• Bereikbaarheid (telefoon/mail) N.v.t.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Kundig en kan zich ook goed in de klant inlezen. Hoewel Gino van Ossel normaal over retail praat heeft hij een goed verhaal over foodservice verteld, dat ook positief is ontvangen door de genodigde.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: uitstekende spreker. Prettig mens, goed contact, ook met kleine kinderen.

Een prettige samenwerking met Assemblee heeft tot een goed ingelichte spreker geleid. Vooraf hebben we tijdig kunnen schakelen en was afstemming op inhoud mogelijk. Kortom, heel fijn samengewerkt!

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Z.K.H. Prins Carlos is als spreker aanwezig geweest op de Opening van de vernieuwde biomassa-energiecentrale van Twence en het grootste zonnepark van Twente. Hij heeft zijn visie op het gebied van circulaire economie & biobased economy gedeeld en de opening verricht. Prins Carlos was een waardevolle toevoeging aan ons evenement.

Goede ervaring. Vlotte en snelle communicatie. Niets op aan te merken.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Spreker: Rik Torfs. Heel veel positieve reacties gekregen. Ook de voorbereidingen verliepen vlot. Goede ervaring.

Prettige samenwerking. Snelle, duidelijke en fijne communicatie. Assemblee voelde onze wensen goed aan, waardoor we een spreker hadden die precies paste bij de doelgroep en het doel van de avond!

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Joseph Oubelkas is een inspiratiebron voor velen van ons. Zijn manier van vertellen, zijn enthousiasme, zijn humor en zijn kijk op het leven hebben vele deelnemers in de zaal geraakt. Zijn boodschap is aangekomen. We hadden nog wel een uur langer kunnen luisteren naar zijn inspirerende verhaal.

Contact verliep soepel en snel.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Naam spreker: Harry Piekema - goede interactie met de groep - wist publiek geboeid te houden - inspirerend

Goed en snel contact, er wordt direct meegedacht over mogelijke andere sprekers wanneer de spreker van de eerste keuze niet beschikbaar is.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Wij hebben Karl Raats eerder geboekt en wisten wat we konden verwachten. Ondanks dat hij de eerste voorbespreking deed vanuit de auto werd het optreden een groot succes! Met wat overeenkomsten met zijn eerdere optreden wist hij opnieuw een grappig en interactief verhaal neer te zetten.

Prima.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: We hebben heel veel positieve reacties ontvangen over het optreden van Ruud Koornstra. Hieronder heb ik er twee geciteerd. “Graag wil ik jullie nog complimenteren met in mijn ogen een zeer geslaagd DZP! Goede opkomst en positieve vibe. Ook Ruud Koornstra vond ik een geweldige spreker. Door mijn presentatie heb ik enkele nuttige contacten opgedaan die hopelijk de realisatie van waterstoftractoren een flinke stap dichterbij kan brengen.” Ruud Bakker (Next Generation Machinery) “Duidelijk was dat er nog veel behoefte is aan informatie over het onderwerp Duurzaamheid. Prima initiatief dus van de gemeente. Wij hebben erg genoten van het presenteren van onze duurzame nieuwbouw en hebben vele leuke reacties mogen ontvangen. Prima opkomst van deelnemers. Onze zaal was mooi gevuld :-). Ruud Koornstra was werkelijk top. Wat een spreker is die man. Lonneke deed het overigens ook erg goed. Kortom, eigenlijk de complimenten aan iedereen.” Simco Kruijer (Bouwteam Fit4lady Schagen)

Snel en direct contact! Zeer betrokken bij het laten slagen van ons evenement. Miscommunicatie mbt een afspraak werd snel opgelost.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Dennis Weening was voor ons evenement goed geschikt. Voorbereidingen liep soepel en duidelijk. Wij waren erg tevreden!

Doordat een late afzegging hadden we een andere spreker nodig. Assemblee heeft ons snel geholpen aan een spreker met de juiste achtergrond maar ook met publieke bekenheid. Voor onze workshop de key note speaker. Het bureau weet je prima te ontzorgen.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Benno Baksteen is een spreker die zich verdiept in de wensen van de klant ten aanzien van de inhoud van de presentatie. Het thema always on heeft hij vanuit verschillende invalshoeken belicht met als uitgangspunt dat fouten gemaakt worden. Met good practices uit de luchtvaart zoals intensieve analyse, story telling en een just culture heeft hij een brug geslagen naar de praktijk bij een bank. Benno weet op een enthousiaste en onderhoudende manier zijn betoog vorm te geven.

Goede, duidelijke communicatie.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Iemand die gepassioneerd zijn presentatie voorstelde, grappig en geëngageerd. Hij betrok het publiek erbij waardoor het boeiend bleef van begin tot einde.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Erg inspirerende en leuke sessie! Unstoppable Tracy is een unieke spreker en echt aan te raden.

Ter ere van ons 50-jarig jubileum, hebben we samen met Assemblee gekeken naar de invulling van een sprekersprogramma. Assemblee kijkt daarbij vooral naar de aanwezigen en het doel van de bijeenkomst. Met Ruud Koornstra, Walther Ploos van Amstel en Armand Schreurs als creatieve afsluiting hadden we de ingrediënten voor een interessante en plezierige middag.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Ruud Koornstra is een zeer gedreven persoonlijkheid, die in staat is zijn publiek te triggeren. Met een gezonde dosis humor, weet hij de essentie van zijn boodschap helder te maken. Walther Ploos van Amstel heeft een enorme kennis in de logistiek en weet welke onderwerpen zijn publiek interesseren. Belangrijke kengetallen zijn voor hem parate kennis en hij zet daarmee zijn toehoorders aan het denken. Armand Scheurs zorgt voor een vrolijke afsluiting door gebruikmakend van een poppenkast, een onbetrouwbare samenvatting te geven van de bijeenkomst. Op gepaste wijze, zonder kwetsend te zijn, steekt hij de draak met de dingen die gezegd zijn.

Assemblee is voor ons een heel plezierige en professionele partij geweest. Dat heeft er toe geleid dat we een plezierig proces hadden en een heel goed eindresultaat met een goede spreker die precies paste bij het evenement dat we organiseerden.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Brenno de Winter was voor ons de perfecte spreker op ons congres over cybercriminaliteit en computerfraude voor bedrijfskundigen. Deskundig, goed geïnformeerd, uitstekend netwerk, goede spreker met humor. Wij vonden het vooral heel plezierig dat Brenno heel flexibel was in het aanpassen aan het door ons gekozen format en vooral om er een heel interactieve sessie van te maken. Als moderator van de paneldiscussie waarmee we ons evenement afsloten, bleek hij de perfecte keuze door zijn degelijke kennis van zake en uitstekende communicatieve vaardigheden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne samenwerking

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Een fijne man om mee samen te werken, staat zeer deskundig op het podium. Met name het interactieve gedeelte is zeer goed bevallen.

Professionele organisatie die vlot reageert op verzoeken.

• Bereikbaarheid (telefoon/mail)
  • Advies en deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Jules van Hessen is dagvoorzitter geweest op het Syposium van het METS Cenetr ter ere van haar 10-jarig bestaan. Jules is een enthousiaste, inspirerende, humoristische en makkelijk te benaderen spreker die prachtige verhalen over zijn werk heeft en heel mooi de relatie heeft weten te leggen tussen dirigent van een orkest zijn naar de samenwerking binnen teams in de (acute) gezondheidszorg. Voor herhaling vatbaar!

Goed inspelend op onze wensen en behoeften. Professioneel & prettig.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Erg scherp en inspirerend.

Kundig, pro-actief, denken goed mee. Als fijne samenwerking ervaren.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Arash is een zeer inspirerende spreker op het gebied van duurzaamheid en de energietransitie. Hij wist met zijn persoonlijke verhaal en bevlogen presentatie een grote indruk op de aanwezigen te maken. Verder heeft hij het verhaal op basis van onze voorbespreking op maat gemaakt, waardoor het goed aansloot bij de verwachtingen van het publiek. Voor een toekomstig evenement zullen we zeker weer aan hem denken.

Discreet vakkundig en efficient in de communicatie

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: zeer positief ontvangen door gasten, Jeroen Dijsselbloem weet op een informele en flexibele manier zijn verhaal over te brengen.

Goede bereikbaar en vlotte reacties

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Ruud Koornstra is inspirerende spreker als het gaat om duurzaam ondernemen. Zijn kennis over dit onderwerp is enorm. Omdat hij zelf een ondernemer is sprak dat onze bezoekers (ook allen ondernemers) erg aan. Een waardvolle toevoeging voor onze avond. Waarbij hij ondernemers oproept contact met hem op te nemen om innovatieve maar duurzame ideeën met hem te bespreken

Als bestuurslid van OVH heb ik al diverse malen samengewerkt met Assemblee. Ik heb dit bedrijf aangereikt gekregen van mijn collega's van Rabobank die vaker met hen samenwerken. De contacten verlopen fijn, afspraken worden nagekomen en men weet leuke sprekers te verzinnen.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Bas Nijhuis is zeer goed ontvangen door onze leden. Bas heeft een mooie presentatie met leuke beelden/geluid waarin je meegenomen wordt in zijn leven als scheidsrechter en deels ook als ondernemer. De presentatie bevatte ook leuke anekdotes met de nodige humor hier en daar. Echt een leuke avond die onze leden erg hebben gewaardeerd.

Wij hebben prima ervaringen met Assemblee. De samenwerking bij het zoeken naar de juiste spreker gaat altijd bijzonder prettig en we worden daarbij goed geadviseerd. Ook de communicatie rondom de boeking en de bijeenkomst is prima geregeld. Ik werk graag met Assemblee!

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Bij de laatste OKW Lunch hebben we Daan Weddepohl als spreker gehad. Ons doel was onze leden te informeren over de snel veranderende manier van ondernemen. In de nieuwe economie wordt veel meer gekeken naar het delen/gebruiken van zaken/goederen dan naar het daadwerkelijk in eigendom hebben! Het verhaal van Daan waarbij hij onder andere vertelt over het opzetten van Peerby sloot hier goed bij aan. Daan is een leuke enthousiaste jonge ondernemer met een mooi verhaal. Ook de interactie met het publiek na afloop was goed. Onze leden hebben enthousiast gereageerd op deze spreker!

Medewerkers zijn behulpzaam.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Helga is een zeer vriendelijke, open en kordate vrouw. Kundig als dagvoorzitter en bij ons event was ze een toegevoegde waarde. Het onderwerp paste goed bij haar, waardoor ze met passie de dag kon dragen.

Assemblee heeft 1 van onze gastsprekers voor ons mogen "aanleveren" en de contacten met Assemblee waren daarbij duidelijk, snel en hulpvaardig.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Mr Koos Spee is 1 van onze gastsprekers geweest tijdens ons veiligheidsevent BRANDstof tot nadenken (19 april 2018 in het Louwman museum). Zowel in de voorbereiding als tijdens de dag was het contact uitstekend. de presentatie was uitstekend en ook de link naar ons Eigen vakgebied werd meerdere malen prima door Koos gelegd. Authoriteit gegarandeerd !

Prima contact. snel en zorgvuldig.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Zeer geanimeerd, met veel kennis van zaken en de nodige -droge - humor. De aanwezigen hebben later nog laten weten dat ze dit een erg interessant en leuk element van de bijeenkomst vonden.

Kerkstraat 73 6267EB Cadier en keer