Ben pas begonnen met Laposta. Het hele proces van aanmaken nieuwsbrief tot en met verzenden ziet er professioneel uit.
  • Gebruikersgemak

Ik ben zeer tevreden over Laposta. Prima programma makkelijk.
  • Gebruikersgemak

Top bedrijf met een topproduct. Hier zijn mensen mee bezig die zich met hart en ziel inzetten om het elke dag weer een beetje mooier te maken. En dat merk je, dat zie je dat voel je. Wij zijn er heel erg blij mee.
  • Gebruikersgemak

Was op zich een kleine bug en niet heel belangrijk. Toch werd er snel op mijn mail gereageerd met het antwoord dat er actie werd ondernomen. En daarna ook nog navolging dat het probleem was opgelost. Fijn!
  • Gebruikersgemak

Ik had -op zondagavond!- een foutmelding die ik zelf veroorzaakt had. Ik stuurde een mail in de hoop dat mijn nieuwsbrief zo snel mogelijk weg kon. Binnen 10 minuten had Fred mijn klacht opgelost, waardoor ik alles kon versturen zoals gepland. Niks dan LOF!! Dank je wel.
  • Gebruikersgemak

Even wennen aan de technische termen, lekker volledig in het nederlands en de helpdesk is prima op orde! Jammer jullie maar een tien is voor de meester!

Zie https://www.tombeek.nl/waarom-ik-van-mailchimp-overstapte-naar-laposta/
  • Gebruikersgemak

Bij storingen een snelle en goede verklaring. Zelf zou ik graag willen weten of er een gebruikersgroep van La Posta is
  • Gebruikersgemak

Mooie manier om digitale nieuwsbrieven te maken en te versturen.
  • Gebruikersgemak

Ideale manier om je nieuwsbrieven te versturen. Zeer makkelijk te gebruiken. En perfect zoals we de leesresultaten kunnen bekijken. Top !!

Gewoon perfect!
  • Gebruikersgemak

Zeer eenvoudig en vele mooie mogelijkheden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eerst even leren hoe alles werkt maar dan.... een erg eenvoudig en gemakkelijk systeem. Goede overzichtelijke data velden en schermen. Top product!

• Service N.v.t.

Prettig en toegsnkelijk. Heel fijn om te gebruiken. Ben uitgesproken blij en tevreden over deze nieuwsbriefmogelijkheid.
  • Gebruikersgemak

Een heel fijn overzichtelijk en werkbaar pakket tbv email communicatie! En tot 1000 adressen gratis blijvend te gebruiken, ook heel erg fijn. We zijn maar ene klein clubje, slechts een 20 tal adressen, maar zo kunnen ook wij gebruik maken van dit mooie pakket en La Posta promoten.bij onze collega-instellingen. Dank!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het programma is voor ons gebruik uitermate geschikt. Echter moeten blijven de geregistreerde leden vragen om te bevestigen. Zij vinden de bevestiging link niet terug (in spam vb) of vergeten het gewoon. Bestaat er geen mogelijkheid om herinneringsmail te sturen desnoods meerdere malen tot de geregistreerde heeft bevestigd? Met dankbare groet Gino vzw Saigen.
  • Gebruikersgemak

Mijn eerste ervaring met LaPosta is positief. Uitgebreide mogelijkheden en eenvoudig in gebruik. Enige nadeel. We hebben een internationale mailing list met gebruikers in NL, UK. FR en GE. Op dit moment is de Footer alleen in de nederlandse taal, wat voor veel buitenlandse ontvangers verwarrend is. Is het een idee om dit multi-lingual te maken?
  • Service N.v.t.

De overstap naar LaPosta van die grote Amerikaanse aanbieder is geruisloos gegaan. Net als Mailchimp tot 2.000 adressen gratis, maar nu veilig op Nederlandse systemen draaiend. De gebruikersinterface kan nog wel wat handiger, maar dat drukt de pret niet. Aanbevolen, van harte!
  • Gebruikersgemak

Laposta is een enorme hulp bij het verzenden van nieuwsbrieven. Het is wat wennen in het begin, maar de uitlegpagina's geven een duidelijke en heldere inzage over hoe het allemaal moet. Na wat zoeken had ik het systeem door en dan zijn de mogelijkheden vrijwel onbegrensd. Zo hebben we vrij gemakkelijk een inschrijvingssysteem voor onze concerten kunnen integreren, waar de mensen met 2 klikken ingeschreven zijn, en een bevestiging en bedanking krijgen. Het zorgt ook voor veel tijdwinst omdat je de mailings in één keer naar iedereen kan versturen, terwijl ik dit bij mijn provider in vier of vijf stukken moest versturen. En bij vragen krijg je zeer snel reactie van Fred Klopper (meestal zelfs binnen het uur) met duidelijke hulp. Het voelt ook veiliger te weten dat je gegevensbank binnen Europa bewaard blijft. Een absolute aanrader voor iedereen die af en toe nieuwsbrieven wil versturen, zelfs voor kleine verenigingen dankzij de gratis optie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snelle terugkoppeling bij vraag aan Klantenservice: erg fijn!
  • Gebruikersgemak

De helpdesk gemaild met mijn vraag en Fred Klopper reageerde heel snel. Hierna had ik nog een vraag en ook hierop een hele snelle reactie met een heldere begrijpelijke uitleg. Zeer tevreden.
  • Gebruikersgemak

Super fijn programma met enorm veel mogelijkheden
  • Gebruikersgemak

Snel antwoord op mijn vraag gekregen, ondanks gratis account.

Over Laposta

Mat Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.

Filter op Taal