Zeer professionele service en advies

Dit was de eerste keer dat we van de schoorsteen service van MRS Oudwoude gebruik maakten. De tijd die de medewerker nam voor ons en het goede advies dat hij gaf aan ons is voor ons al een goede reden om te zeggen dat ze er een vaste klant bij hebben.

Goedemorgen! Bedankt voor uw leuke beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Bedankt en veel stookplezier! Met vriendelijke groet, Het team van M.R.S. Oudwoude

Maandag gebeld over lekkage en dinsdagmorgen was het al mogelijk om iemand langs te sturen. Contact met de planning is prima en vriendelijke mensen. Ook voor de mannen die het werk uitvoeren op het dak. Top!! Kortom….goede ervaring met M.R.S. Oudwoude!

Goede service, werken netjes. Leuk contact

Goede service, werken netjes. Leuk contact.

Goedemiddag! Bedankt voor uw beoordeling. Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee! Wij wensen u veel stookplezier en hopelijk tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Anouk de Jong Team M.R.S. Oudwoude

Vriendelijk en goede uitleg.

Goed contact en een erg plezierige jongen die bij ons de werkzaamheden heeft verricht. Meedenkend en zeer vriendelijk. Aanrader!

Zeer goed geholpen.

Wij zijn weer netjes geholpen. De man die onze schoorsteen heeft geveegd is zeer kundig en weet wat hij doet. Hij geeft goed advies werkt netjes en is zeer vriendelijk. Al met al weer een dikke 10

Goedemorgen! Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij als bedrijf erg blij mee! Alvast fijne dag toegewenst en een goed uiteinde! Met Vriendelijke groet, Het team van M.R.S. Oudwoude

Top bedrijf

Zeer goed, de man die onze schoorsteen heeft geveegd was netjes vriendelijk en geeft waar nodig goed advies. Wij zijn zeer tevreden.

Een heerlijk no-nonsense bedrijf

Afgelopen zomer hier een rookkanaal laten plaatsen door dit bedrijf. Heerlijk no-nonsense aanpak en komen snel terzake. Ook afwijkingen tov het oorspronkelijke plan waren geen probleem en hebben we in goed overleg samen op kunnen lossen. Zijn goed bereikbaar en draaien niet om de feiten heen. Een erg fijn bedrijf.

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee! Wij wensen u veel stookplezier en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Het team van M.R.S. Oudwoude

Toppie

Correct, adequaat, en netjes. Vriendelijke groet Attinger.

Prima bedrijf, goede meedenkende medewerkers

Het rookkanaal is weer geveegd en de medewerkers zijn altijd vriendelijk en werken zo netjes mogelijk. Ook het oplossen van een probleem draaien ze de hand niet voor om. Zoek je een betrouwbaar en net schoorsteenveeg bedrijf met ditto medewerkers, dan gewoon MRS Oudwoude kiezen.

Kundig en plezierig

Precies op de afgesproken tijd stond een positieve medewerker voor de deur die naar mijn mening precies wist wat hij moest doen en dit ook kundig, netjes en heel gemotiveerd deed!

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling, wij zijn hier als bedrijf erg blij mee! Wij wensen u een fijn weekend en veel stookplezier! Vriendelijke groet, Het team van M.R.S. Oudwoude

Super correct en netjes

Pelletkachel vegen. Keurig op tijd. Hele nette werkers. Erg klantvriendelijk ingesteld!

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij wensen u veel stookplezier toe aankomend winter! Vriendelijke groet, Het team van M.R.S. Oudwoude

Goed service netjes gewerkt

Goede service. Volgens afspraak gehandeld. Netjes optijd. Alles netjes achtergelaten.

Professionele en nette werkwijze.

Na de overname van onze vorige schoorsteenveger, viel de prijsverhoging rauw op ons dak. Na overleg met het kantoor, hebben we het verschil gedeeld. Daarmee werd de prijs acceptabel. Dit werd vlot en sympathiek opgelost. Het vegen gebeurde van bovenaf. De kachel werd goed afgeschermd.

Goede communicatie en vakwerk afgeleverd.

Naar aanleiding van mijn contract met Univé kwam M.R.S. Oudwoude de schoorsteen van mijn inbouw houtkachel vegen. Van tevoren werd er keurig via de mail gecommuniceerd. De schoorsteenveger was op het afgesproken tijdstip aanwezig en heeft vakwerk afgeleverd. Daarnaast heeft hij er voor gezorgd dat alle roet in de kachel bleef.

Goedemorgen! Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij zijn blij te horen dat ons bezoek u goed is bevallen. Wij hopen u volgend jaar weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Het team van M.R.S. Oudwoude

Kundig en zeer klantvriendelijk !

Schoorsteen vanaf het dak goed geveegd en goede uitleg gekregen.

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel stookplezier toe en een fijne dag! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Vriendelijk

Nadat we vorig jaar zijn opgelicht, weer terug naar ons vertrouwde adres. Goed geholpen, eerlijke service en de schoorsteen weer veilig schoon. Ook complimenten voor de afdeling planning. Vriendelijk en meedenkend.

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij wensen u veel stookplezier toe en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Deskundig en goede communicatie

Netjes op tijd en goede opname van de situatie om de schoorsteen deskundig te kunnen vegen. Goede communicatie met de schoorsteenveger, uitleg van de gedane werkzaamheden. Het is eenvoudig om een afspraak te maken en de factuur kan gelijk worden voldaan. Kortom….goede ervaring met M.R.S. Oudwoude!

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij wensen u erg veel stookplezier toe en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Snel en netjes

Snelle manier van werken maar zeker ook met netheid, zowel qua werkzaamheden als de manier hoe er contact is met de klant

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij wensen u een fijne dag en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij erg blij mee. Fijn weekend! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Goede serviceverlening

Accurate dienstverlening waarbij netjes en veilig is gewerkt.

geweldig

goede service vriendelijk