Zeer secuur

Alles gedaan om de kachel weer een goede trek te geven

Goedemorgen! Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij wensen u veel stookplezier en graag weer tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Het team van M.R.S. Oudwoude

Nette communicatie per mailen mondeling . De aantekening met afspraak van vorig jaar is goed meegenomen. De veger wist ervan.

Goedemiddag! Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel stookplezier en graag tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Het team van M.R.S. Oudwoude

Heel fijn

Graag wil ik mijn waardering uitspreken over uw medewerker die onlangs bij mij langs is geweest. Zijn professionaliteit, vriendelijkheid en vaardigheden hebben een diepe indruk op mij achtergelaten. Niet alleen heeft hij zijn werk uitstekend uitgevoerd, maar hij nam ook de tijd om zijn werkzaamheden te documenteren in een video, waarin hij de grondigheid van zijn schoonmaakwerk liet zien. Bovendien deelde hij waardevolle tips met mij, met name over het gebruik van mijn open haard. Het is duidelijk dat hij plezier heeft in zijn werk en hij heeft mijn verwachtingen overtroffen door alles brandschoon achter te laten. Hij is absoluut een aanwinst voor uw bedrijf en ik kijk ernaar uit om hem volgend jaar weer te verwelkomen.

Goedemorgen! Bedankt voor uw mooie beoordeling! Ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel stookplezier en graag tot volgend jaar!

Snel en vakkundig de schoorsteen geveegd

De planning was tussen 08.00 en 12.00 uur, echter dat werd om 13.45 uur. Gelukkig was ik nog net niet weg.

Bekwame en rustige persoon

Super service en advies!

voor het eerst de kachel laten vegen door mrs oudwoude. Super service gekregen en de kachel brandt fantastisch. Ik beveel het iedereen aan!

Helemaal super en snel na brand kan niet beter

Gewoon prima

Gewoon prima!

Prima Service

De schoorsteenveger was mooi op tijd en werkte heel erg netjes.

Snel en schoon werk

De schoorsteenveger werkt vlot en schoon

Goed en zorgvuldig ging de veger zijn werk doen! Top!

Goede ervaring met dit bedrijf!

Altijd vriendelijk service

Goed contact en altijd vriendelijk, en zeker niet te duur

Goede en vriendelijke service

Snel netjes en schoon

Al enige jaren onze vaste schoorsteenveger onder andere. Altijd vriendelijk netjes en schoon laten ze het achter na hun werk

Supervriendelijk en erg profesioneel

Heb louter positieve ervaringen. Schoorsteenveger Rick is een topper: heel vriendelijk en enorm klantgericht.

Netjes gewerkt, en goed contact gehad via de mail.

Netjes gewerkt, en goed contact gehad via de mail.

Goedemorgen! Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij zijn blij te horen dat ons bezoek u goed is bevallen. Wij hopen u volgend jaar weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Het team van M.R.S. Oudwoude

Goed gedaan

Alles netjes achtergelaten. Vriendelijke schoorsteenveger.

Uitstekend, mooi op tijd en een prettige medewerker, die ons goed advies gaf.

Prima optijd en netjes in zn werk.

Kwam optijd aan en ging direct netjes aan het werk. Geen rommel achtergelaten, schoorsteenkanaal schoon gemaakt, alles netjes voor elkaar.

kordaat en prettig

kordaat en prettig

Zeer tevreden Klantvriendelijk en duidelijke uitleg. Groet fam van Dijk

Uitstekende service, deskundige en netjes werkende medewerkers

Na al een goede ervaring tijdens het vegen van onze schoorsteen, nu ook na advies een kachelsteen vervangen. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Beetje jammer , toch maar op zoek naar een ander

Na een succesvolle 1e keer vorig jaar heb ik dit jaar een mail ontvangen met een afspraakbevestiging op 18 Augustus die heb ik online verplaatst naar 21 augustus waar ook weer een afspraak bevestiging van kwam. Even later kreeg ik weer een mail met een bevestiging voor de 18e dus ik er achteraan mailen bleek dat er op die dag geen schoorsteenveger in de buurt was dus was hij weer verzet naar de 18. Ik met de mevrouw weer een nieuwe afspraak ingepland voor de 28e. Ik wacht op de dag en krijg ik weer een mail met dat de afspraak verplaats is naar 22 september dus ik er weer achteraan gemaild met waarom ze hun afspraak niet nakomen? Heeft de schoorsteenveger volgens hen een ongelukje gehad. Goed kan gebeuren dus WEER ingepland op 22 september, want ik ben dan toch toevallig vrij. Krijg ik vandaag mail van MRS Oudwoude dat door een tekort aan personeel ze genoodzaakt zijn hun werkgebied te verkleinen en dat vanaf de 18e september alle afspraken in mijn regio komen te vervallen en dat ik zelf maar op zoek moet naar een andere schoorsteenveger. Ik bellen naar anderen in mijn regio die ook bij MRS Oudwoude zitten of ze daar ook mail van hebben gehad. Bij 1 zijn ze langs geweest maar hebben geen mailtje gehad En bij een ander kreeg ik te horen dat ze gisteren net weer een afspraak hebben gemaakt. Dus dit bedrijf is in mijn ogen niet betrouwbaar en komt geen afspraken na of laat ze zelfs vervallen

snel klaar maar niet schoon

Omdat ik nog geen reactie op mijn mail met foto heb gehad doe ik het maar zo. Ze zijn een paar keer geweest te vegen. Nadat ik dit heb gezien, ben ik ze gaan nagelopen en het onderste stukje pijp van mijn kachel zelf nog schoongemaakt. Daar kwam nog zoveel uit dat ik deze schoorsteenvegers niet ga aanbevelen.