Kundig en professioneel

Zie hierboven

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Goed advies, goed geregeld

Het advies dat ik kreeg was duidelijk en begrijpelijk, zonder technische jargon waar ik niets van begreep. Zo kon ik goede beslissingen nemen over welke maatregelen ik wilde nemen om mijn energieverbruik te verminderen. De installaties zelf verliepen vlekkeloos. Ze werkten netjes en zorgden ervoor dat alles goed werd geïnstalleerd. Bovendien waren ze vriendelijk en beantwoordden ze al mijn vragen tijdens het proces. Al met al ben ik zeer tevreden over De Energiebespaarders.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Warmtepomp

Fijn gesprek, goede adviezen. Gezellige vent!

Fijn gesprek, goede adviezen. Gezellige vent!

Super duidelijk

Een hele fijne ervaring van een man die weet waar hij het over heeft Vriendelijk en doortastend

Hele prettige ervaring!

Energiebespaarders neemt je enorm veel moeite en vragen uit handen. Rutger kwam bij ons langs voor een adviesgesprek en heeft ons in een uur meegenomen in alle mogelijke opties voor energiebesparing. Hij heeft met ons meegedacht en de verschillende opties laten zien. Daarna kregen we via een handige site een linkje met verschillende offerte-opties. Eenmaal eentje geaccordeerd is de rest van het traject enorm snel maar wel zorgvuldig verlopen. Nadat we akkoord hadden gegeven op de offerte werden bij ons de volgende dag (we hadden geluk dankzij een andere klant die had afgezegd) al de zonnepanelen gelegd. Ook die partij is vakkundig en prettig te werk gegaan!

Installatie zonnepanelen prettig verlopen

Installatie is heel prettig verlopen. Ik had 's middags een begrafenis en ze hebben heel hard doorgewerkt zodat ik daar naartoe kon. Verder hebben ze me alles goed uitgelegd en mij inspraak gegeven in waar de leiding over de gevel ging lopen. Ook alles netjes achtergelaten.

• Ervaring met: Zonnepanelen

Vriendelijk en vakkundig

Rutger is erg vriendelijk en geduldig. Je merkt dat hij weet waar hij over praat.

• Ervaring met: Advies, Warmtepomp

Aardig, betrokken en eerlijk

Eerlijk en secuur advies, niet gehaast, aardige adviseur.

Energie bespaarders regelen het van A tot Z

Toen we een afspraak maakte met de energiebespaarders was ons idee het als een oriëntatie gesprek te zien. Maar dat liep anders. Na het beoordelen van de energie gegevens en het huis waren de adviezen helder en overtuigend en kwamen we bij de koffie snel terzake. Terwijl we zelf wat twijfels hadden over zonnecellen op het oosten bleek dat dat een goede optie . Na beoordelen van de kruipruimte bleek isolatie daarvan mogelijk en zinvol. Vervangen van dubbelglas or triple glas bleek veel minder zinvol. De gedetailleerde offerte somde een en andere qua besparingen, kosten en terugverdientijd helder op. De uitvoerders die een p[aar weken later kwamen waren prima : prettig, efficiënt en uitstekend . Alles liep vlot . Al met al erg tevreden met hun advies en de door hen ingeschakelde uitvoerders. Ze regelen het van A tot Z.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Vloerisolatie

Prettig gesprek en goede voorlichting

Prima voorlichting door Dennis.

Prettig, deskundig en meedenkend.

Dankzij de adviezen van De Energiebespaarders hebben wij een aantal energiebesparende maatregelen genomen. De begeleiding was prettig, ze waren altijd goed bereikbaar en de bedrijven waar ze mee samenwerken, zouden we ook iedereen aan kunnen raden.

• Ervaring met: Zonnepanelen, Warmtepomp, CV-ketel

Zeer snel en netjes geholpen

Zeer uitgebreid, kundig en helder advies gekregen. Ook heel duidelijk over wat geen zin zou hebben bij ons. Concreet advies en binnen een paar weken de spouwmuur isolatie uitgevoerd. Netjes gewerkt, moesten wat dingen aangepast maar direct oplossingen bedacht. Facturering heel netjes, dingen die niet gedaan waren (en wel in offerte stonden) ook niet verrekend.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie

Goed en Makkelijk

Voor ons nieuwe huis (bouwjaar 1987) diverse maatregelen genomen om energie te besparen. Installateurs waren vakkundig en alles is naar tevredenheid verlopen

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Warmtepomp

Rustig en kennis van zaken

Op tijd en geeft duidelijk advies

Fijn aanspreekpunt en voelt als eerlijk advies

Zie hierboven

• Ervaring met: N.v.t.

Zinvol gesprek gehad

Betere kijk op warmtepomp gekregen

• Ervaring met: Advies, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Helemaal top!

We hebben na een huisbezoek van een vriendelijke en vakkundige medewerker een mooi energierapport ontvangen met bijbehorende offertes. Erg duidelijk. Uiteindelijk de zonnepanelen laten plaatsen. Was binnen enkele weken al afgerond, ronduit top!

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen

Vriendelijk, beleefd, behulpzaam en neemt alle tijd voor een duidelijke uitleg

• Ervaring met: Advies

Explained everything very well.

Thanks Sander! He informed us very detailed.

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes
  • NA

Service met een hoofdletter S

Kundig en klantvriendelijk advies Duidelijke informatie en offerte Snelle en nette installatie Dus echt verduurzamen zonder gedoe!

Netjes gewerkt

Snelle service, goed gewerkt

• Ervaring met: Zonnepanelen

Duidelijk en begrijpelijk

Het onderhoud is voor mij als zeer goed ervaren. Duidelijk werd uitgelegd wat de mogelijkheden van het toepassen van een hybride-pomp installatie zijn.

• Ervaring met: Advies

Kundig, prettig en nam alle tijd.

Kundig, prettig en nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Was ook transparant over de onafhankelijkheid van het advies. Die is niet 100 % vanwege afspraken met installateurs maar juist de eerlijkheid daarover vond ik sterk.

• Ervaring met: Advies, Warmtepomp

Het duurde even, maar nu alles top.

Al snel na de offerte konden de panelen geïnstalleerd worden. Dat ging allemaal prima en ook een onverwacht probleem werd tijdens de installatie snel opgelost. De communicatue met de 3 poolse installateurs was moeizaam. Maar met goed overleg met het hoofdkantoor van de installateur kwam het goed, De panelen werkte, Helaas lukte het de poolse mannen niet om de app te installeren. Daarna ging het alles stroef. Energiebespaarders was prima als tussenpersoon, maar de afstand tussen twente en Brabant maakte het lastig om snel even de app te installeren, Na 3 maanden kwam er iemand uit twente die in 1 minuut ook de app liet werken. Weliswaar een andere app dan eerst. Maar, het werkt. Energiebespaarders waren correct en oplossingsgericht. Prima service, redelijk en vriendelijk. wij zijn tevreden.

deskundig advies

Prettig en goed gesprek

Valschermkade 29

1059CD Amsterdam

Over De Energiebespaarders

Je woning energiezuinig maken is ingrijpend en lastig. Daarom laten veel mensen het er maar bij zitten. Zonde! Zowel voor het milieu als voor jouw portemonnee. Maar nu ligt een energiezuinig huis eindelijk binnen handbereik. Energiebespaarders koppelt woningeigenaren aan lokale installateurs, zonder al het lastige werk – je krijgt actiegericht advies, hoeft geen aanbieders en producten meer te vergelijken. Energiebespaarders regelen het voor je! Het enige wat jij nog hoeft te doen, is beslissen. Zo ondervind jij wel de lusten, maar niet de lasten van het energiezuinig maken van je huis.