Prachtige nieuwsbrieven kun je ermee maken!

Makkelijk in gebruik. Veel mogelijkheden. Goeie resultaten weergave. Fijn ook dat dit allemaal gewoon gratis kan!!!! :-)

Superfijn systeem!

Ik heb voor het eerst Laposta gebruikt en ben verrast hoe klantvriendelijk het systeem is ingericht. Alles is heel duidelijk uitgelegd en het maken van een nieuwsbrief is daardoor erg eenvoudig. Daarbij is de helpdesk heel benaderbaar, snel, duidelijk en behulpzaam, fijn!

Na wat oefenen, is het gebruikersvriendelijk

Na wat oefenen, werkt Laposta erg gemakkelijk. Bij vragen, reageert Laposta snel

Superprogramma

Eenvoudig, duidelijk, overzichtelijk. Geen toeters en bellen, kortom: monkeyproof en doet wat het moet doen.

Kort en krachtig CHAPEAU

We hebben voor onze stichting al enige tijd een wekelijkse nieuwsbrief verzending. Het maken van de nieuwsbrief hadden we snel onder de knie. Verzendingen gaan probleemloos. En we hebben geen hulp hoeven aan te vragen omdat het zo duidelijk is. Voor de rest kan niets negatief bedenken. Dus in 1 woord Chapeau.

Het was even puzzelen hoe en wat maar we zijn er bijna helemaal uit wat er allemaal mogelijk is. Alleen best nogal onduidelijk wat de kracht van de -automations- is. We kunnen er geen duidelijke handleiding van ontdekken. Zal wel wat experimenteren worden. Het -credits- verhaal blijft echter onduidelijk. En wat gebeurt er als na betaling van de 500 emailadressen er zich 10 afmelden en 15 nieuwe bijkomen? Blijft dan de quota staan op 500. En wat gebeurt er bij overschrijding van die b.v. 500? Hier en daar is net iets meer handleiding handig. Toch als waardering van de functionaliteit 'n nette 8.

Gebruiksvriendelijk een eenvoudig toe te passen

Als je er de tijd voor neemt dan is het mogelijk om een professionele nieuwsbrief te maken.

Super ondersteuning!

Al enkele jaren een betalende versie. Is beslist z'n geld waard! Directe concrete reacties bij vragen, oplossingsgericht en fijne service. Het systeem werkt goed en doet wat het belooft. Zonet nog nieuwe praktische opties ontdekt, gewoon door even een 'hulpvraag' te mailen! Heerlijk in deze tijden om nog 'n bedrijf te vinden dat zo'n goede service geeft! Krijgt gerust 10 sterren...

Goede en snelle hulp

Mijn vraag over het beheer van relaties werd snel en helder beantwoord. Zo kon ik zonder problemen de Nieuwsbrief versturen. Bedankt!

Stapsgewijs naar resultaat

Door de duidelijke stappen is het aanmaken van een nieuwsbrief een fluitje van een cent. Makkelijk en flexibel met duidelijke overzichten v.w.b. resultaten van campagnes.

prima programma en fijne helpdesk

Wij hebben al heel veel nieuwsbrieven verstuurd met LaPosta. Het werkt eenvoudig en eventuele problemen worden snel opgelost.

Ik ben eigenaar en beheerder van een website van oud militairen IBC van Heutsz sinds enkele jaren en ik moet zeggen deze site druk bezocht wordt. ik heb vanaf december 2019 een paar keer gebruik mogen maken van Laposta tot alle tevredenheid. Ik ben Laposta dankbaar dat ik gratis gebruik mag maken van de nieuwsbrieven. Top en nogmaals bedankt.

wat een top systeem

overzichtelijk, super gebruik vriendelijk, professionele uitstraling dus echt helemaal top!

nieuwsbrieven fijn te maken en verzenden en prima helpdesk

We maken al sinds 2013 gebruik van Laposta voor onze nieuwsbrieven. Dat werkt prima. En bij vragen en/of problemen wordt je snel en vakkundig bijgestaan

super

klinkt misschien als een "Karen" maar het is echt zo. Zowel de applicatie zelf, veel zelf te regelen, flexibel, en helemaal niet ingewikkeld. Je kunt het je zo eenvoudig (1 sjabloon gebruiken dat door Laposta is gemaakt) of complex (zelf ook sjablonen maken) maken als je zelf wilt. En ook chapeau voor de helpdesk. Snel antwoord. Duidelijk antwoord. en altijd ook nog even vriendelijk. (en als je het dan vergelijkt met "de grote jongens": prijs-kwaliteit is veel beter.... maar mijns inziens dus de kwaliteit (zonder prijs erbij te betrekken) ook gewoon beter. O en tot slot: veilig. Server zit in Europa dus geen gezeik met richtlijnen gegevensbeheer en zo . (wat bij Mailchimp nog steeds niet helemaal zo is). En nee, ik heb geen aandelen bij Laposta. Ik vind het gewoon echt zó goed.

Binnen 4 minuten geholpen

Ik moest een sjabloon verplaatsen van het ene account naar de andere. Er zat nogal haast achter. Om 17:30 een mail gestuurd, binnen 4 minuten al geholpen. Had ik niet verwacht, maar kwam wel ontzettend mooi uit! Ik kon gelijk weer door. Klasse!

Geen duidelijke uitleg

Ik heb een vraag gesteld, en krijg daar een "technische" uitleg bij; niet alle stapjes die ik moet zetten in Jip en Janneke taal. En die uitleg is ook nog eens niet volledig. Uiteindelijk krijg ik de melding dat ik een webbouwer moet inschakelen en dat ze me niet verder kunnen helpen. Terwijl meneer ook al had aangegeven dat hun documentatie uitgebreid zal gaan worden (deze is namelijk erg beperkt). Jammer dat er geen goede service wordt gegeven! Tenzij je een betaald account aan gaat. Maar voor een opstart is dat natuurlijk niet de keuze die ik maak.

Beste Annemiek, We hebben je zo goed mogelijk proberen te helpen. Ik zie dat er heel wat mailtjes heen en weer zijn gegaan. Het instellen van de plugin kan soms een beetje technisch zijn inderdaad, vandaar dat we je op een gegeven moment aanraadden je webbouwer er even bij te halen.

Heel eenvoudig een prachtige nieuwsbrief maken

Het is even wennen als je start met het programma, maar al snel heb je het onder de knie en zijn de mogelijkheden eindeloos. Ook zo fijn zijn de uitgebreide handleidingen. Duidelijk en goed geschreven. Wat ik prettig vind is dat ik na het verzenden van de nieuwsbrief meteen kan kijken wie er wanneer en hoe vaak kijkt en welke links zijn aangeklikt. Ik kende Laposta niet maar kan het iedereen aanraden!

Heel leuk om mee te werken

Dat dit nog bestaat

Werkt altijd Super eenvoudig Sterke service en betrokken medewerkers Al 10 jaar 'gastgebruiker' Ze doen wat ze beloven geen bla. bla

Super eenvoudig

Super eenvoudig in gebruik en ruime keus van standaard sjablonen

Blij mee!

Ook goede service als je een vraag hebt.

Ik had jaren eerder met Laposta gaan werken.

Laposta werkt snel en is erg gemakkelijk in gebruik.. Een nieuwsbrief verzenden gaat gemakkelijker dan voorheen. Kortom een prima programma dat een aanbeveling waard is. Antony

Helemaal geweldig

In no time een professioneel uitziende nieuwsbrief maken? En met één druk op de knop verzenden: Laposta is dan dé applicatie!

Super fijn programma

Ik ben ontzettend blij met Laposta. Zeer gebruiksvriendelijk.

Berkelkade 14-B 7201 JE Zutphen

Over Laposta

Met Laposta kun je professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.