Al 6 jaar gebruiken wij Laposta met plezier!

Eenvoudig en makkelijk Nieuwsbrieven maken.

Laposta is een geweldige service!

Heb gewerkt met phpList en Mailchimp, maar voor mij is Laposta de winnaar: het werkt redelijk intuïtief en heeft veel mogelijkheden die ik nog moet onderzoeken. Daar komt bij dat het is gratis is en dat is voor onze vereniging, Historische Vereniging Vlaardingen extra prettig.

Bijna perfect.

Zeer gebruiksvriendelijk, duidelijk. Geen overbodige franjes maar op en top basic. Ik mis alleen een app. Vriendelijke groeten, Marc-Pieter mdmedia & partners

Even de instructie en knoppen bestuderen en daarna eenvoudig in het gebruik.

Makkelijk in het gebruik, goed inzicht in de respons en verzendlijst

Bij vragen word ik altijd heel snel geholpen

Wat een verbetering tov MailChimp

Een aantal jaren MailChimp gebruikt en de irritaties groeide. Laposta geëvalueerd en een wereld ging open. De editor is 100x beter en de gehele site is veel intuïtiever. Minder plaatjes en storende herrie dan MailChimp maar gewoon doen waarvoor je het nodig hebt. Ik heb er geen probleem mee dat het Laposta merkteken onder aan de nieuwsbrief staat want dat verdienen ze.

super tevreden

Makkelijk in gebruik. Stabiel. Prachtige 'relaties' functie. Je suis content

Prima en makkelijk

Ook wel fijn dat het gewoon in het Nederlands is

Super fijn mailprogramma en top service, heel blij mee!

Super fijn mailprogramma en top service, heel blij mee!

Prima ervaring. En goed geduldig!

18 juli 2023. Password problemen . Prettig geholpen door Jantien. Opgelost.

Altijd paraat en prompt

Als ik meer dan 2000 relaties te informeren had zou ik zeker een betalende klant worden.

Dit is de reden waarom Laposta me blijft verbazen...

Sinds enkele jaren heb ik Laposta in gebruik: voor de professionaliteit heb ik een abonnement-versie. Maar eigenlijk is het de service méér dan waard om een abonnement te nemen! Vijfsterrenservice en perfecte oplossingen! Echt bijzonder, die persoonlijke en degelijke service als je vragen hebt: geen loze beloftes van een 'helpdesk' maar echte ondersteuning alsof ze bij je in kantoor zijn! Ik doe nog steeds nieuwe ontdekkingen (er zijn zoveel mogelijkheden van Laposta)... Ik weet het, ik val in herhaling... Die ondersteuning: ik zou 10 sterren geven voor klantgerichtheid en vriendelijkheid! Dankjewel!

Bericht Aankondiging niet ontvangen

Ik ontvang wel de mededeling dat het bericht (Aankondiging viering) is verzonden, maar het bericht zelf komt niet binnen.

Zeldzaam goede software

30 jaar werkzaam in de IT kom je af-en-toe iets speciaals tegen. Nagenoeg altijd is het gemaakt door een klein team. Toen ik een "iets" zocht voor mijn nieuwsbrieven, liep ik toevallig tegen Laposta aan. Het was snel duidelijk: dit was weer zo'n zeldzaam moment. Nagenoeg perfecte software, ruime functionaliteit, puike interface, stabiel en uiterst betaalbaar. En het team reageert ook eens nog vlot op commentaar en vragen. Top.

top

mijn eerste nieuws brief verstuur en ik ben nu al zo enthousiast top top

Prachtige nieuwsbrieven kun je ermee maken!

Makkelijk in gebruik. Veel mogelijkheden. Goeie resultaten weergave. Fijn ook dat dit allemaal gewoon gratis kan!!!! :-)

Superfijn systeem!

Ik heb voor het eerst Laposta gebruikt en ben verrast hoe klantvriendelijk het systeem is ingericht. Alles is heel duidelijk uitgelegd en het maken van een nieuwsbrief is daardoor erg eenvoudig. Daarbij is de helpdesk heel benaderbaar, snel, duidelijk en behulpzaam, fijn!

Na wat oefenen, is het gebruikersvriendelijk

Na wat oefenen, werkt Laposta erg gemakkelijk. Bij vragen, reageert Laposta snel

Superprogramma

Eenvoudig, duidelijk, overzichtelijk. Geen toeters en bellen, kortom: monkeyproof en doet wat het moet doen.

Kort en krachtig CHAPEAU

We hebben voor onze stichting al enige tijd een wekelijkse nieuwsbrief verzending. Het maken van de nieuwsbrief hadden we snel onder de knie. Verzendingen gaan probleemloos. En we hebben geen hulp hoeven aan te vragen omdat het zo duidelijk is. Voor de rest kan niets negatief bedenken. Dus in 1 woord Chapeau.

Het was even puzzelen hoe en wat maar we zijn er bijna helemaal uit wat er allemaal mogelijk is. Alleen best nogal onduidelijk wat de kracht van de -automations- is. We kunnen er geen duidelijke handleiding van ontdekken. Zal wel wat experimenteren worden. Het -credits- verhaal blijft echter onduidelijk. En wat gebeurt er als na betaling van de 500 emailadressen er zich 10 afmelden en 15 nieuwe bijkomen? Blijft dan de quota staan op 500. En wat gebeurt er bij overschrijding van die b.v. 500? Hier en daar is net iets meer handleiding handig. Toch als waardering van de functionaliteit 'n nette 8.

Gebruiksvriendelijk een eenvoudig toe te passen

Als je er de tijd voor neemt dan is het mogelijk om een professionele nieuwsbrief te maken.

Super ondersteuning!

Al enkele jaren een betalende versie. Is beslist z'n geld waard! Directe concrete reacties bij vragen, oplossingsgericht en fijne service. Het systeem werkt goed en doet wat het belooft. Zonet nog nieuwe praktische opties ontdekt, gewoon door even een 'hulpvraag' te mailen! Heerlijk in deze tijden om nog 'n bedrijf te vinden dat zo'n goede service geeft! Krijgt gerust 10 sterren...

Goede en snelle hulp

Mijn vraag over het beheer van relaties werd snel en helder beantwoord. Zo kon ik zonder problemen de Nieuwsbrief versturen. Bedankt!

Stapsgewijs naar resultaat

Door de duidelijke stappen is het aanmaken van een nieuwsbrief een fluitje van een cent. Makkelijk en flexibel met duidelijke overzichten v.w.b. resultaten van campagnes.

Over Laposta

Met Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.