Keep up the good work! Mooi bedrijf, flexibel en altijd meedenkend vanuit de gast/klant.

• Kwaliteit

Hi Rogier, Bedankt voor je mooie beoordeling. We gaan zeker zo door! Tot snel, Adriaan

Altijd erg tevreden geweest over de levering van diverse producten, lunches, buffetten en hapjes. Af en toe wat problemen gehad met de temperatuur op het moment van leveren, maar dat werd goed opgepakt.

• Kwaliteit

Ha Martijn, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt! Groeten, Adriaan

Wij bestellen regelmatig bij Van Rooijen en altijd is de kwaliteit goed, de communicatie top, de leveringen op tijd en ook het maatwerk is dik in orde!

• Kwaliteit

Hi Sandra, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Adriaan

toppers aleen jammer van dat nieuwe keuze menu

• Kwaliteit

Hi Arthur, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat het keuzemenu betreft, we zijn achter de schermen doorlopend aan het werk om dat verder te optimaliseren! Groetjes, Adriaan

" GOOD FOOD , GOOD LIFE " dat is onze slogan! Waarin Van Rooijen in past! Zeer klantvriendelijk, top producten! Wij zijn groot fan!

• Kwaliteit

Ha Kylle, Mooie slogan is dat! Fijn om te horen dat we zo goed bij jullie beleving van food aansluiten. Tot snel!

• Kwaliteit

Hi Karin, bedankt voor de mooie beoordeling!

• Kwaliteit

Bedankt voor de mooie beoordeling!

• Maatwerk N.v.t.
  • Kwaliteit

Thanks for taking the time to write us a review, Alex! I'm happy you enjoyed our service.

Op 1 September jl heb ik in een themafeest gegeven bij mij thuis voor plm 60 gasten. Catering bepaalt mede of een feest geslaagd is of niet. Het was een topfeest. Leuke vlotte bediening die goed aanvoelde dat er veel geschonken moest worden ;-)

• Kwaliteit

Hi Patrick, De catering is inderdaad erg belangrijk op je evenement. Fijn dat we konden bijdragen aan een bijzondere dag! Vriendelijke groet, Adriaan

Mooi lokaal assortiment en goed oog voor belang van de klant.

• Kwaliteit

Bedankt Mark, We houden erg van onze lokale producten inderdaad. Tot snel!

Tienen geven doe ik nooit, omdat er dan ook geen ruimte meer is om te verbeteren. Maar de verleiding om dit principe te verlaten is wel heel groot bij Van Rooijen Catering. Want je hebt echt het gevoel dat de service met liefde geboden wordt en de kwaliteit is top. Mijn duurzame hart klopt ook sneller bij dit team, vanwege hun beleid op het gebied van inkoop en hun steun aan het project Tree of life. Het klopt gewoon allemaal........ Iets minder is dat ik op een event dat door Van Rooijen gecatered wordt niet van al het lekkers af kan blijven.

• Kwaliteit

Hi Pauline, Bedankt voor je mooie bericht. Fijn dat je je kunt vinden in ons duurzame assortiment. Daar worden wij ook blij van! En pak er vooral nog eentje hoor, volgende keer ;)

Heerlijke broodjes en presentatie is ook leuk in de houten kratjes. Prettig geregeld allemaal! Om vaker te doen.

• Kwaliteit

Hi Annet, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat ook de presentatie beviel, en we zien jullie graag terug! Vriendelijke groeten, Adriaan

Van Rooijen is punctueel en levert lekkere verse broodjes, salades en soepen!

• Kwaliteit

Hi Manon, Bedankt voor je beoordeling. Mooi te horen dat de lunch zo goed bevalt! Vriendelijke groet, Adriaan

We hebben inmiddels diverse keren gebruik gemaakt van catering bij Van Rooijen en iedere keer zitten we lekker te eten. De service is goed, het contact is prettig.

• Kwaliteit

Ha EduWijs, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent met onze service. Tot de volgende keer!

Goede ervaring in het algemeen, zeker de diversiteit in aanbod en de punctuele aflevering op afspraak. Kortom "perfect"

• Kwaliteit

Ha Ad, "Perfect" - dat horen we graag! Bedankt voor je berichtje en graag tot ziens. Vriendelijke groet, Adriaan

Ik heb een BBQ pakket besteld voor een klein feestje bij van Rooijen en het was voor herhaling vatbaar. Het vlees en de salades waren heerlijk. Het eten, het servies en de BBQ zelf zijn keurig op tijd afgeleverd en de volgende dag weer opgehaald. Ondanks dat het iets duurder was dan bij de concurrent, zou ik de volgende keer weer bij van Rooijen bestellen. Het was gewoon op alle fronten beter!

• Kwaliteit

Hi Levi, Bedankt voor je bericht. Leuk dat je voor ons aanklopte voor je feestje. Fijn dat de bbq goed bevallen is! Vriendelijke groet, Adriaan

Prima ervaring, flexibel en persoonlijke aanpak

• Kwaliteit

Beste D, Ik ben blij te horen dat onze service bevalt. Bedankt voor de mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Adriaan

Genoten van een heerlijke winter bbq. Alle gasten waren enthousiast over de gerechten. Ook de kok die het bereidde was zeer vriendelijk en kundig.

• Kwaliteit

Hi Annelies, Hartelijk dank voor je beoordeling. Heel erg fijn dat de winter bbq zo goed bevallen is! Vriendelijke groet, Adriaan