Een openbaring

Voor het maken van aanmeldformulieren voor activiteiten bij een sportvereniging heb ik in eerst instantie Mailchimp gekozen. Omdat Mailchimp voor mij toch een groot aantal beperkingen had, ben ik op zoek gegaan maar een alternatief. Ik vond Laposta. Geweldig, eenvoudiger van Mailchimp, en veel meer mogelijkheden.

Sjablonen mogen uitgebreider

Zou het mogelijk zijn om wat meer sjablonen toe te voegen? De keuze is niet bijster groot...

Goed idee René, dat gaan we doen.

top!

Heel goed.

Persoonlijke benadering, top!

Mijn contact met de helpdesk van Laposta was positief. Het antwoord op mijn vraag kwam snel en bleek adequaat. Prettige ervaring, ook met het (eerste) gebruik van deze site voor nieuwsbrieven.

Mijn verzoek per omgaande opgelost

Had een foutje gemaakt bij het aanmaken van een free-account. Dat hebben jullie snel opgepakt en opgelost. Eef

Hartstikke goed!

Werkt gemakkelijk, netjes resultaat en groot bereik!

Met een snelle reactie loste Laposte mijn probleem op!

Door een verkeerde handeling zag ik het even niet meer zitten … Binnen de kortste termijn loste Laposte het door mij veroorzaakte probleem verrassend op. Met vriendelijke dank!

Geweldig!

Een gebruiksvriendelijke Nederlandstalige online tool voor het maken en versturen van professionele nieuwsbrieven! Daarbij een fantastische ondersteuning en persoonlijk contact. Ik kan Laposta dan ook van harte bij u aanbevelen.!

Een duidelijke en overzichtelijke manier om nieuwsbrieven te maken en te verzenden.

Makkelijk programma

Goede service enkel, toen ik ze echt nodig had kreeg ik een onbevredigend antwoord waar ik niets mee kon.

Zeer gebruiksvriendelijk programma met goede en snelle ondersteuning.

Inmiddels heb ik Laposta leren kennen als een zeer gebruiksvriendelijk programma met een snelle en uitstekende service. Bijkomstig voordeel is dat het een Nederlands bedrijf is en waarbij de servers in Nederland staan!

doet precies wat het moet doen!

Mooi, overzichtelijk, gebruikersvriendelijk, goede statistieken, goede helpdesk, professioneel

Aanrader voor o.a. verenigingen.

Perfect, in eerste instantie wat lastig. Maar na een paar keer gebruiken wijst het zich vanzelf.

Geweldig!

Ik vind het programma heel erg fijn om mee te werken. Overal staat een duidelijke uitleg bij en er is veel mogelijk wat mijn creativiteit stimuleert. En dan ook nog eens heerlijk alles in het Nederlands en het is gratis zonder poespas.. echt super!

Uitstekend programma

Heb het programma ook al enkele malen aanbevolen

Eindelijk iets het in nederlands met vele opties!

Een heerlijk makkelijk programma met vele opties!! dank jullie wel

Superbe

Ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam, ook als je (nog) geen klant bent

Goede ervaring

Alles werkt goed en de uitleg is voldoende . Het wijst zich vanzelf en is voor iedereen heel goed te doen . Nooit geen problemen gehad .

Zeer vriendelijk systeem!

Werken met La Posta is makkelijk. Gebruiksvriendelijk en goed te bedienen. Na het versturen van de mailing krijg je via een mooi dashboard inzicht alle statistieken. Een aanrader.

Zojuist binnen 10 minuten mijn vraag beantwoord gekregen

Dank zij Fred Klopper heel snel mijn account gegevens kunnen aanpassen.

Sublieme software om mooie nieuwsbrieven te maken!

Zodra je in de editor komt laat alles zich nogal eenvoudig uitleggen. Na korte tijd ben je helemaal thuis in het programma. Naarmate je de werking beter kent blijken er ook steeds meer mogelijkheden te zijn om de lay-out naar eigen wens aan te passen. via de broncode. Een heel fijn programma om mee te werken!

Geweldig!

Voor mijn kledinglijn gebruik ik La Posta af en toe om mailings te verzenden over nieuwe collecties en dergelijke. Laatst korte vraag via mail gesteld aan de helpdesk en binnen 10 minuten al een super aardig en helpend antwoord terug, op zaterdag! Ik krijg steeds weer heel veel complimenten voor het design van mijn brieven, en die is echt heel simpel in La Posta gemaakt. Dank jullie wel (voor het gratis programma en de service) !

Geweldige service

De samenwerking verloopt altijd uitstekend. LaPosta is een fijn programma om mee te werken en ik heb het ook al doorgegeven aan een andere vereniging hier in het dorp

Goede website!

Werkt goed! De website is snel en intuïtief. Importeren, maken en versturen! Kleine klant? Gebruik gewoon MailCredits voor een paar euro! Geweldig!

Een mooi resultaat met Laposta!

Ik heb ik het progamma nog niet veel gebruikt, maar het maken van een nieuwsbrief ging heel erg gemakkelijk! Het systeem is heel erg gebruiksvriendelijk. :)

Over Laposta

Mat Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.