Beetje jammer , toch maar op zoek naar een ander
Na een succesvolle 1e keer vorig jaar heb ik dit jaar een mail ontvangen met een afspraakbevestiging op 18 Augustus die heb ik online verplaatst naar 21 augustus waar ook weer een afspraak bevestiging van kwam.
Even later kreeg ik weer een mail met een bevestiging voor de 18e dus ik er achteraan mailen bleek dat er op die dag geen schoorsteenveger in de buurt was dus was hij weer verzet naar de 18.
Ik met de mevrouw weer een nieuwe afspraak ingepland voor de 28e. Ik wacht op de dag en krijg ik weer een mail met dat de afspraak verplaats is naar 22 september dus ik er weer achteraan gemaild met waarom ze hun afspraak niet nakomen? Heeft de schoorsteenveger volgens hen een ongelukje gehad. Goed kan gebeuren dus WEER ingepland op 22 september, want ik ben dan toch toevallig vrij.
Krijg ik vandaag mail van MRS Oudwoude dat door een tekort aan personeel ze genoodzaakt zijn hun werkgebied te verkleinen en dat vanaf de 18e september alle afspraken in mijn regio komen te vervallen en dat ik zelf maar op zoek moet naar een andere schoorsteenveger.
Ik bellen naar anderen in mijn regio die ook bij MRS Oudwoude zitten of ze daar ook mail van hebben gehad.
Bij 1 zijn ze langs geweest maar hebben geen mailtje gehad
En bij een ander kreeg ik te horen dat ze gisteren net weer een afspraak hebben gemaakt.
Dus dit bedrijf is in mijn ogen niet betrouwbaar en komt geen afspraken na of laat ze zelfs vervallen