Correcte, vriendelijke man

Open gesprek en eerlijk advies

• Ervaring met: Advies

Een prettig bezoek van een deskundige man

Een nette man met kennis.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Isolatieglas

Zeer goede ervaring

Uitstekende uitleg en toelichting over mogelijkheden. Deskundig advies over nog mogelijke te nemen extra maatregelen

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Fijn consult

De aanbevelingen van de consultant waren echt waardevol en nuchter. Heel fijn, en zeker gericht op de balans tussen besparen van geld en duurzame oplossingen voor mijn individuele huis.

Goed en prettig verlopen

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Kennis van zaken en prettig gesprek

Mark heeft kennis van zaken en oog voor de wensen van de klant.

• Ervaring met: Advies

Nette jonge man die alles goed uitlegde.

Heel veel wijzer geworden

Inventaris bezoek

Prima. Vriendelijke kerel. Lijktt alsof hij zijn vak goed kent. Goede eerste stap. Nu wacht ik op de offerttes!

klantvriendelijk en realistisch

Afspraak wordt goed nagekomen. Prettig in contact en communicatie. Realistisch in adviezen. Luistert goed, stemt af, en neemt de tijd.

• Ervaring met: N.v.t.

Het idee is leuk, ze beloven van alles, maar gaan ten onder aan hun eigen succes

Op voorhand klinkt het allemaal mooi. Een bezoek van een adviseur, en vervolgens wordt alles uit handen genomen. De eerste indruk was goed, na een gesprek en inspectie van het huis kwamen we tot een aantal verbeterpunten voor ons huis en besloten we in zee te gaan met de energiebespaarders. Na het goedkeuren van de offertes (niet de allerscherpste, maar we dachten dat het tijd zou opleveren, en tijd is geld) kwamen er 3 verschillende partijen langs voor 3 projecten uit heel Nederland. Daarna begon het wachten. De beloofde termijnen werden ruimschoots overschreden, en dat was nog maar het begin. De installatie van de zonnepanelen werd gecompliceerd door schade aan het dak, en nu ruim 9 maanden verder hebben we nog steeds geen reactie over hoe dit opgelost gaat worden, ondanks de mooie verhalen en de DEB garantie. De glaszetter heeft verkeerd ingemeten, waardoor we meerdere weken met kierend glas hebben gezeten, en ook hier zijn de prijzen bijzonder hoog (1000 euro voor het plaatsen van 3 voorzetramen in totaal 1 uur). Als laatste de installateur van de CV, die extra kosten met zich mee brengt voor meerwerk, terwijl dat vooraf al duidelijk was en de prijs al de hoofdprijs is. Dat nadat ik de factuur al gehad had, terwijl de installatie werd uitgesteld. De klantenservice neemt wel contact op op de meest onmogelijke momenten als je mailt, maar legt je dossier vervolgens weer onderop de stapel, zodat je er maar mee bezig blijft. Dus hoewel ik het concept leuk vind zou ik het mensen niet aanraden om met ze in zee te gaan. Voordelen: - alles bij 1 partij Nadelen: - duur - overbelaste onderaannemers uit het hele land, waardoor lange wachttijden en waarschijnlijk hoge voorrijkosten - trage reactie helpdesk met helaas weinig oplossend vermogen

• Ervaring met: Advies, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Vriendelijk, bekwaam, adekwaat

Zie boven

Prettige contacten, alles bijna goed verlopen

Goed advies, goed contact, plaatsing goed, alleen de afspraak was dat de kabel van de zonnepanelen niet door de dakgoot zou lopen en dit hebben ze tochgedaan , wel alles goed afgekit.

• Ervaring met: Zonnepanelen

Een tevreden gevoel aan over gehouden

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, CV-ketel

Zeer fijn en informatief gesprek

Ik heb het gesprek als zeer prettig ervaren. Het is fijn om eens te sparren met iemand die er verstand van heeft en die natuurlijk onafhankelijk is. Dus geen gepreek voor eigen parochie. Aan het einde van het gesprek ook gevraagd, wat hij zelf zou doen als hij in mijn schoenen stond en daar heeft hij een, naar mijn inziens, heel eerlijk antwoord op gegeven. Dus niks overbodigs aanbevolen, wat ik zeer waardeer.

Duidelijk en deskundig advies

Zie bovenstaande

• Ervaring met: Dakisolatie, Warmtepomp

Ik voelde me gehoord!!!

Open sfeer, ruimte om mijn vragen te stellen, wordt meegedacht en de werkwijze wordt keurig uitgelegd. Prettig bezoek!!

• Ervaring met: Advies, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Zeer goed!

Ik heb de geheel ervaring als zeer prettig ervaren. Rutger gaf veel info over de verschillende mogelijkheden en welke voor ons van belang zouden zijn.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Vloerisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Vakkundig en vriendelijk

Vandaag hebben we de woning opname gehad. Jan was zeer vriendelijk en het was ook erg fijn de manier waarop er meegedacht werd over de situatie.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie

Slechte afstemming

Door een fout van een accountmanager die vertrokken is hebben wij onnodig lang op een warmtepomp moeten wachten omdat de betreffende adviseur geen offerte in hun systeem aangemaakt bleek te hebben. Toen hij ineens vertrokken was ging het volledig mis met als gevolg onnodige kosten voor ons. Helaas hebben we ook geen enkele passende reactie mogen ontvangen van dit bedrijf gedurende een half jaar. Wel kregen we een reactie toen het al veel te laat was; wij mochten zelf extra kosten maken voor hun fout. Laat je niet verleiden door de mooie praatjes en nette website; als het puntje bij paaltje komt laat dit bedrijf je rustig in de kou staan.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Warmtepomp

Kundig en professioneel

Zie hierboven

Goed advies, goed geregeld

Het advies dat ik kreeg was duidelijk en begrijpelijk, zonder technische jargon waar ik niets van begreep. Zo kon ik goede beslissingen nemen over welke maatregelen ik wilde nemen om mijn energieverbruik te verminderen. De installaties zelf verliepen vlekkeloos. Ze werkten netjes en zorgden ervoor dat alles goed werd geïnstalleerd. Bovendien waren ze vriendelijk en beantwoordden ze al mijn vragen tijdens het proces. Al met al ben ik zeer tevreden over De Energiebespaarders.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Warmtepomp

Fijn gesprek, goede adviezen. Gezellige vent!

Fijn gesprek, goede adviezen. Gezellige vent!

Super duidelijk

Een hele fijne ervaring van een man die weet waar hij het over heeft Vriendelijk en doortastend

Hele prettige ervaring!

Energiebespaarders neemt je enorm veel moeite en vragen uit handen. Rutger kwam bij ons langs voor een adviesgesprek en heeft ons in een uur meegenomen in alle mogelijke opties voor energiebesparing. Hij heeft met ons meegedacht en de verschillende opties laten zien. Daarna kregen we via een handige site een linkje met verschillende offerte-opties. Eenmaal eentje geaccordeerd is de rest van het traject enorm snel maar wel zorgvuldig verlopen. Nadat we akkoord hadden gegeven op de offerte werden bij ons de volgende dag (we hadden geluk dankzij een andere klant die had afgezegd) al de zonnepanelen gelegd. Ook die partij is vakkundig en prettig te werk gegaan!

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen

Installatie zonnepanelen prettig verlopen

Installatie is heel prettig verlopen. Ik had 's middags een begrafenis en ze hebben heel hard doorgewerkt zodat ik daar naartoe kon. Verder hebben ze me alles goed uitgelegd en mij inspraak gegeven in waar de leiding over de gevel ging lopen. Ook alles netjes achtergelaten.

• Ervaring met: Zonnepanelen

Valschermkade 29 1059CD Amsterdam

Over De Energiebespaarders

Je woning energiezuinig maken is ingrijpend en lastig. Daarom laten veel mensen het er maar bij zitten. Zonde! Zowel voor het milieu als voor jouw portemonnee. Maar nu ligt een energiezuinig huis eindelijk binnen handbereik. Energiebespaarders koppelt woningeigenaren aan lokale installateurs, zonder al het lastige werk – je krijgt actiegericht advies, hoeft geen aanbieders en producten meer te vergelijken. Energiebespaarders regelen het voor je! Het enige wat jij nog hoeft te doen, is beslissen. Zo ondervind jij wel de lusten, maar niet de lasten van het energiezuinig maken van je huis.