Super klant vriendelijk

Laposta is voor mij een helder en fijn programma. Veilig voor lezers, die zich op allerlei manieren kunnen laten horen.

Superfijn programma, werkt feilloos!

Wij gebruiken laposta als stichting al enkele jaren en zijn zeer tevreden over dit, voor ons, gratis programma!

Werkt fijn

Een makkelijke app om mooie mailings te maken.

Gratis en goede service

Goede service en altijd op de hoogte

Laposta is voor ons een uitkomst ne een aantal teleurstellingen

Na jaren een Amerikaans programma te hebben gebruikt (met weinig kennen van Engels) zijn we uiteindelijk uitgekomen dicht in de buurt, Nederland. Het was even wennen maar na een week kunnen we zeggen dat Laposta uitstekend werkt en zelfs meer mogelijkheden biedt als het Amerikaanse programma. Zeker voor een kleine kerkgemeenschap en geweldige uitkomst. Wat ons betreft komt Laposta op nummer één en laten dat ook graag weten.

Laposta werkt simpel en prettig

Het werkt heel simpel. Eenmaal een sjabloon ontwerpen en die blijven gebruiken voor de herkenbaarheid voor de lezer. Zoveel toepassingen en dan heb ik ook nog eens de gratis versie. Voor mij werkt het.

Top bedrijf

Fijne en overzichtelijke software om mee te werken

Goed bruikbaar

Ik gebruik al jaren La Posta naar volle tevredenheid. Niet te ingewikkeld en het wijst zich vanzelf, praktisch in gebruik.

Geen opmerkingen

Prachtige Nieuwsbrief

Top Nieuwsbrief

Geweldig programma.

Eenvoudig te gebruiken met vele mogelijkheden.

Zeer gebruiksvriendelijk

Het lukte meteen

Geweldige tool!

Om onze nieuwsbrief professioneel en tijdig te kunnen verzenden is La Posta echt een super tool!

Bijzonder tevreden met alle mogelijkheden!

wat begon als een nieuwsbrief voor een vereniging, is de doorstart op persoonlijke geweest vanwege de ongedwongenheid van mijn inhoud. Daarnaast is het eenvoudige spelen met alle blokken, kleuren en instellingen een verademing. Mijn huidige 'volgers' vinden de nieuwsbrief absoluut verre van 'een kille zakelijke uitstraling'.

Prettig mee te werken

Mooie resultaten en niet te moeilijk te hanteren

Heel blij met alles eigenlijk

Om te beginnen de uitleg, de interface, de mogelijkheden. Over alle details is nagedacht. Als grafisch ontwerper ben je kritisch op lettergroottes, interlinie, afstanden, beeldgebruik en alles is mogelijk. Ik vind het een heel fijn programma om mee te werken. Naast mijn eigen nieuwsbrief heb ik er al 3 andere opdrachtgevers mee geholpen. En daarnaast vind ik het logo van Laposta zelfs een mooie afsluiter.

Overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk

Sinds jaren verstuur ik nieuwsbrieven vanuit Laposta. Alles kan wat betreft vormgeving. Zonder al te veel franje.

Geweldig, gebruiksvriendelijk en inzichtelijk.

Van cider maken heb ik verstand. Maar ik ben een digibeet op het gebied van social media en het opstellen van nieuwsbrieven. Maar dankzij Laposta lukt het me wel. Complimenten voor het systeem.

Simpel en goedkoop

Snel en eenvoudige manier om nieuwsbrieven te maken. En nog gratis ook! Support is prima!

Ik heb pdf toevoegden het zit er niet bij

Nu krijg ik massaal mails waar is de pdf. Hoe komt dit? Bel 0489164919

Gebruiksvriendelijk

Goede service en een mooi product

perfect altijd in orde

prima programma met veel mogelijkheden

Over Laposta

Met Laposta kun je makkelijk professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.