weer met deze organisatie in zee . Aanrader als je een huis of appartement in Spanje wilt aanschaffen .

Wat een fijne ervaring om met deze mensen zaken te doen,

Na zelf contact gezocht te hebben met Spaanse banken was de moed al snel in mijn schoenen gezakt, nu spreek ik best een aardig woordje Spaans, maar op de manier hoe ik ter woord werd gestaan was wel erg ingewikkeld en voelde niet fijn. Toen contact gezocht met Spaansehypotheek, en daar had ik het gevoel in een warm nest gekomen te zijn, had fijne duidelijke gesprekken, er werd snel gehandeld en als je dan zelf ook alle medewerking verleend,alle documenten snel aanlevert, dan gaat de rest eigenlijk vanzelf, dus al met al een fijne ervaring, Spaansehypotheek heeft ons overal doorheen geloodst en zitten wij nu met veel plezier in ons nieuwe huis op Ibiza.

Op alle vlakken tevreden bij perfecte begeleiding !

Het traject van aankoop van onze Spaanse woning was nou niet bepaald standaard. Er waren meerdere partijen bij betrokken, allemaal met eigen advocaat. Vanaf het eerste contact (bezichtiging woning) en het uiteindelijke moment van aankoop heb ik een uitstekende ondersteuning gekregen van Lora. Duidelijke uitleg en antwoord waar een en ander voor ons onbegrijpelijk was. Ik ben achteraf 200% blij dat ik gekozen heb voor een advocaat: zonder de hulp Francisco was de aankoop en het administratieve proces waarschijnlijk niet zo soepel verlopen. Dank daarvoor ! Nu, eind november en 6 maanden na de eerste bezichtiging kunnen wij gaan genieten van onze Spaanse woning.

Very helpful and proactive.

They supported with all the steps of the process. Fast in giving answers to our different questions. Well done

Goede service, uitstekende communicatie

Wij zijn uitstekend geholpen door Spaansehypotheek.nl. Wij hadden geen eenvoudige uitgangssituatie mbt ons werk en financien maar we hebben direct feedback gekregen en gedetailleerde uitleg over de benodigde documenten om het aanvraagproces te vereenvoudigen. Erg goede service, gedurende het gehele proces, met op gezette tijden een update of een bemoedigend bericht. Wij zijn nu de trotse bezitters van een Spaans huis dankzij de hulp van Spaansehypotheek.nl!

Fantastisch !!!

Onze eerste kennismaking met Lora verliep meteen zeer vlot. We waren al een tijd op zoek naar een appartement in de heerlijke stad Valencia. daar de Nederlandse banken nogal terughoudend zijn met het verstrekken van een hypotheek kwamen we terecht bij Spaansehypotheek,nl.Na alle documenten verzameld te hebben die de Spaanse bank nodig had kwam er al heel snel een goedkeuring van de bank voor het verstrekken van de benodigde hypotheek.Daar ons budget niet heel hoog was hebben we toch in samenwerking met onze makelaar Agatha van Remax Urbin II een heel geschikt appartement gevonden in de wijk St-Marcelino en dit nog ruim onder de 100.000 euro.Lora heeft haar contacten in Spanje waardoor het proces van aanvraag tot het passeren van de akte zeer spoedig verliep.Een topbedrijf is het .Zonder Spaansehypotheek.nl hadden we onze droom waarschijnlijk niet zo snel kunnen waarmaken.Lora bedankt!!! Maarten en Franklin

Erg behulpzaam en professioneel

Werd snel en adequaat geholpen Vragen werden goed beantwoord

Ontzorgen!

Via de Nederlandse makelaar in Spanje in contact gekomen met Lora van Spaansehypotheek.nl. Zo fijn om in je eigen taal te kunnen communiceren met mensen die de regels en taal in Spanje kennen. Die weten wat te doen in welke situatie. Altijd beschikbaar voor het beantwoorden van mijn vragen! Wanneer ik Lora mailde of belde had ik snel antwoord, zo fijn! Je bent afhankelijk van anderen en steeds van de een naar de ander, heerlijk als je dan niet lang hoeft te wachten en weer verder kunt. Ook wanneer ik mail kreeg van een Spaanse instantie kon ik Lora vragen wat ermee te doen. Lora had zelf ook contact met onze makelaar, advocaat of bank, dan kun je het met een gerust gevoel loslaten. Ontzorgen, dat is wat zij doe(t)n! Echt top!

Fantastisch geregeld!

Via kennissen kwamen wij in contact met De Spaanse Hypotheek. De Spaanse Hypotheek is een professioneel bedrijf die de klant echt helpt met adviezen, het in contact brengen met de juiste mensen etc. Ze zijn goed bereikbaar en zijn kundig in het uitbrengen van advies. Het contact met Patrick Kruger hebben wij als erg prettig ervaren, maar ook het contact met zijn collega's verliep altijd goed. Via de Spaanse Hypotheek hebben wij ons droom appartement in Ibiza kunnen realiseren en daar zijn wij enorm dankbaar voor. Wilt u ook een woning in Spanje aankopen, twijfel dan niet om dit via De Spaanse Hypotheek te doen! Wij kunnen het iedereen aanraden! Suzanne Harper en Frank van Ekelen

Alles is vlot en correct velopen

Ik heb een goede ervaring met Spaanse hypotheek, snel, correct en professioneel. Goede communicatie, vlotte afhandeling van de vragen en betrouwbaar.

Over Spaansehypotheek.nl

Hulp nodig om je droomhuis in Spanje te realiseren? Heb jij het plan om een woning in Spanje aan te kopen? Als onafhankelijke partij in Spanje helpen wij jou graag verder met jouw hypotheek bij een Spaanse bank. Door een groot netwerk van verschillende Spaanse banken ontvang jij altijd de beste condities op basis van jouw klantprofiel. Geen hypotheek nodig? Ook voor andere zaken zoals juridisch advies, aankoopassistentie of openen bankrekening kun je bij ons terecht.