PRIMA aan te bevelen in een tijd van misère, zakelijk doch betrokken.

• Vul hier uw initialen in: JK

• Vul hier uw initialen in: J.h
  • Ervaring met: Scheidingsmediation

Dankjewel voor je professionele en betrokken bemiddeling, Herman. Zonder jouw begeleiding waren we nooit zover gekomen met het vastleggen van voor beiden goede afspraken rondom de scheiding. De enige reden dat ik voor deskundigheid niet ook een 9 heb gegeven was het feit dat je rondom de pensioenverevening niet geheel duidelijk was - waar ik door eigen research gelukkig toch nog op de optie van conversie uitkwam, wat voor mij een heel stuk betere regeling is en die we nu gelukkig alsnog hebben kunnen bespreken en meteen hebben kunnen vastleggen (wat ik later waarschijnlijk niet meer voor elkaar had gekregen). Verder niets dan lof, ook voor de rust die je steeds weer in de gesprekken bracht en je flexibiliteit t.o.v. al onze wensen en vragen. Knap hoe je omging met de soms oplaaiende emoties. Ik voelde me gehoord en gezien en durfde daarom op belangrijke momenten voor mezelf op te komen, in plaats van het maar weer in te slikken en/of te laten gaan.... en dat was erg belangrijk in dit proces. Ik zal je van harte aanbevelen mocht dat van toepassing zijn. Een hartelijke groet! Alies

• Vul hier uw initialen in: A

• Afspraken nakomen
  • Vul hier uw initialen in: H.

Herman, is betrokken, deskundig en een geduldig Mediator met veel empathie voor zijn cliënten. Dank voor de goede zorg!

• Vul hier uw initialen in: B