perfect altijd in orde

prima programma met veel mogelijkheden

Erg makkelijk en stuurbaar

Met Laposta kan ik mijn fantasie de vrije loop laten omdat er allerlei variabele instellingen zijn waarmee je allerlei vormen en opstellingen kunt maken. Het inspireert me om leuke nieuwsbrieven te produceren. Ik ben geen techneut en gebruik nog lang niet alle mogelijkheden die er zijn, maar al doende leert men. Vanuit de "directie" is er ook een uitstekende ondersteuning als je met iets lastigs zit of je loopt even vast. Fred Klopper antwoordt altijd direct op de gekste tijden. Ik hoop dat ik nog lang plezier mag hebben van dit systeem.

een wereld van verschil, in positieve zin, met onze vroegere Mailchimp ervaring

prima app snelle en vriendelijke helpdes

werkt heel gebruiksvriendelijk

werkt geheel naar behoefte en snel

Het gaat altijd goed en gratis voor onze vereniging met minder dan 2000 relaties!

Goede verzorging van de opdrachten en prima service bij een vraag.

Heel gebruiksvriendelijk

Goed en makelijk

Duidelijke uitleg

Makkelijk ivm mailchimp

Ik zou het fijn vinden als naar een volgende pagina in relaties ook onderaan [volgende] of [vorige] hebt staan.

Prima .. snel en makkelijk

Ik verstuur mijn mailing al een aantal jaren via Laposta en dit bevakt prima. De templates zijn makkelijk in gebruik en het systeem geeft duidelijk aan wanneer wie, hoe laat en hoe vaak de mailing heeft bekeken.

Zeer gemakkelijk systeem

Versturen van onze activiteiten Senioren Landelijke gilden

Een prachtige manier om snel een nieuwsbrief te versturen.

Het is even wennen aan het systeem.

Zeer gebruiksvriendelijk.

goede app

dit is een leuke app. Ik gebruik die ongeveer 1 keer per maand en ben er zeer tevreden over.

voldoende

voldoende

Geweldige nieuwsbrief service!

Super service, vriendelijke mensen, prachtige templates, gebruiksvriendelijk programma.

Makkelijk te gebruiken

Ik gebruik Laposta al een tijdje en ben erg tevreden. Het is makkelijk te gebruiken en ik kan zien of het geopend wordt of niet. Dus ik raad het iedereen aan die een nieuwsbrief wilt inzetten

Ik mocht na ruim 20 jaar geen (dagelijkse) bulkmail meer versturen naar de 700+ geabonneerden, dus ik moest iets. Nadat ik iemand de loftrompet hoorde blazen over Laposta, ben ik gaan kijken of het iets voor me kon zijn en jawel, iedereen krijgt netjes zijn mails nu! Kost wat om elke dag weer te maken en soms krijg ik dingen niet voor elkaar, maar dan gaat het over lettertype enzo, dus vrij marginaal. Verder vind ik het super werken! Met dank aan de jongens bij Laposta voor dit initiatief!

Superleuk programma en voor ons als non-profit vrijwilligersvereniging superfijn dat dit allemaal gratis kan. En klein puntje: de ctrl z toets (ongedaan maken) werkt niet. Zou fijn zijn als deze functie er in komt.

Super eenvoudig

Een app waarmee je snel en eenvoudig nieuwsbrieven kunt maken. Na verzending veel mogelijkheden om te bekijken: hoeveel geaccepteerd, hoeveel geopend, hoeveel geklikt, enz. En ook nog gratis!

Nieuwsbrieven veilig en vertrouwd versturen

Gebruik deze alweer enige tijd en het maken en versturen gaat prima. De ontvangers zien een nieuwsbrief met de opties voor afmelden wijzigen en een mooie inhoud. Met deze service iis een mooie nieuwsbrief te maken die ook bij de ontvangers wordt gewaardeerd.

perfect geholpen en snel

na service aanvraag via de contact pagina snel en effectief geholpen

Het werkt super

Het enige dat ik mis (maar misschien ligt dit wel aan mij hoor ) dat wanneer er een verjaardagsmail is verzonden , ik niet snel kan vinden naar wie de mail is gestuurd. Wellicht een verbeterpuntje? Voor de rest raad ik iedereen aan deze Laposta nieuwsbrief te (gaan ) gebruiken. Je zal er geen spijt van krijgen. Hopelijk houden ze deze service die ze nu leveren nog minimaal 30 jaar vol

Hoi Theo, bedankt voor je positieve reactie! Je kunt onder Resultaten / Kijkcijfers / Verzenden (tabje aan de rechterkant) zien aan wie je verjaardagsmail allemaal gestuurd is.

Zo eenvoudig in gebruik!

Om alle leden van onze club steeds op de hoogte te houden van de laatste nieuwtjes en te verrassen op hun verjaardag maak ik op een simpele manier gebruik van Laposta.

Handige nieuwsbrief tool

Handig, duidelijk en logische nieuwsbrief maker. Resultaat ziet er meteen goed uit. Heldere statistiek.

Over Laposta

Met Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.