Fijn gesprek en vertrouwen in goede afloop

Dennis nam ruim de tijd en kwam bekwaam over. Daarnaast erg vriendelijk en geinteresseerd.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Netjes, en goed open comunicatie

Mooi om te zien hoe ze samenwerken. Leggen ook uit wat ze doen en waarom. Heb het als zeer fijne paar dagen ervaren,waar af en toe goed humor plaatje compleet maakte!

• Ervaring met: Advies, Warmtepomp, CV-ketel

Goed meegedacht

Zeer kundig en secuur. Denkt mee met mogelijkheden. Stelt zich neutraal op

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Warmtepomp, CV-ketel

Niets op aan te merken, ik ben heel erg goed geholpen.

Goede klik met Dennis. Ontspannen gesprek en afhandeling, maar toch professioneel en een duidelijk verhaal.

• Ervaring met: Advies

Deskundig, en dienstverlenend i.p.v. verkopend.

Onze verkoper dacht met ons mee om tot de beste oplossing te komen. Niet om producten te verkopen. daar was ik erg blij mee!

Duidelijk, vriendelijk en deskundig en grondig

Zie bovenstaande samenvatting

Zeer leerzaam!

Wat een super service! We hebben in dat ene uurtje al veel geleerd van Dennis.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, CV-ketel

Uitstekens

Mark was super knowledgeable and helpful - really to talk through the opportunities and challenges with him!!

Heel duidelijk.

Xx

Goede kundige informatie.

Zeer nuttig

• Ervaring met: Advies, Spouwmuurisolatie, Warmtepomp

Great!

I have a better picture of what my options are. I am very happy to have Dennis at home. He took the time to explain in detail everything I needed to know to make an educated decision. Very friendly and to the point.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Warmtepomp, CV-ketel

Degelijk, betrouwbaar, zakelijk, en no-nonsense.

Zie boven

Zeer nuttig, leerzaam en prettig gesprek

We hebben een goed en uitgebreid gesprek gehad gevolgd door een grondige inspectie van de woning met daarop volgend duidelijk en nuttig advies, kan het zeker aanbevelen

• Ervaring met: Advies, Spouwmuurisolatie, Warmtepomp

Zij nemen (bijna) alles uit handen

Bijna alles wordt voor je uit handen genomen. Ik had een fijn contact met mijn contactpersoon. Korte lijntjes. Je ontvangt een herinnering wanneer de installatie gepland is, je ontvangt tips waar je aan moet denken om subisidie aan te kunnen vragen. Je krijgt snel antwoord op je vragen. De door hen uitgezochte installatiebedrijven waren goed in hun werk. Ook daarmee goed contact gehad. Kortom heel tevreden met mijn besparingen.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Dakisolatie

Prima advies

Kundig. Alles kunnen vragen, rustige uitleg

• Ervaring met: Zonnepanelen, Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Isolatieglas

zeer vakkundig

zeer prettig gesprek en uitstekend advies

• Ervaring met: Warmtepomp

Zeer compleet verhaal

Zeer compleet verhaal

• Ervaring met: Advies, Warmtepomp

Prettig duidelijk verhaal

Vriendelijk gesprek. Eigenlijk was vrij snel duidelijk wat wel en wat niet mogelijk us op dit moment. Ook duidelijk gekregen hoe de staat van de woning nu is.

Top service aardige mensen

Echt een aanrader

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen

Goed en deskundig

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, CV-ketel

Een goed gevoel!

Ik heb Sander als een goede adviseur ervaren, wel een beetje een vakidioot(wat fijn is). Hoop dat dit gevoel blijft.

• Ervaring met: Advies, Zonnepanelen, Vloerisolatie, Dakisolatie, Isolatieglas, Warmtepomp, CV-ketel

Correcte, vriendelijke man

Open gesprek en eerlijk advies

• Ervaring met: Advies

Een prettig bezoek van een deskundige man

Een nette man met kennis.

• Ervaring met: Spouwmuurisolatie, Vloerisolatie, Isolatieglas

Zeer goede ervaring

Uitstekende uitleg en toelichting over mogelijkheden. Deskundig advies over nog mogelijke te nemen extra maatregelen

Fijn consult

De aanbevelingen van de consultant waren echt waardevol en nuchter. Heel fijn, en zeker gericht op de balans tussen besparen van geld en duurzame oplossingen voor mijn individuele huis.

Over De Energiebespaarders

Je woning energiezuinig maken is ingrijpend en lastig. Daarom laten veel mensen het er maar bij zitten. Zonde! Zowel voor het milieu als voor jouw portemonnee. Maar nu ligt een energiezuinig huis eindelijk binnen handbereik. Energiebespaarders koppelt woningeigenaren aan lokale installateurs, zonder al het lastige werk – je krijgt actiegericht advies, hoeft geen aanbieders en producten meer te vergelijken. Energiebespaarders regelen het voor je! Het enige wat jij nog hoeft te doen, is beslissen. Zo ondervind jij wel de lusten, maar niet de lasten van het energiezuinig maken van je huis.