Gebruiksvriendelijk en professioneel

LaPosta is een zeer fijn en gebruiksvriendelijk programma. Het maken van nieuwsbrieven is eenvoudig, met redelijk wat aanpassingsmogelijkheden. Verder staat het met privacybescherming goed en is de helpdesk zeer vlot en meedenkend.

een heel goede "club".

vragen worden heel snel beantwoord en er wordt naar oplossingen gezocht.Dus goede service en goede contacten.

prima systeem

prima systeem. Ik werk ook met mailchimp. Dat werkt ongeveer hetzelfde. Laposta is iets eenvoudiger maar heeft minder mogelijkheden. Ik zou graag willen zien wie de mail geopend heeft.

Beste Jeroen, Bedankt voor je reactie. Je kunt uiteraard wel zien wie je nieuwsbrief geopend heeft (en wie geklikt etc.), onder Resultaten / (nieuwsbrief aanklikken) / Kijkcijfers.

Fantastisch programma

Het eigen maken van een nieuw programma kost altijd wat tijd. Bij Laposta gaat dit op heel makkelijke en snelle wijze. Zeer gebruiksvriendelijk, goeie functies en het geheel ziet er zeer professioneel uit!

snel met duidelijke uitleg beantwoording

Altijd als er een vraag per mail gesteld wordt, betr. een probleem, ontvang je direct antwoord met een duidelijke uitleg!

Wat een goede service!

Ik ben niet technisch aangelegd maar zoek wel graag dingen uit. Er worden hoede tips gegeven maar die gaan mij soms duizelen....of ik wil te snel... Maar heb je een vraag aan LaPosta dan wordt je super vriendelijk en snel geholpen! Dankjewel jullie wel. MVrGr Diana Gommers Aloe Voor U #aloevooru

Trap stoffering

Een verademing in het digitale land

Laposta werkt feilloos en snel en als er iets is dan sta je versteld van de zeer snelle antwoorden en ook het geduld van de helpdesk. De on-line handleiding is op alle fronten heel duidelijk. Ze passen regelmatig hun software aan met "leuke" en functionele mogelijkheden. En ook verademend: het is een Nederlandse firma niet alleen de taal is een voordeel , maar we steunen ook het Nederlandse bedrijfsleven. Ze zouden wel iets betere tarieven voor verenigingen kunnen gaan voeren vandaar de 4 sterren en geen 5

Mooie Tool die aanmoedigt tot schrijven

Fijne Gebruikerservaring & Super overzichtelijk

Ik gebruik la Posta gratis en ben er erg blij mee. Vandaag kom ik niet meer gratis versturen omdat ik teveel relaties er in zou hebben staan . Na check blijkt dat ze allemaal steeds opgeteld werden. Kreeg keurig een mail en nadat ik daar een oplossing voor vroeg. Meteen blokkade opgeheven en we kunnen weer. Bedankt La posta voor de snelle Service

Snel en prima advies helpdesk

Tijdens opmaak van nieuwsbrief fouten gemaakt in de lay-out van tekst en afbeelding. Helpdesk reageerde duidelijk en snel.

Zéér gebruikersvriendelijk en laagdrempelig voor kleine verenigingen en stichtingen!

Zeer gebruikersvriendelijk en veel mogelijkheden. En als je als gratis gebruiker een vraag hebt en die via de mail stuurt, krijg je vrijwel per omgaande bericht! Wim Vereniging de Muurkrant Radio Hollands Palet

J..H.T

??????????????????????????????

• Would you recommend us? Yes

Goede eerste ervaring

Sterk communicatie middel toepassing

Duidelijke uitleg

Eerst gekeken naar mailchimp, maar dit werkt veel beter

Wat een fijne software, ik ben er heel blij mee! Super mooie nieuwsbrieven, zeer aan te bevelen.

Moeizame organisatie met geen flexibiliteit

Ik heb de nieuwsbrief gebruikt voor een evenement wat wij elk jaar organiseren. De deelnemers breng ik periodiek op de hoogte. Omdat dat deel dezelfde zijn en deels nieuwe elk jaar vervang ik de relaties elk jaar. Ik kwam nooit boven de twee duizend uit maar op enig moment werd ik geblokkeerd omdat ik alles bij elkaar er al meer dan 2000 had gehad hoewel ik op dat moment maar ca 1400 relaties had in de database. Wat ik ook probeerde om het uit te leggen. Er was geen beweging. Zo flexibel als een loden pijp helaas. Ben toen maar weer naar mailchimp gegaan.

Beste Antoon, ons programma is gratis tot 2.000 relaties. Maar het is niet de bedoeling steeds lijsten te verwijderen om onder deze limiet te blijven. Op deze manier zouden namelijk ook organisaties die (veel) meer dan 2.000 relaties hebben ons programma gratis kunnen gebruiken.

Gebruiksvriendelijk en een vriendelijke helpdesk

La Posta hebben we inmiddels bij een paar klanten aanbevolen en die zijn er enorm blij van geworden. Het is gebruiksvriendelijk, intuitief en vooral lekker Nederlands. De helpdesk is vriendelijk en behulpzaam. In enkele handelingen richt je een strak en modern uitziende nieuwsbrief in. Met de drag&drop techniek is het ook voor de minder technische gebruikers het maken van een nieuwsbrief heel eenvoudig. Voorheen waren we gebruikers van de Amerikaanse concurrent, maar we zijn helemaal om!

Makkelijk toegankelijk programma

Makkelijk toegankelijk programma

Laposta is makkelijk in gebruik

Met Laposta kun je snel en makkelijk een nieuwsbrief opzetten en versturen. Ik werk er met plezier mee!

Super programma

Heb al met verschillende nieuwsbriefmodules gewerkt maar geen zo handig, veelzijdig en leuk om mee te werken als deze. Je kunt helemaal los gaan met je creativiteit. Naast nieuwsbrieven heb ik het programma ook gebruikt voor het versturen van een agenda voor vergaderingen, inclusief bijlages. Want ook documenten kun je toevoegen, iets dat niet standaard is bij een nieuwsbriefmodule!

Bijzonder mooie nieuwsbrieven!

Het was even wennen, maar het samenstellen en opmaken van een nieuwsbrief is kinderlijk eenvoudig. Als je daarbij ook nog een beetje kennis hebt van css dan is de opmaak een fluitje van een cent. De support is grandioos als je eens ergens even niet uit komt. Bovendien ontvang je goede tips om je nieuwsbrief er perfect uit te laten zien!

Toegankelijk met vele applicaties!

Klantgericht, efficiënt, effectief!

Hele fijne toepassing!

Ik gebruik Laposta nu een tijdje voor een vrijwilligersoranisatie met weinig poen. Het is fijn dat het gratis is. En als je het dan eenmaal gebruikt, dan ontdek je het scala aan mogelijkheden. Het heeft ons al zoveel uren bespaard die we anders aan handmatige lijstjes kwijt zouden zijn! Ik ben fan!

duidelijke taal, makkelijk in gebruik, super service

Als holistische huidtherapeut ben ik vooral en ook het liefst bezig met behandelingen in de salon. Email marketing is dan ook niet mijn hobby maar hoort nu eenmaal bij het ondernemen. Laposta maakt alles een stuk leuker. Het is super fijn dat alles in het Nederlands is beschreven. (en ook nog eens met een prettig goed leesbaar lettertype). Omdat alles in duidelijke stappen beschreven is kost het me ook niet zoveel tijd om bijvoorbeeld een e-mail funnel op te zetten. Aromatische groet, Chantel van Eijsden Beauty & Health for Body & Mind

Over Laposta

Met Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.