Super Blij mee

Kundige en enorm leuke medewerker. Zijn erg blij net resultaat en alle tips. Zeker aan te bevelen aan iedereen! Tien met griffel. Groet Cindy en rest

Goede vakman mét kennis van zaken

Goede vakman met kennis van zaken. Klantvriendelijk..

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Fijne dag en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Vriendelijk en goed

Het maken van een afspraak ging al erg prettig en hoewel er een breed tijdsinterval werd opgegeven kwam de schoorsteenveger prima op tijd. Na een buiten inspectie besloot hij dat het beter was om van binnenuit te vegen. Vragen over de schoorsteen en alternatieve kachels werden enthousiast beantwoord. Het boeide hem zelf ook en hij bleek goed in de materie te zitten. Na afloop werd de huiskamer keurig achtergelaten. Prima werk.

Klantvriendelijk en beleefd

Medewerkers van deze bedrijf Rowan en Jelle zijn beide klantvriendelijk. Aan het eind van hun werkdag, ( ze zijn om 16:10 bij ons ) hebben beide heren nog de positieve, beleefd en vriendelijke uitstraling aan ons getoond. Wij hebben gezien dat Jelle en Rowan plezier in hun werk hebben. Doe de groeten aan beide heren en graag ook aan hun melden dat wij tevreden zijn. Volgend jaar hopen we ze weer terug te zien!. Met vriendelijke groeten, Fam Nicolai Drachten

Goedemiddag Mevrouw, Bedankt voor uw leuke review! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee! Fijne dag en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Heel tevreden over de schoorsteenveger en het resultaat

Ervaren deskundige zeer vriendelijke schoorsteen veger

Goedemiddag Mariam, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee! Fijne dag en hopelijk tot volgend jaar! Veel stookplezier. Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Professioneel en vriendelijk!

Een zeer klantvriendelijke benadering en een professionele aanpak van de werkzaamheden. Geeft op bescheiden wijze informatie en adviezen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel stookplezier en hopelijk tot volgend jaar! Fijne dag. Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Netjes correct aardig

Netjes op tijd. Kundig. Aardig. Prima

Goedemorgen Erik, Bedankt voor uw beoordeling. Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee! Wij Wensen u een fijn weekend en veel stookplezier! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Snel en professioneel

Kon makkelijk een afspraak maken en de schoorsteenveger was snel en professioneel, zoals elk jaar!

Goedemiddag Marjolein, Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel stookplezier toe en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Correct, deskundig, eerlijk en plezierig

Een fijn en goed bedrijf. Prettig in omgang en doen wat ze zeggen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij wensen u veel stookplezier toe met uw nieuwe kachel! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Uitmuntend

Vriendelijk, behulpzaam, adviserend en op tijd. Keurig!

Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u veel stookplezier en hopelijk tot volgend jaar. Fijn weekend! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Wij zijn tevreden, het werk volgens afspraak kompleet met foto's, dank

Wij zijn tevreden, het werk volgens afspraak kompleet met foto's, dank

Vriendelijk, snel en accuraat

Prettig en vriendelijk contact, snelle reactie en prima service. Ik ben heel tevreden!

Goedemorgen, Bedankt voor uw leuke beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Veel stookplezier en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Heel goede service

De schoorsteenveger veegde ook de schoorsteen vanaf de bovenkant en nam z'n tijd om dit grondig te doen. Vriendelijke, fijne service.

Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze collega Edwin. Wij wensen u veel stookplezier toe en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Schoorsteen is vakkundig gereinigd

Omdat onze schoorsteen door de vorige bewoner waarschijnlijk nooit is laten vegen, constateerde de veger dat hij andere apparatuur nodig had om deze grondig te kunnen reinigen. Twee weken later kwam hij terug en is de schoorsteen vakkundig gereinigd.

Zeer goede communicatie, meedenkend en het werk wat er geleverd werd is ook top! Zeker een aanrader!

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze dienst. Hopelijk tot volgend jaar en een fijne dag! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Deskundig en snel gewerkt.

Tevreden over Roan en Bert. Roan had de leiding en wist precies wat te doen, Bert deed goed met hem mee. Compliment.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Hier zijn wij erg blij mee. Fijne dag toegewenst en tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Uitstekend en een goed advies

Zeer deskundig goed advies en een zeer plezierig persoon

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw review! Hier zijn wij erg blij mee. Fijne dag toegewenst en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Prima, zorgvuldig, hartelijk en goed adviezen!

Zie boven, maar direct overgestapt naar dit bedrijf, dat zegt genoeg.

Goedemiddag Fred, Bedankt voor uw review! Hier zijn wij ontzettend blij mee! Een fijne dag toegewenst en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Geweldige service, perfecte uitleg en tips!

Vreselijk, echt een vreselijk bedrijf! Het bedrijf wat bij ons het rookkanaal heeft aangelegd. Buis verkeerd om, scheuren er in, kilo's zilvertape! Maar nu heb ik MRS leren kennen. Vakmensen met kennis van zaken. Ik wordt zelfs na gebeld hoe het gaat, waar maak je dat nog mee? Voor mij geen enkel ander bedrijf meer over vloer! Aandelen? Nee zeer zeker niet, maar deze service nooit eerder gezien.. Ga zo door!!!!

Uitstekende dienstverlening

Wat een goede service en vriendelijke mensen. Ook nog even het lood van het dak teruggeplaatst die door de storm losgekomen was. Hartstikke fijn!! Enorm gewaardeerd.

Op tijd, vriendelijk, duidelijke advies

2e jaar dat ze langs komen voor onze houtkachel. Prettig dat ze zelf een afspraak inplannen en je via de mail kunt bevestigen. Heb je verder weinig tot geen omkijken naar. Beide keren mooi op tijd voor de deur staan en vervolgens netjes en vlot te werk gaan. Vriendelijke mannen en onze vragen mbt tot houtsoort en hoe de kachel het beste te laten kunnen branden zijn duidelijk beantwoord.

Buitengewoon vriendelijke en capabele jongeman.

Een opluchting om deze jongeman, Edwin, over de vloer te hebben gehad. Hij begrijpt volledig hoe belangrijk het is om een goed geveegde betrouwbare schoorsteen te hebben. (Had in het verleden een onaangename ervaring met een beunhaas.) Hij verstaat zijn vak en heeft er duidelijk plezier in om deze kennis te delen. Ook nog opgewekt en met een flinke dosis humor. Wat wil je nog meer...

Geweldig ..vriendelijk

Goed alles nagekeken ..alles keurig op geruimd ..ja een dikke pluim verdiend

Goedemiddag fam Bouma, Wij zij erg blij met deze review. Erg veel stookplezier toegewenst! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Erg vriendelijk en goede uitleg en advies.

Het was even puzzelen met de ladder om het hoge dak op te komen, maar het is gelukt. Verder vriendelijke, goede, en snelle service.

Goedemiddag Tirza, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel stookplezier toe! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Plezierig en netjes

Telefonisch een afspraak gemaakt met een aardige ter zake doende telefoniste. Direct een bevestiging per mail gekregen en 15 minuten voor de afspraak een telefoontje gekregen. Edwin veegde onze schoorsteen en gaf nog enkele tips. Keurig en vlot. Heel plezierig allemaal. Volgend jaar contacten ze ons weer voor een afspraak.