Superhandig

Snel een mooie nieuwsbrief maken. Gebruik Laposta.

een geweldig programma, goede service

na enig speurwerk dit progamma gevonden, uitgeprobeerd en met wat zoeken en vragen, geheel naar onze wens ingevuld.

Snelle hulp bij gratis account

Sinds een paar jaar heb ik een account bij Laposta. Waar ik voorheen via een betaalde aanbieder af en toe nieuwsbrieven verstuurde, doe ik dat nu kosteloos. Onlangs heb ik een aanmeldformulier op mijn website geplaatst. Er staat een uitgebreide handleiding online, maar toch kwam ik er niet uit. Ik mailde mijn vragen naar de helpdesk, en kreeg steeds vlot antwoord, ondanks mijn gratis account dus. Super!

behulpzaam, meedenkend, klantgericht

Alle vee positieve ervaringen met Laposta, prachtige gratis service met ondersteuning. Zelfs s ávonds laat kreeg ik nog wel antwoord als ik technische problemen had. Die ik overigens zelden had, ze leggen alles goed uit op de site en hebben mooie features om dingen op je eigen site te embedden etc.

Betrouwbaar robuust mailingsysteem

Soms zou ik wat dichterbij een FAQ of wat uitleg willen komen. Over het relatiebeheer bijvoorbeeld. Verder prima, fijne overzichten na versturing!

Fantastisch!

Gebruiksvriendelijk, fijne tools, snel en alles conform AVG!

Alles werkt naar behoren en soms nuttige tips :)

Wij zijn meer dan tevreden.

Hh

Bh

Klantvriendelijk

Al jaren gebruiken verschillende verenigingen waarvoor ik vrijwilligerswerk doe als pr/communicatie-commissie Laposta om de nieuwsbrieven te verzenden. Behalve dat het heel gebruiksvriendelijk is, goed in onderhoud en volledig in het aanbod; zijn de medewerkers ook uiterst snel en klantvriendelijk. Zeker ook omdat veel online helpdeskmedewerkers zich vaak afdoen met halve antwoorden, nemen ze hier de tijd om je goed vooruit te helpen. Waarbij de persoonlijke benadering naar de stichtingen toe nu met corona waar zij enorm in meedenken, er voor zorgt dat onze loyaliteit aan hen verzekerd is.

vormgeving moeilijk

Mijn probleem met het nieuwe programma van vormgeving van via Laposta te verzenden mail is snel en efficiënt opgelost.

Hele fijne opzet En ondersteuning Prachtig

Goed product en een razendsnelle vriendelijke ter zaken kundige service.

Ik adviseer mijn klanten alleen nog maar Laposta als nieuwsbrief. Er zijn veel makkelijk te bedienen tools en het sjabloon is eenvoudig conform de huisstijl te maken. Daarnaast worden vragen à la minute beantwoord en dat in het Nederlands.

Ben verrast over de eenvoud van het systeem en van de snelle hulp.

Even je weg vinden. Veel uitleg voorhanden en zo nodig hulp via e-mail, zelfs voor een gratis account!

top!

Als kleine zelfstandige met nul ICT ervaring heel goed geholpen ondanks dat een kleine klant ben. Bellen altijd binnen het uur terug en begeleiden je perfect. In 2 uur had ik mijn nieuwsbrief gereed voor verzending.

SUPER!

Een heerlijk programma om mee te werken. Lekker alles in het Nederlands, duidelijke stappen en een goede en informatieve 'help'functie. Ik werk al jaren met Laposta en het wordt steeds beter en mooier. Wij gebruiken het voor projectcommunicatie en voor het organiseren van bijeenkomsten. Ik wil niet meer zonder!

Na 5 minuten werken met LaPosta wil ik alleen dit systeem nog maar

Ik worstel altijd met verschillende systemen om verschillende dingen te kunnen doen. Het lezen van een gebruiksaanwijziging is dan vaak vaste prik. Maar bij Laposta wijst het zich vanzelf! Het is een makkelijk en toegankelijk systeem, waarin je snel een mooie nieuwsbrief kan maken. Ik ben fan!

Mijn vraag om hulp werd vrijwel onmiddellijk onderzocht en beantwoord!

De online verstrekte hulp was doeltreffend: ik kon mijn mailing direct versturen.

Uitstekend tool om op een makkelijke manier een professionele nieuwsbrief te maken!

Laposta is erg makkelijk en zeer compleet. Door dit tool ben je in staat om zelf een professionele nieuwsbrief te maken en de acties van je lezers te monitoren. Ik heb zou niet weten hoe dit nog beter zou kunnen.

Prima programma, fijn om mee te werken

Een avondje studeren en uitproberen en ik kon een nieuwsbrief opmaken. Inmiddels kan ik (bijna) lezen en schrijven met het programma. Het programma werk prima met slechts een paar kleine missers/tekortkomingen. Voor de tweede keer in één tekstvlak een tekst knippen en plakken lukt niet en ik mis de mogelijkheid om tabs aan te brengen. Ik was aanvankelijk redelijk sceptisch, maar ben overtuigd.

Een fijn werkend Nederlands programma voor nieuwsbrieven

Goed te begrijpen en functioneel. Goede documentatie, maar ook een goede helpdesk. Een fijne partij om mee samen te werken!!

Heel snel antwoord op mijn vraag en straightforward plug-in.

Prima partner en programma

Wij zijn al bijna 4 jaar met ons bedrijf De Goede Nieuwsbrief white label partner van Laposta. Met hun programma maken we honderden nieuwsbrieven per jaar. Altijd naar volle tevredenheid. Het programma voldoet aan onze wensen en die van onze klanten. Ook de samenwerking, support, communicatie en de wijze van zakendoen zijn een voorbeeld voor veel andere ICT bedrijven.

Super gaaf en makkelijk mailprogramma

Vanmorgen een vraag over kopieëren van een sjabloon gemaild. Na een korte tijd antwoord en uitleg. Superbedankt

super voor non profit verenigingen en sportclubs

Even wennen aan systeem daarna heel goed en snel een proff. Mailing versturen. Fijn dat het zo kan. Laposta Hulde hiervoor !

Geweldige ondersteuning

Rapporteerde een bug en deze was een uur later opgelost.

Over Laposta

Met Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.