10 sterren..zeer tevreden..

Lieve Lilian Het lukt mij niet om via jou formulier je een beoordeling te geven Maar dan doe ik het op deze manier. Je verdient 10 sterren en ik ben zeer tevreden over hoe je alles gedaan hebt Het was perfect geregeld bij Monuta. De dienst was erg mooi alles goed geregeld Vol overgave en aandacht heb je het gedaan. Respect voor jou en je vakmanschap en bovendien ben je een heel aardig persoon om in een moeilijke periode steun van te krijgen. Heeft me heel goed gedaan Heel veel lof voor jou en Monuta. Lieve groet Jeannet .

Zeer rustige vrouw die haar vak erg goed verstaat

Keurig

Ik ben niets verplicht

Een dikke 8

Ik ben heel tevreden over de wijze waarop Lilian de crematie van mijn moeder begeleid heeft. Voor de crematie heeft ze veel tijd besteed aan de ideeën en wensen van de familie. De crematie zelf heeft ze met grote betrokkenheid geleid.

Lilian gaf een welkome betekenis en invulling aan een moeilijke periode, samen met de familie, waard

We hebben ervaren dat Lilian empathie toont en zeer betrokken is bij de begeleiding van het rouwproces. Ze weet op een geduldige wijze juist in te spelen op de emoties van de verschillende individuen en kan geduldig luisteren, terwijl ze het proces in de gaten houdt. Daar waar nodig of wenselijk nam Lilian taken van familieleden over. De ceremonie bij het afscheid was mooi en waardig. De aanwezige (achter)kleinkinderen werden op speelse wijze betrokken en maakten deel uit van het gekozen thema: de zee.

Alles super mooi geregeld

Mooie dienst

Mevrouw Boudewijn heeft een groot empatisch vermogen.

Er werd goed naar ons verhaal geluisterd. De juiste vragen werden gesteld. Mevrouw Boudewijn had een warme belangstelling en heeft een treffende en warme toespraak gehouden.

Perfect.

• Professionaliteit

Lilian is een ontzettend lieve vrouw ze neemt alle tijd voor je en heeft ons echt door deze vervelende periode heengesleept.
  • Professionaliteit

Ze heeft het precies zo gedaan als wij wilden ... en zelfs meer . Het was een mooi afscheid .
  • Professionaliteit

Ze heeft de uitvaart van oma tot in de puntjes verzorgd, hierdoor is het een mooi afscheid geweest.
  • Professionaliteit

Het was prettig om met Lilian te werken. Zeker haar oprechte betrokkenheid wordt gewaardeerd.
  • Professionaliteit

Deze dame weet naar goede gesprekken op haar manier een uitvaart zeer discreet en innemend tot een geweldige uitvaart te maken. Voor ons de tweede keer. Ze is voor mij echt een topper en kan ze iedereen aanbevelen.
  • Professionaliteit

heel veel Respect voor Lilian. Wat een fijn mens.
  • Professionaliteit

Lilian is toevallig een oud collega van mij geweest,maar dit heeft ze zeer goed gedaan dat was heel erg fijn.

• Professionaliteit

Wat een moordvrouw, een 10 is eigenlijk teweinig wat doet ze haar best en wat een luisterend oor er ontgaat haar echt niets ze heeft maar een half woord nodig en maakt daar een mooi kloppend verhaal van. Lilian ga zo door dank jewel voor de goede begeleiding en het prachtige verhaal groet van de hele familie.
  • Professionaliteit

Begeleiding uitstekend,leefd zich uitstekend in,.voelt de situatie perfect aan.
  • Professionaliteit

Lilian heeft ons op een hele fijne manier geholpen en begeleid in een hele moeilijke tijd. Het was heel fijn om dit samen met Lilian te kunnen doen.
  • Professionaliteit

Lilian Boudewijn-Slaats heeft de crematiebijeenkomst van de overledene, mijn zus Melo Petitjean, uitstekend geleid, op een hele bijzondere wijze. Graag willen we Lilian hiervoor nogmaals bedanken.

• Professionaliteit

Wij zijn zeer tevreden over Lilian. Prettige samenwerking. Alles goed geregeld. Zeer betrokken.
  • Professionaliteit

Lilian is zeer deskundig in het schrijven van het levensverhaal. Een zeer betrokken vrouw,die meeleeft met de hele familie.

Over Lilian Boudewijn Slaats

Rituelen bij bijzondere levensmomenten Afscheid - huwelijk - geboorte - doop - echtscheiding - samenwerking Begeleiding bij bijzondere levensmomenten Afscheid - huwelijk - geboorte - doop - echtscheiding - samenwerking Begeleiding bij rouw en verlies overlijden - verlies gezondheid - reorganisatie - verlies van baan - echtscheiding . Coaching