Uitstekende service!

Eerlijk en goed werk geleverd, schoorsteen geveegd. Geen gelul van "Nou het was wel echt hard nodig hoor".

Goedemiddag Lennaert, Bedankt voor uw review! Hier zijn wij ontzettend blij mee. Heel veel stookplezier! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

2 monteurs, 2 verschillende adviezen

Monteur 1 geeft een ander advies als monteur 2.

Goedemorgen Richard, Jammer dat u ons een 2 heeft gegeven. In sommige situaties hebben wij geen andere keuze dan een kanaal af te keuren voor uw eigen veiligheid. Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Aardige medewerker en super kundig. Heeft ons advies gegeven waar we zeker iets mee doen.

Prettige monteur met een eerlijk advies

Wij dachten dat we een nieuwe motor nodig hadden voor de mechanische ventilatie, gezien de leeftijd van het apparaat. De monteur gaf, nadat hij hem had bekeken en schoongemaakt, het advies dat het niet nodig was om hem te vervangen. Hij was opgewekt, maakte alles netjes schoon, liet op foto zien hoe de motor voor schoonmaken eruit zag en liet alles netjes achter

Zeer correct en goed advies

Schoorsteenveger was op tijd en correct aan de deur. Alles netjes en schoon achtergelaten.

Super geregeld

Goed klant contact, professionele reiniging en een goed advies over kachel alsook de mechanische ventilatie. Super

correcte schoorsteen veger top

Zeer correcte schoorsteenveger alles keurig netjes weer achter gelaten top Zat altijd bij Wielstra maar deze partij maakt het niet van bovenaf schoon MRS wel en dit was ook nodig de pijp had nog weinig trek nogmaals dank

Zeer goede en kundige service, geeft een veilig gevoel.

Zie boven

Zeer tevreden.

Jullie medewerker heeft mij overtuigd hoe een schoorsteen geveegd moet worden. Vervolgens zeer netjes en zorgvuldig de schoorsteen geveegd. Geen poeha, doen wat gedaan moet worden en ben zeer te spreken over de gehele gang van zaken.

Erg goede service!

Bleef problemen houden met 'vogels in de openhaard'. M.R.S. Oudwoude heeft e.e.a. snel verholpen. Met dank!

zeer tevreden!

's middags gebeld en na anderhalf uur al gearriveerd. Kundig uitleg en binnen no time was de klus geklaard!

Deskundig, meedenkend, professioneel

Denkt goed mee, komt met goed advies, scherpe prijs en professionele oplossing.

Edwin was top!

Edwin heeft ons goed geholpen, erg vriendelijk en hij kon veel vertellen over de wespen. Zeker een aanrader. Niet duur en dezelfde dag kon er nog iemand langs komen. Goede service.

Deze vriendelijke mannen waren perfect op tijd, en hebben hun werk keurig opgeleverd. Het was ons ontzettend naar het zin, voor herhaling vatbaar.

Gemotiveerd om het zo goed mogelijk te doen

Goede communicatie en prettig in contact.

Nette werkwijze en voor zover ik kan overzien helemaal correctie uitvoering

Klantvriendelijk, informatief en netjes de veegklus uitgevoerd.

Erg goede ervaring met dit schoorsteenveeg bedrijf.

Super sympathiek en vakkundig

Goede en snelle service

Mijn rookkanaal laten vegen door M.R.S. Oudwoude. Alleen maar lof over de kundigheid en snelle manier van werken.

Wat een fijn bedrijf met zeer vriendelijke en deskundige mensen...

Geachte lezer, De kachelpijp van mijn houtkachel moest gereinigd worden en n.a.v. een tip van mijn collega heb ik een afspraak gemaakt bij M.R.S. Oudwoude. Doordat ik zeer tevreden was over de manier van werken, vriendelijkheid en netheid van Edwin heb ik een offerte aangevraagd voor een nieuwe houtkachel. Edwin had mij een hele mooie laten zien en deze is vorige week geplaatst door Sietze en Tjalling. En ook nu... zeer vriendelijk, correct werkend en deskundig. De pijp is schoon en de nieuwe houtkachel brandt en staat prachtig! Alles naar (meer dan) volle tevredenheid! Hartelijke groet, Willeke

Prima, helder en duidelijk

Gebeld, volgende dag schoorsteen geveegd en bewijs van vegen direct op de mail. En aardige lui.

Professioneel!

Duidelijke uitleg, zeer vriendelijke houding, geeft vertrouwen!

Deskundig en betrouwbaar

Vlotte afhandeling.

Kundig. Nacontrole. Rookkanaal trekt weer perfect.

De Foarwei 1 9294 Oudwoude