Makkelijk te gebruiken

Geweldig programma, ik gebruik het al jaren.

Fijn programma, ook prettig dat het in het Nederlands is. Ik gebruik het al jaren. Recent vernieuwd, even wennen, maar ziet er duidelijk uit.

Erg goed

Goed doordacht sijsteem

Gemakkelijk in gebruik.

Regelmatig complimenten van lezers ontvangen

ALTIJD PARAAT OM PROBLEMEN OP TE LOSSEN

Wij zijn zeer tevreden met LaPosta en heb het meerdere keren aan soortgelijke instellinegn aanbevolen

Heel fijn emailprogramma, werkt goed en makkelijk

Je moet er even in thuis raken maar dan werkt het ook echt heel fijn. Makkelijk om een leuke opmaak van je email te maken. Ik ben er heel blij mee.

Niet betrouwbaar

Alle mails uitgestuurd, de helft heeft hem niet ontvangen

Beste HS Molenheide, Het gebeurt zeer zelden dat een e-mail niet aankomt, dus hier is iets anders aan de hand. Stuur even een mailtje naar de helpdesk, dan kijken we met je mee.

sinds de nieuwe versie: waardeloos

ik ben eindeloos aan het puzzelen met de nieuwe versie, die is volstrekt waardeloos.

Beste Dick, We hebben alleen het uiterlijk verbeterd; alle functies zijn hetzelfde gebleven. Als je even mailt met [email protected] kunnen we je waarschijnlijk helpen.

Kan geen eigen sjabloon gemaakt in jpeg als nieuwsbrief opmaken.

Voorheen was het gemakkelijk om met een kopie van vorige gemaakte campagnes een nieuwe campagne te starten door eenvoudig de eigen gemaakte sjabloon daarin toe te voegen. Als ik het nu goed heb begrepen moet ik een sjabloon maken in uw programma.

Beste klant, Dit kan nog steeds hoor! Hier is niets in veranderd. Stuur even een mailtje naar [email protected], dan kunnen we het uitleggen.

Uitermate positieve ervaringen ook in de ondersteuning.

Helaas ontbreekt het nog aan een geautomatiseerde tekst controle. Dat zou nog een echte verbetering zijn.

Prima app, doet exact wat ik ervan verwacht.

Prima app, doet exact wat ik ervan verwacht. Alles wijst zichzelf, heel gebruiksvriendelijk.

handig veelzijdig goede documentatie

Ik gebruik enekele jaren tot volle tevredenheid La Posta en ontdek nog steeds nieuwe mogelijkheden.

Prachtig systeem

Vriendelijk en perfect gemaakt systeem

Zeer gebruiksvriendelijk

Even de weg vinden, maar daarna kun je mooie nieuwsbrieven maken

Goede mogelijkheden om combi van foto's en korte verhalen te maken. Selectie van doelgroepen is gemakkelijk.

Prima goed

JetBlue heel handig, los staand van het feit dat ik GEEN Gmail adres kan gebruiken. Dat is echt niet handig

Nieuw bestand toevoegen

De knop Nieuw bestand toevoegen zit op een onhandige plaats in de nieuwe layout. Zeker als je veel oude bestanden in de mediatheek hebt staan. Kan die weer terug naar boven zoals in het oude format?

Beste Ineke, Goed punt; bij een langere lijst staat de knop nu ook weer bovenaan.

Groot compliment

Beste mensen van Laposta, Ik wil jullie een enorm compliment maken voor de nieuwe werkomgeving van Laposta. Het wás al een prettige werkomgeving en met de nieuwe vormgeving is het er alleen maar prettiger op geworden.

Eenvoudig te begrijpen én van Nederlandse bodem

Elk onderdeel is op een zelfde manier gebouwd en daardoor zeer eenvoudig in gebruik. Door de vele mogelijkheden van het invoeren van relaties is dat snel te doen. Het stappenplan bij het maken van een campagne helpt je om geen enkele stap over te slaan en de zelf te maken templates zorgen voor een zelfde uitstraling voor elke nieuwsbrief.

Absolutely aan te raden

werkt altijd

Enorm voor gratis mail verzenden

Super klant vriendelijk

Laposta is voor mij een helder en fijn programma. Veilig voor lezers, die zich op allerlei manieren kunnen laten horen.

Superfijn programma, werkt feilloos!

Wij gebruiken laposta als stichting al enkele jaren en zijn zeer tevreden over dit, voor ons, gratis programma!

Werkt fijn

Een makkelijke app om mooie mailings te maken.

Berkelkade 14-B

7201 JE Zutphen

Over Laposta

Met Laposta kun je professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.