Snel geregeld, uitstekende service.

Ik had vanaf het begin het gevoel dat alles goed geregeld was en dat bleek op de dag van het evenement ook zo te zijn.

Iedere keer een feestje om met sprekers van Assemblee een event te organiseren

Ik werk al een aantal jaar met Assemblee. Zij weten de juiste spreker bij het event te vinden. Dit jaar is het gelukt om een geslaagd Ondernemersontbijt Bommelerwaard te organiseren met gastspreker Toon Gerbrands. Resultaat: ruim 160 ondernemers die laaiend enthousiast aan hun werkdag zijn begonnen. Echt een aanrader.

Fantastisch verhaal en spreker

Zeer inspirerend verhaal welke voor elke sector relevant is vanwege de nadruk op cultuur, risico's en hoe deze te managen. Leuk om dit vergelijk te maken met je eigen sector. Aanspreekbaar, toegankelijk en niet alleen nationaal, maar zeker ook voor een internationaal event als die van FSSC 22000 (Food Safety System Certification) een aanrader.

Prettige samenwerking en goed advies

Door Assemblee Speakers hebben wij een zeer goede spreker weten te vinden die we anders niet hadden kunnen vinden.

Enthousiaste en gedegen dagvoorzitter met oog voor mensen

Onze dagvoorzitter heeft het evenement buitengewoon goed begeleid. De voorbereiding was top en ze heeft het programma dynamiek en voortgang gegeven met veel oog voor de sprekers en de deelnemers.

Interessant verhaal & goed voorbereidt - Milan Meyberg

Milan was fijn in het voorcontact, evenals Kim en Veronique van Assemblee Speakers. Uiteindelijk was Milan keurig op tijd met de juiste spullen en vertelde hij aan 125 HBO jaar 2/3 studenten een interessant verhaal.

indrukwekkend

in een aantal steekwoorden: *indrukwekkend *grappig *verhelderend *duidelijk en praktijkgericht *toegankelijk *gezellig

Spreker met een inspirerend verhaal!

Via Assemblee Speakers hebben wij Mart de Kruif gevraagd om te spreken over 'moreel leiderschap'. Het publiek was een grote groep schoolleiders uit het basisonderwijs. De voormalige luitenant-generaal bracht een inspirerend verhaal en wist zijn verhaal goed toe te passen op de context van leiderschap binnen het onderwijs. Zeker aan te bevelen! Ook de contacten met Assemblee Speakers waren professioneel en adequaat.

Boeiend, krachting en zijn verhaal raakt je

Mart de Kruif een krachtige spreker. Zijn verhaal is boeiend, krachtig en het raakt je. Het thema 75 jaar vrijheid is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Bij het Airborne Museum hebben we dit beseft, beleeft en herdacht. Mart legt continu de verbinding tussen zijn persoonlijke verhaal en het bedrijfsleven. Als ondernemer moet je risico's nemen, geef je leiding, maar hoe ga je om met moreel dilemma's? Het delen van zijn ervaringen staan parallel met het bedrijfsleven.

pakkend, motiverend en stof tot nadenken

Niet slechts het verhaal is indrukwekkend, de wijze waarop Joseph in het leven staat, zijn toegankelijkheid en zijn energie zijn bijzonder. De open wijze van benaderen, de humor en de kwinkslagen en niet een 'standaard verhaal' afdraaien zijn op hem van toepassing. Gevoel, interactie met publiek en zelfspot. Een zeer geslaagde en bijzondere avond met stof tot nadenken.

Goed, vriendelijk en behulpzaam contact gehad. Super gastspreker; Eric van 't Zelfde.

Wij hebben goed contact gehad zowel voorafgaande aan het optreden van de gastspreker als achteraf. Onze gastspreker, Eric van 't Zelfde, wist de zaal met zijn boeiende verhaal aan zich te binden zelfs op het einde van een lange vrijdagmiddag!

Prima service en attent en bekwaam personeel!

Voor de lezingen die wij organiseren voor onze leden werken wij meestal samen met Assemblée. Mijn ervaring is dat dit een bekwame partij is die goed instaat is de juiste spreker bij het juiste evenement te zoeken. Afgelopen week hebben wij met veel succes de lezing Mentaal Kapitaal van Anneleen de Lille (Better Minds at Work) gehad. Dit is een absolute aanrader!

Goed en snel geregeld

De inhuur van spreker Benno Baksteen was snel en op een prettige manier geregeld. Spreker zelf is deskundig op het gebied van Veiligheid en zijn verhaal is boeiend door de ervaringen uit de praktijk. Het geeft een kijkje in de wereld van piloten en de luchtvaart.

HEEL GOED VERLOPEN,DOEN WAT ZE BELOVEN

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Jan Terlouw als gastspreker ontvangen bij het ROCB2B(Regionaal Ondernemers Contact). uitstekende spreker, hele duidelijke visie ,kortom een aanrader.

De Assemblee is een zeer professionele organisatie met een keur aan topsprekers 'in portefeuille'.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Jan Kees de Jager heeft in het interview een soms openhartige inkijk gegeven in de keuken van politiek en het Ministerie van Financiën, mede aan de hand van diverse anekdotes.

Wij zijn erg tevreden met de samenwerking met Assemblee Speakers. Schakelen snel en denken goed mee.

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Bas Hoogland was een enthousiaste en inspirerende spreker.

Prettige, duidelijke, snelle communicatie

• Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: gasten waren zeer tevreden over de spreker Fred Teeven!

to the point en efficient georganiseerd

• Bereikbaarheid (telefoon/mail)
  • Advies en deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Mark Rijmeman is een zeer professionele spreker. Het thema big data weet hij in begrijpbare woorden aantrekkelijk onder de aandacht te brengen.

• Bereikbaarheid (telefoon/mail) N.v.t.
  • Betrokkenheid medewerker
  • Uw mening over de spreker: Kundig en kan zich ook goed in de klant inlezen. Hoewel Gino van Ossel normaal over retail praat heeft hij een goed verhaal over foodservice verteld, dat ook positief is ontvangen door de genodigde.