Zeer goed geholpen in eigen taal.

Voor de aankoop van mijn huis in Valencia gebruik gemaakt van de hypotheekmogelijkheden bij Spaanse hypotheek. Door Patrick keurig ingelicht in de mogelijkheden en uiteindelijk een prima hypotheekaanbieding ontvangen. De contacten verliepen zeer prettig en op al mijn vragen kreeg ik binnen 24 uur antwoord. Al met al super goed geholpen en ook zeer snel waardoor ik mijn droom heb kunnen waarmaken, het kopen van een huis in Valencia. Ik wil Patrick en Spaanse hypotheek dan ook hartelijk danken voor de super snelle en goede service bij het vinden van een geschikte hypotheek.

Ik ben vlot en goed geholpen met het vinden van de juiste Spaanse bank voor mijn hypotheek. Ben vriendelijk geholpen en er werd accuraat gereageerd op mijn vragen. Hartelijk dank!!

Spaanse hypotheken heeft onze droom werkelijkheid gemaakt op Ibiza

We hadden een appartementen op het oog op Ibiza en twijfelde heel erg om zelf alles te gaan regelen of met een organisatie.. Het is nl altijd afwachten waar je mee in zee gaat en waren van te voren dus best wel sceptisch. Tegenwoordig vraag je je toch af : wat gebeurd er met je geld en aan wie maak je dus geld over ? Maar dit is onze beste keus geweest om ons te begeleiden bij aankoop van ons appartement. Toen onze beoogde huis plots overal werd aangeboden voor verkoop hebben we besloten snel met met Spaanse Hypotheken in zee te gaan en het beste wat we hebben kunnen doen ! Geweldig contact gehad met Patrick en de advocaat die ons bijstond was super en wij zijn nu trots eigenaar van ons appartement . Als er in de toekomst weer iets op ons pad komt gaan we absoluut weer met deze organisatie in zee . Aanrader als je een huis of appartement in Spanje wilt aanschaffen .

Wat een fijne ervaring om met deze mensen zaken te doen,

Na zelf contact gezocht te hebben met Spaanse banken was de moed al snel in mijn schoenen gezakt, nu spreek ik best een aardig woordje Spaans, maar op de manier hoe ik ter woord werd gestaan was wel erg ingewikkeld en voelde niet fijn. Toen contact gezocht met Spaansehypotheek, en daar had ik het gevoel in een warm nest gekomen te zijn, had fijne duidelijke gesprekken, er werd snel gehandeld en als je dan zelf ook alle medewerking verleend,alle documenten snel aanlevert, dan gaat de rest eigenlijk vanzelf, dus al met al een fijne ervaring, Spaansehypotheek heeft ons overal doorheen geloodst en zitten wij nu met veel plezier in ons nieuwe huis op Ibiza.

Op alle vlakken tevreden bij perfecte begeleiding !

Het traject van aankoop van onze Spaanse woning was nou niet bepaald standaard. Er waren meerdere partijen bij betrokken, allemaal met eigen advocaat. Vanaf het eerste contact (bezichtiging woning) en het uiteindelijke moment van aankoop heb ik een uitstekende ondersteuning gekregen van Lora. Duidelijke uitleg en antwoord waar een en ander voor ons onbegrijpelijk was. Ik ben achteraf 200% blij dat ik gekozen heb voor een advocaat: zonder de hulp Francisco was de aankoop en het administratieve proces waarschijnlijk niet zo soepel verlopen. Dank daarvoor ! Nu, eind november en 6 maanden na de eerste bezichtiging kunnen wij gaan genieten van onze Spaanse woning.

Very helpful and proactive.

They supported with all the steps of the process. Fast in giving answers to our different questions. Well done

Goede service, uitstekende communicatie

Wij zijn uitstekend geholpen door Spaansehypotheek.nl. Wij hadden geen eenvoudige uitgangssituatie mbt ons werk en financien maar we hebben direct feedback gekregen en gedetailleerde uitleg over de benodigde documenten om het aanvraagproces te vereenvoudigen. Erg goede service, gedurende het gehele proces, met op gezette tijden een update of een bemoedigend bericht. Wij zijn nu de trotse bezitters van een Spaans huis dankzij de hulp van Spaansehypotheek.nl!

Fantastisch !!!

Onze eerste kennismaking met Lora verliep meteen zeer vlot. We waren al een tijd op zoek naar een appartement in de heerlijke stad Valencia. daar de Nederlandse banken nogal terughoudend zijn met het verstrekken van een hypotheek kwamen we terecht bij Spaansehypotheek,nl.Na alle documenten verzameld te hebben die de Spaanse bank nodig had kwam er al heel snel een goedkeuring van de bank voor het verstrekken van de benodigde hypotheek.Daar ons budget niet heel hoog was hebben we toch in samenwerking met onze makelaar Agatha van Remax Urbin II een heel geschikt appartement gevonden in de wijk St-Marcelino en dit nog ruim onder de 100.000 euro.Lora heeft haar contacten in Spanje waardoor het proces van aanvraag tot het passeren van de akte zeer spoedig verliep.Een topbedrijf is het .Zonder Spaansehypotheek.nl hadden we onze droom waarschijnlijk niet zo snel kunnen waarmaken.Lora bedankt!!! Maarten en Franklin

Erg behulpzaam en professioneel

Werd snel en adequaat geholpen Vragen werden goed beantwoord

Ontzorgen!

Via de Nederlandse makelaar in Spanje in contact gekomen met Lora van Spaansehypotheek.nl. Zo fijn om in je eigen taal te kunnen communiceren met mensen die de regels en taal in Spanje kennen. Die weten wat te doen in welke situatie. Altijd beschikbaar voor het beantwoorden van mijn vragen! Wanneer ik Lora mailde of belde had ik snel antwoord, zo fijn! Je bent afhankelijk van anderen en steeds van de een naar de ander, heerlijk als je dan niet lang hoeft te wachten en weer verder kunt. Ook wanneer ik mail kreeg van een Spaanse instantie kon ik Lora vragen wat ermee te doen. Lora had zelf ook contact met onze makelaar, advocaat of bank, dan kun je het met een gerust gevoel loslaten. Ontzorgen, dat is wat zij doe(t)n! Echt top!

Fantastisch geregeld!

Via kennissen kwamen wij in contact met De Spaanse Hypotheek. De Spaanse Hypotheek is een professioneel bedrijf die de klant echt helpt met adviezen, het in contact brengen met de juiste mensen etc. Ze zijn goed bereikbaar en zijn kundig in het uitbrengen van advies. Het contact met Patrick Kruger hebben wij als erg prettig ervaren, maar ook het contact met zijn collega's verliep altijd goed. Via de Spaanse Hypotheek hebben wij ons droom appartement in Ibiza kunnen realiseren en daar zijn wij enorm dankbaar voor. Wilt u ook een woning in Spanje aankopen, twijfel dan niet om dit via De Spaanse Hypotheek te doen! Wij kunnen het iedereen aanraden! Suzanne Harper en Frank van Ekelen

Alles is vlot en correct velopen

Ik heb een goede ervaring met Spaanse hypotheek, snel, correct en professioneel. Goede communicatie, vlotte afhandeling van de vragen en betrouwbaar.

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijkheid was super en zeer professioneel. Lora was altijd bereikbaar en reageerde heel snel.

Snel en goed geholpen!

Wij zijn goed en netjes geholpen door Lora van Spaanse hypotheek. Er werd altijd snel en duidelijk gereageerd en alles was vooraf duidelijk.

Duidelijk en concreet

Wij hebben de dienstverlening van Patrick als zeer prettig ervaren. Concreet en duidelijk! Goede communicatie en goede begeleiding. Dank Patrick!

Uitermate professioneel, deskundig, alert en prettig

Vanaf 1e contact heel snel eerste berekening, advies en begeleiding. Ook een aanpassing van berekening voor een andere woning heel snel geregeld. Goede kennis van mogelijkheden bij Spaanse banken! Duidelijke informatie verstrekking en een gebruikersvriendelijk portal voor uploaden van benodigde stukken en aanvullende informatie.

Prettig bedrijf, goede dienstverlening en verstand van zaken

Spaanse Hypotheek nam mij als klant serieus. Zij werken transparant en hebben voor mij hun uiterste best gedaan. De communicatie met Lora verliep vlot en prettig.

Fantastische service gehad

Wij hadden onze twijfels om een adviseur in de hand te nemen, onze makelaar gaf zelfs aan dat dit zonde van het geld was. We konden via hem gewoon een hypotheek regelen bij de bank direct. Dus daar gingen we voor, na 5 weken ellende te hebben gehad, hebben we toch ons eerste gevoel gevolgd en zijn we in zee gegaan met Spaanse Hypotheek. Wat een verademing, een partij die luistert en gewoon doet wat je vraagt. Mochten er twijfels zijn, wij raden Spaanse Hypotheek van harte aan.

Spaanse hypotheek is de juiste partner voor de aankoop van een woning in Spanje.

Lora van Spaanse hypotheek heeft ons vanaf het eerste contact door het gehele aankooptraject begeleid. Achteraf gezien zijn we onzettend blij dat zij ons met de juiste mensen in contact heeft gebracht en tot en met het tekenen van de overeenkomst een vinger aan de pols heeft gehouden. Wij kunnen Spaanse hypotheek zeker aanbevelen. Kennis van zaken en een prettige manier van ontzorgen! Ewald & Jessie

Alles tot in de puntjes verzorgd voor de aankoop van ons appartement op Ibiza

We hebben best veel "gedoe" gehad met de autoriteiten betreft de aankoop van ons appartement op Ibiza, maar Patrick heeft ons deskundig, vlot en correct geholpen, waar voor dank !

Professionele begeleiding en advies , uitstekende serviceverlening

Het contact met Lora was van begin tot eind zeer prettig. Response met betrekking tot vragen altijd zeer snel. Advies was helder en duidelijk. Zeer prettig om een Nederlands contact persoon te hebben gezien de regels en documenten die aangeleverd moeten worden. Support beperkte zich niet alleen tot hypotheek, ook met andere bankzaken kon je er terecht.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Lora van spaanse hypotheek had op korte termijn een hypotheek voorstel voor ons en met de Peter de Nederlands sprekende medewerker van de bank Sabadell was de begeleiding in het hele proces TOP!!!!.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Met groot gemak een Spaanse hypotheek afgesloten dankzij de uitstekende service van spaansehypotheek.nl. Dankzij de geweldige hulp van Nederlands sprekende experts ging het hele proces als vanzelf.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Alles was super geregeld Patrick reageerd snel op vragen als die er waren.

Over Spaansehypotheek.nl

Hulp nodig om je droomhuis in Spanje te realiseren? Heb jij het plan om een woning in Spanje aan te kopen? Als onafhankelijke partij in Spanje helpen wij jou graag verder met jouw hypotheek bij een Spaanse bank. Door een groot netwerk van verschillende Spaanse banken ontvang jij altijd de beste condities op basis van jouw klantprofiel. Geen hypotheek nodig? Ook voor andere zaken zoals juridisch advies, aankoopassistentie of openen bankrekening kun je bij ons terecht.