Warme ervaring

L lieve geduldige rustige warme vrouw .die samen met ons ..mijn man ..ons pa en schoonpa en opa een mooi warm afscheid heeft gegeven Bedankt

Ver weg en heel dichtbij

Qua familieband stond Lilian ver van ons vandaan, maar als het gaat om de zorg die zij besteed heeft aan het afscheid van de echtgenote van mijn vader, mijn moeder stond ze heel dichtbij. Ze luistert aandachtig naar wat je zegt, hoe je iets zegt en daarbij ook in welke context je iets zegt. Vertaald dit op haar manier naar iets wat andere mensen die niet bij de voorbereiding zijn geweest doet zeggen "zij zegt precies dat over deze persoon zoals wij haar kennen". Wij, mijn vader en ik zijn zeer dankbaar voor de manier waarop Lilian het afscheid heeft gemaakt tot een herinnering die blijvend is voor ons maar ook voor iedereen die mijn moeder heeft gekend.

Ze heeft een luisterende maar ook ondersteunend e rol gespeeld

Lilian is een heel prettige persoonlijkheid waarbij je je verhaal kunt doen en samen met haar je wensen kunt verwezenlijken. Ze denkt mee, reikt ideeën aan en laat je in alle rust je eigen weg zoeken. Een hele fijne ervaring geweest.

Het was prachtig

Lilian heeft zo goed voor ons gezorgd we hebben een prachtig afscheid gehad!

Warm

Een prettige, ontzorgende en bijzondere ervaring. Fijn dat de regie gevoerd werd in goed overleg maar ook dat er een juiste feeling was voor behoefte.

Prima, meedenkend, adviserend. En oplossend vermogen.

Goede en nette voordracht. Meegaand in de familie om alle nodige punten voor te leggen en te verzorgen. En wat mogelijk is voor, tijdens en na crematie. Daarnaast een goed oplossend vermogen. Waar direct actie uit komt. En dit met de familie bespreekt. De gehele crematie is en was prima verzorgt. Na zorg is ook een sterk punt. Om de familie te onder steunen. Met andere woorden. Top. Met vriendelijke groet. Marcel.landa

10 sterren..zeer tevreden..

Lieve Lilian Het lukt mij niet om via jou formulier je een beoordeling te geven Maar dan doe ik het op deze manier. Je verdient 10 sterren en ik ben zeer tevreden over hoe je alles gedaan hebt Het was perfect geregeld bij Monuta. De dienst was erg mooi alles goed geregeld Vol overgave en aandacht heb je het gedaan. Respect voor jou en je vakmanschap en bovendien ben je een heel aardig persoon om in een moeilijke periode steun van te krijgen. Heeft me heel goed gedaan Heel veel lof voor jou en Monuta. Lieve groet Jeannet .

Zeer rustige vrouw die haar vak erg goed verstaat

Keurig

Ik ben niets verplicht

Een dikke 8

Ik ben heel tevreden over de wijze waarop Lilian de crematie van mijn moeder begeleid heeft. Voor de crematie heeft ze veel tijd besteed aan de ideeën en wensen van de familie. De crematie zelf heeft ze met grote betrokkenheid geleid.

Lilian gaf een welkome betekenis en invulling aan een moeilijke periode, samen met de familie, waard

We hebben ervaren dat Lilian empathie toont en zeer betrokken is bij de begeleiding van het rouwproces. Ze weet op een geduldige wijze juist in te spelen op de emoties van de verschillende individuen en kan geduldig luisteren, terwijl ze het proces in de gaten houdt. Daar waar nodig of wenselijk nam Lilian taken van familieleden over. De ceremonie bij het afscheid was mooi en waardig. De aanwezige (achter)kleinkinderen werden op speelse wijze betrokken en maakten deel uit van het gekozen thema: de zee.

Alles super mooi geregeld

Mooie dienst

Mevrouw Boudewijn heeft een groot empatisch vermogen.

Er werd goed naar ons verhaal geluisterd. De juiste vragen werden gesteld. Mevrouw Boudewijn had een warme belangstelling en heeft een treffende en warme toespraak gehouden.

Perfect.

• Professionaliteit

Lilian is een ontzettend lieve vrouw ze neemt alle tijd voor je en heeft ons echt door deze vervelende periode heengesleept.

• Professionaliteit

Ze heeft het precies zo gedaan als wij wilden ... en zelfs meer . Het was een mooi afscheid .

• Professionaliteit

Ze heeft de uitvaart van oma tot in de puntjes verzorgd, hierdoor is het een mooi afscheid geweest.

• Professionaliteit

Het was prettig om met Lilian te werken. Zeker haar oprechte betrokkenheid wordt gewaardeerd.

• Professionaliteit

Deze dame weet naar goede gesprekken op haar manier een uitvaart zeer discreet en innemend tot een geweldige uitvaart te maken. Voor ons de tweede keer. Ze is voor mij echt een topper en kan ze iedereen aanbevelen.

• Professionaliteit

heel veel Respect voor Lilian. Wat een fijn mens.

• Professionaliteit

Lilian is toevallig een oud collega van mij geweest,maar dit heeft ze zeer goed gedaan dat was heel erg fijn.

• Professionaliteit

Wat een moordvrouw, een 10 is eigenlijk teweinig wat doet ze haar best en wat een luisterend oor er ontgaat haar echt niets ze heeft maar een half woord nodig en maakt daar een mooi kloppend verhaal van. Lilian ga zo door dank jewel voor de goede begeleiding en het prachtige verhaal groet van de hele familie.

• Professionaliteit

Begeleiding uitstekend,leefd zich uitstekend in,.voelt de situatie perfect aan.

Over Lilian Boudewijn Slaats

Rituelen bij bijzondere levensmomenten Afscheid - huwelijk - geboorte - doop - echtscheiding - samenwerking Begeleiding bij bijzondere levensmomenten Afscheid - huwelijk - geboorte - doop - echtscheiding - samenwerking Begeleiding bij rouw en verlies overlijden - verlies gezondheid - reorganisatie - verlies van baan - echtscheiding . Coaching