Super correct en netjes

Pelletkachel vegen. Keurig op tijd. Hele nette werkers. Erg klantvriendelijk ingesteld!

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij wensen u veel stookplezier toe aankomend winter! Vriendelijke groet, Het team van M.R.S. Oudwoude

Goed service netjes gewerkt

Goede service. Volgens afspraak gehandeld. Netjes optijd. Alles netjes achtergelaten.

Professionele en nette werkwijze.

Na de overname van onze vorige schoorsteenveger, viel de prijsverhoging rauw op ons dak. Na overleg met het kantoor, hebben we het verschil gedeeld. Daarmee werd de prijs acceptabel. Dit werd vlot en sympathiek opgelost. Het vegen gebeurde van bovenaf. De kachel werd goed afgeschermd.

Goede communicatie en vakwerk afgeleverd.

Naar aanleiding van mijn contract met Univé kwam M.R.S. Oudwoude de schoorsteen van mijn inbouw houtkachel vegen. Van tevoren werd er keurig via de mail gecommuniceerd. De schoorsteenveger was op het afgesproken tijdstip aanwezig en heeft vakwerk afgeleverd. Daarnaast heeft hij er voor gezorgd dat alle roet in de kachel bleef.

Kundig en zeer klantvriendelijk !

Schoorsteen vanaf het dak goed geveegd en goede uitleg gekregen.

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel stookplezier toe en een fijne dag! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Vriendelijk

Nadat we vorig jaar zijn opgelicht, weer terug naar ons vertrouwde adres. Goed geholpen, eerlijke service en de schoorsteen weer veilig schoon. Ook complimenten voor de afdeling planning. Vriendelijk en meedenkend.

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij wensen u veel stookplezier toe en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Deskundig en goede communicatie

Netjes op tijd en goede opname van de situatie om de schoorsteen deskundig te kunnen vegen. Goede communicatie met de schoorsteenveger, uitleg van de gedane werkzaamheden. Het is eenvoudig om een afspraak te maken en de factuur kan gelijk worden voldaan. Kortom….goede ervaring met M.R.S. Oudwoude!

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij wensen u erg veel stookplezier toe en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Snel en netjes

Snelle manier van werken maar zeker ook met netheid, zowel qua werkzaamheden als de manier hoe er contact is met de klant

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij wensen u een fijne dag en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij erg blij mee. Fijn weekend! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Goede serviceverlening

Accurate dienstverlening waarbij netjes en veilig is gewerkt.

geweldig

goede service vriendelijk

Super Blij mee

Kundige en enorm leuke medewerker. Zijn erg blij net resultaat en alle tips. Zeker aan te bevelen aan iedereen! Tien met griffel. Groet Cindy en rest

Goede vakman mét kennis van zaken

Goede vakman met kennis van zaken. Klantvriendelijk..

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Fijne dag en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Vriendelijk en goed

Het maken van een afspraak ging al erg prettig en hoewel er een breed tijdsinterval werd opgegeven kwam de schoorsteenveger prima op tijd. Na een buiten inspectie besloot hij dat het beter was om van binnenuit te vegen. Vragen over de schoorsteen en alternatieve kachels werden enthousiast beantwoord. Het boeide hem zelf ook en hij bleek goed in de materie te zitten. Na afloop werd de huiskamer keurig achtergelaten. Prima werk.

Klantvriendelijk en beleefd

Medewerkers van deze bedrijf Rowan en Jelle zijn beide klantvriendelijk. Aan het eind van hun werkdag, ( ze zijn om 16:10 bij ons ) hebben beide heren nog de positieve, beleefd en vriendelijke uitstraling aan ons getoond. Wij hebben gezien dat Jelle en Rowan plezier in hun werk hebben. Doe de groeten aan beide heren en graag ook aan hun melden dat wij tevreden zijn. Volgend jaar hopen we ze weer terug te zien!. Met vriendelijke groeten, Fam Nicolai Drachten

Goedemiddag Mevrouw, Bedankt voor uw leuke review! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee! Fijne dag en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Heel tevreden over de schoorsteenveger en het resultaat

Ervaren deskundige zeer vriendelijke schoorsteen veger

Goedemiddag Mariam, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee! Fijne dag en hopelijk tot volgend jaar! Veel stookplezier. Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Professioneel en vriendelijk!

Een zeer klantvriendelijke benadering en een professionele aanpak van de werkzaamheden. Geeft op bescheiden wijze informatie en adviezen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel stookplezier en hopelijk tot volgend jaar! Fijne dag. Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Netjes correct aardig

Netjes op tijd. Kundig. Aardig. Prima

Goedemorgen Erik, Bedankt voor uw beoordeling. Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee! Wij Wensen u een fijn weekend en veel stookplezier! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Snel en professioneel

Kon makkelijk een afspraak maken en de schoorsteenveger was snel en professioneel, zoals elk jaar!

Goedemiddag Marjolein, Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel stookplezier toe en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Correct, deskundig, eerlijk en plezierig

Een fijn en goed bedrijf. Prettig in omgang en doen wat ze zeggen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij als bedrijf erg blij mee. Wij wensen u veel stookplezier toe met uw nieuwe kachel! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Uitmuntend

Vriendelijk, behulpzaam, adviserend en op tijd. Keurig!

Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u veel stookplezier en hopelijk tot volgend jaar. Fijn weekend! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Wij zijn tevreden, het werk volgens afspraak kompleet met foto's, dank

Wij zijn tevreden, het werk volgens afspraak kompleet met foto's, dank

Vriendelijk, snel en accuraat

Prettig en vriendelijk contact, snelle reactie en prima service. Ik ben heel tevreden!

Goedemorgen, Bedankt voor uw leuke beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Veel stookplezier en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Heel goede service

De schoorsteenveger veegde ook de schoorsteen vanaf de bovenkant en nam z'n tijd om dit grondig te doen. Vriendelijke, fijne service.

Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze collega Edwin. Wij wensen u veel stookplezier toe en hopelijk tot volgend jaar! Vriendelijke groet, Anouk de Jong M.R.S. Oudwoude

Schoorsteen is vakkundig gereinigd

Omdat onze schoorsteen door de vorige bewoner waarschijnlijk nooit is laten vegen, constateerde de veger dat hij andere apparatuur nodig had om deze grondig te kunnen reinigen. Twee weken later kwam hij terug en is de schoorsteen vakkundig gereinigd.