Uitstekende positieve ervaring

Direct telefonisch contact met jekuntmijhuren persoon die duidelijke vragen stelde om het juiste product te verhuren. Foto's van de situatie doorgestuurd en direct een reactie met een voorstel hoogwerker. levering op afgesproken tijdstip, duidelijke instructie uitleg. Apparatuur is schoon, goed onderhouden en functioneert probleemloos.

Goede advisering en service

Ik ben snel en goed geholpen door op korte termijn een spinhoogwerker te leveren voor een schilderklus. Op afgesproken tijd geleverd en goede instructies en in bedrijf stellen. Ook het ophalen na een telefoontje en weer keurig alles opgeruimd.

Dan liever zo de lucht in.

Zo'n spinhoogwerker via jekuntmijhuren.nl is een superfijne en veilige manier om je dak schoon te maken of andere werkzaamheden op hoogte uit te voeren met veel minder risico's zoals je die met (lange) ladders hebt. Je hebt bovendien een veel betere werkafstand tot het dak. De excellente service die daarnaast verleend wordt maakt dat ik mij een volgend keer weer graag tot dit bedrijf zal wenden; ik kreeg een prima uitleg over de werking van de machine en een telefoontje halverwege de dag hoe de werkzaamheden verliepen en nadat ik het signaal af gaf werd de hoogwerker op tijd weer opgehaald. Al met al een prima ervaring en zeer aan te bevelen.

Klanvriendelijke firma met de juiste focus

De firma Cluistra bedient hun klanten correct en zorgvuldig. Met enige regelmaat huren wij hier hoogwerkers wat altijd prettig verloopt. Nette mensen met professionele machines die altijd klaar staan om je te helpen!

Uitstekende en betrouwbare leverancier

Onze vaste leverancier. Eerlijke prijzen en uitstekende materialen. Team staat altijd klaar als er iets op korte termijn geregeld moet worden.

Prima service en alles zoals afgesproken

Keurig op tijd, goede uitleg alles prima.

Prachtig, goede hoogwerker

Mooie hoogwerker. Ik belde voor een spinhoogwerker van 14meter maar die was al weg. Ik kreeg er een van 17 meter voor de prijs van een hoogwerker van 14 meter. Prachtig apparaat en ook de haal en breng service ging goed. Ik had mijn auto kort gereden en moest daar een beroep op doen. Hoe het ook zij, ik had er plezier van.

Mooi bedrijf alles goed op de rit

Nette Machines Zeker een aanrader

heel vriendelijk aardig

Goed!!

Vakkundig, klant gericht

Staan altijd voor je klaar met het juiste advies voor een nette prijs kwaliteit

Een groot succes!

Nog nooit een hoogwerker gehad tijdens mijn schilderwerkzaamheden, met deze uitleg en snelheid van dit bedrijf had ik het al veel vaker moeten doen . En gaan we dit ook zeker in de toekomst doen. Goede uitleg(nemen de tijd) goed materieel

Afgelopen week een 12 meter aanhanger hoogwerker gehuurd voor schilderwerk. De website bevat eerlijke en duidelijke informatie. Prijzen zijn ook werkelijk zoals ze zijn vermeld zonder bijkomende kosten. De gehuurde hoogwerker verkeerde is zeer nette en goede staat. Ook het reserveren, ophalen en retour brengen ging vlot door vriendelijke medewerkers. Als ik nog weer eens een hoogwerker nodig heb zal ik hier zeker terugkomen.

Hele goede service en afspraken

Ik ben netjes geholpen, advies gehad en vriendelijk personeel. De schaarwerker werd netjes bezorgd na een telefoontje. Ik zeg voor herhaling vatbaar!

Mooi en fijn bedrijf

Je kan vrij voor alles terecht bij hun, Goede communicatie, Nette aanhangwagens en goeie service, Ik zeg top bedrijf!!!!

Uitstekend!

In de nacht van te voren online gereserveerd, sochtends een mail dat die aanhanger al in gebruik was maar dat ik voor hetzelfde tarief een ander kon huren. Om 13.00 uur stond ik voor de deur en om 13.15 reed ik met de aanhanger de weg op! Wat een service om de aanhanger ook nog vast te maken en mij spanbanden mee te geven!!! Rond 17.15 was ik weer terug, werd de aanhanger voor mij losgekoppeld, kreeg ik een nette factuue en tikte ik minder dan 25 euro af. In een woord geweldig! Zelden zoveel klantvriendelijkheid meegemaakt en dat voor een super nette prijs! Hartstikke bedankt en tot ziens!

goede service en als garantie nodig is verlenen ze die ook zeer netjes!

Voor mij zeer belangrijk dat de aanhanger altijd rijdt. Ze staan altijd voor je klaar. Maken de dingen goed. De goede service (garantie) en adviezen zijn voor mij belangrijker dan de scherpste prijs, maar zelfs deze is goed!

Goed geïnformeerd en volgens afspraak

Zij hebben de situatie goed ingeschat, zodat ik beiden projecten achter mekaar kon uitvoeren. Goede uitleg bij de levering van de hoogwerker.

Super aanhangers en geweldige en flexibele service

Ik huur nu een maand of vier regelmatig aanhangers bij Cluistra/Jekuntmijhuren.nl. Iedere keer een andere, afhankelijk van wat het formaat dat ik moet leveren. Cluistra heeft voor elke lading een oplossing, de jongens denken heel goed mee en reageren snel op reserveringsvragen. Nog nooit naast een aanhanger gegrepen, ook niet op zeer korte termijn, en altijd actueel en goed onderhouden materiaal van kwaliteitsmerk Hapert mee. Ophalen gaat supersnel bij Marien, en inleveren ook. En altijd een vriendelijk gezicht, ook als je net rond sluitingstijd komt. Dat zijn de zakelijke partners waar je op kunt bouwen. Ik raad Cluistra/Jekuntmijhuren.nl bij iedereen aan!

Duidelijk, goede communicatie en netjes geholpen.

Goede uitleg, zowel vooraf als bij het ophalen netjes geholpen. De hoogwerker deed wat 'ie moest doen!

Dik tevreden

Ontzettend tevreden

Het Team gaat voor vriendelijkheid - kwaliteit - service -

• Ervaring met: Aanhangwagens

Gewoon goed de afspraken nakomen.

• Aanbod N.v.t.
  • Ervaring met: Hoogwerkers

Komen afspraken na en hebben degelijke materialen

• Ervaring met: Hoogwerkers

Zeer fijne omgang. En hebben mij altijd uit de brand kunnen helpen. Top