Door blijven betalen voor niks..

Ongelofelijk! Ik heb midden maart een berichtje gestuurd dat ik niet van plan was nog een maand extra te betalen, want nergens staat duidelijk dat je na een maand premium door blijft betalen. Toen kreeg ik het antwoord dat ze een opzegtermijn hebben en begin mei mijn premium eraf is. Ondertussen is er weer geld van mijn rekening gehaald. Voor de 3e x, terwijl ik midden maart al via een andere weg is een huis gevonden heb. Merkte in de 1e maand al dat deze website nutteloos was. Nu heb ik dus moeten betalen voor maart, april én mei. Afzetters! Niet in trappen. Ga alsjeblieft geen premium aanmaken, want je bent er echt niet zomaar vanaf. Ik heb de laatste afschrijving terug gevorderd. Ga zien wat daarmee gebeurt. Weiger nog meer nutteloos te betalen aan deze zwendel.

Bug in de site waardoor ik niet kon opzeggen, probeer je contact op te nemen stuur je de screenshots door en word er niet op gereageerd. Behalve het lachwekkende feit dat er voor €20,- een incassorekening komt van €65,-. Reageer dan op zijn minst op je klanten. Buiten dit om ook nooit een reactie gehad na het reageren op een woning, moet er wel bij zeggen dat ik in Amsterdam zocht en dat geen gemakkelijke markt is.

Jammer dat ik voor deze oplichting ben gevallen.

Wat een complete ramp. Ik heb me aangemeld en op 6 huizen gereageerd. Allemaal huizen waarvan op deze website stond dat ze vrij zijn en dat dat ook werkelijk gecontroleerd is. Ik wordt na een paar dagen gebeld door een vrouw. Deze vrouw gaat over de huizen waarop ik gereageerd heb en vertelt mij dat deze huizen een jaar of meer geleden al verhuurd zijn. Ze vertelde er dan ook bij dat deze site dus geen eigen huizen verhuurd, maar van alles van de juiste sites afhaalt om hier te adverteren. Nu was dat niet alles. Er werd heel erg moeilijk gedaan over het geld en wanneer ik er een vraag over had, kreeg ik geen antwoord. Maar na alles gewoon betaald te hebben, krijg ik vandaag (maanden na het laatste gezeur over het betalen), krijg ik wéér een mailtje dat ik geld schuldig ben en dat er kosten overheen zijn gekomen. Dit klopt dus van geen kant. Ik begrijp niet dat deze site zulke goede beoordelingen heeft. Ik zal vast niet de enige zijn met deze ervaring.

Beste Emma, Er is ons geen klant bekend met de door jouw verstrekte gegevens. We hebben je in ieder geval een bericht gestuurd om je verder te helpen. met vriendelijke groet, Team Huizenmarkt.nl

De site werkt, woning gevonden.

• Aanbod

Nieuwe woning gevonden. Handig website met een groot woningaanbod waar je makkelijk doorheen kan bladeren.

• Aanbod

Stond op meerdere site ingeschreve via hier kreeg ik wel reactie en heb bezichtigd. Goed geholpen!

• Aanbod

Woonruimte gevonden en geen makelaar ervoor hoeven betalen. Super!

• Aanbod

Woning gevonden om te delen met een vriend na enkele reacties en bezichtigingen.

• Aanbod

Moest me woning uit dus blij dat ik hier wat heb kunnen vinden!

• Aanbod

Leuk om lekker rond te kijken wat er zoal te huur staat en natuurlijk ook gewoon handig om wat te zoeken voor jezelf, een goede website.

• Communicatie N.v.t.

Stuk duurder als in Vlaanderen allemaal helaas!! Verder een correct werkende site die eenvoudig werkt om contacten te leggen.

Goed! heb huis gevonden

• Aanbod

We hebben een leuk appartement gevonden via huizenmarkt.nl , wel duur maar ja dat is amsterdam he.

• Aanbod

Handige site had vanwege einde relatie snel iets nodig en ook gevonden gelukig via huizenmarkt.nl

• Aanbod

Fijne site, makkelijk om snel woonruimte te vinden!

• Aanbod

Ik heb mijn appartement gevonden via huizenmarkt.nl dus ben erg tevreden.

• Aanbod

Handige site om via te zoeken, je krijgt emails met de nieuwe woningen wat erg handig is.

• Aanbod

Woning gevonden en dat zonder makelaar in te schakelen, helemaal top!

• Aanbod

Had snel een woning nodig ivm einde relatie en ben blij dat ik via deze site tijdelijke woonruimte heb gevonden.

• Aanbod

Eindelijk na lang zoeken een woning gevonden via huizenmarkt.nl , bedankt!

• Aanbod

Goede site want ons nieuwe huis gevonden !

• Aanbod

Veel nieuw aanbod steeds wat je binnenkrijgt per mail dus zeker de moeite om je hier in te shrijven. Niet meteen iets gevonden(het is immers Amsterdam) maar via deze site wel contacten met verhuurders en makelaars die me verder hebben geholpen.

• Aanbod

2.5 maand ingeschreven gestaan en nu een woning gevonden, prima!

• Aanbod

top! prettig ervaring met huizenmarkt.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Had zelf niet door dat het account doorlopend was(overheen gelezen) maar heb wel een woning gevonden, dus niet echt iets te klagen uiteindelijk