Goede communicatie en prettig in contact.

Nette werkwijze en voor zover ik kan overzien helemaal correctie uitvoering

Klantvriendelijk, informatief en netjes de veegklus uitgevoerd.

Erg goede ervaring met dit schoorsteenveeg bedrijf.

Fantastisch

Super sympathiek en vakkundig

Goede en snelle service

Mijn rookkanaal laten vegen door M.R.S. Oudwoude. Alleen maar lof over de kundigheid en snelle manier van werken.

Wat een fijn bedrijf met zeer vriendelijke en deskundige mensen...

Geachte lezer, De kachelpijp van mijn houtkachel moest gereinigd worden en n.a.v. een tip van mijn collega heb ik een afspraak gemaakt bij M.R.S. Oudwoude. Doordat ik zeer tevreden was over de manier van werken, vriendelijkheid en netheid van Edwin heb ik een offerte aangevraagd voor een nieuwe houtkachel. Edwin had mij een hele mooie laten zien en deze is vorige week geplaatst door Sietze en Tjalling. En ook nu... zeer vriendelijk, correct werkend en deskundig. De pijp is schoon en de nieuwe houtkachel brandt en staat prachtig! Alles naar (meer dan) volle tevredenheid! Hartelijke groet, Willeke

Prima, helder en duidelijk

Gebeld, volgende dag schoorsteen geveegd en bewijs van vegen direct op de mail. En aardige lui.

Professioneel!

Duidelijke uitleg, zeer vriendelijke houding, geeft vertrouwen!

Deskundig en betrouwbaar

Vlotte afhandeling.

Kundig. Nacontrole. Rookkanaal trekt weer perfect.

Onze ervaring met het team MRS- Oudwoude is zeer positief

We waren verrast met de snelheid van de 1e afspraak om ons rookkanaal te bekijken. Goede voorlichting en een transparante offerte gevolgd door een vlotte planning om de klus te klaren. Zorgvuldig werk van Sietse en een prima afwerking in plezierig overleg maakten onze goede indruk van het bedrijf compleet. De kosten waren ook nog eens zeer redelijk !

Super goed gedaan en verstand van zaken

De medewerker had zeker verstand van zaken en deed goed zijn werk en gaf ook nog advies ivm stoken

Vriendelijk, kundig en goede prijs/kwaliteit verhouding. Top

Schoorsteenvegen en reinigen mechanische ventilatiesysteem badkamer. Zeer vriendelijk, goede communicatie en adviezen

Zeer vriendelijk en deskundig!

Geachte lezer, Vandaag is Edwin bij mij geweest om de schoorsteen te vegen. Zeer vriendelijk, correct en verstand van zaken. Edwin heeft zelfs foto's gemaakt van de schoorsteen om te laten zien dat deze in orde is, waterdicht en veilig. Om de kachel werd een kleed gelegd voor eventuele vrijkomende deeltjes tijdens het vegen van het rookkanaal daarna werd alles keurig opgezogen. Ik ben zeer tevreden over het bezoek, de vriendelijkheid en vakbekwaamheid van Edwin en zal M.R.S Oudwoude zeker aanbevelen!! Vriendelijke groet, Willeke

Ben snel geholpen door zeer plezierige medewerker. Ook de prijs voor de verleende dienst was zeer schappelijk.

Goed meedenken, service gericht!! Erg tevreden

Wij waren op zoek naar een nieuwe WTW unit. MRS oudwoude gevraagd om een offerte. Ze maken de systemen wel schoon maar vervangen hadden ze nog nooit gedaan. Wij vroegen of ze het wel wilden proberen. Zo gezegd zo gedaan. Offerte gekregen met nette prijs. Snel geleverd en gemonteerd en weer ingeregeld. Luchtbuizen netjes gereinigd. We zijn erg tevreden. Wij waren de eerste en ik hoop voor MRS niet de laatste. Ligt niet aan de service!!!

Prima advies en herstelwerk geleverd

Naast het geven van goed advies ook reparaties gedaan tegen geen extra kosten maar vanuit service.

Snel een afspraak kunnen maken en een zeer goede kwaliteit/vakwerk

Ik heb meteen afgesproken om twee keer per jaar de schoorsteen te vegen. Snel, kwaliteit en niet duur. Kortom een aanrader.

Mrs staat wat ons betreft garant voor uitstekend advies, vakmanschap en deskundigheid!

Johan en zijn collega’s van MRS zijn vakmensen met echt verstand van zaken. Vriendelijk en alles gaat in goed overleg. Een aanrader!

Een goed communicerend bedrijf dat snel en kundig opereert

Een vlotte jonge medewerker die moest constateren dat er niet veilig meer kon worden gestookt en zorgde dat er direct kontakt werd gelegd met de deskundige van Oudwoude, die snel een plan van aanpak op papier zette( met offerte) en twee hardwerkende medewerkers zorgden dat de klus goed werd afgerond. We kunnen weer veilig gaan stoken als het koud is!!

Vakwerk

Aardige man. Prima uitleg van wat er is gebeurt. Nette prijs.

Vakwerk door enthousiaste en correcte medewerker(Edwin)

Zie boven. Volgend jaar weer bij jullie.

Veiligheid en service voorop

Prima Klantvriendelijk meedenkend en oplossingsgericht

Keurig werk geleverd

M.R.S. Oudwoude heeft ons mechanische ventilatiesysteem schoongemaakt. Afspraak maken ging makkelijk. Op de afgesproken tijd en dag kwam een fijne medewerker over de vloer. Netjes werk geleverd en een goed advies gegeven!

Prettig vanaf het eerste contact. Ongedwongen en toch vakkundig.

Fijne mensen om zaken mee te doen. Op aanraden van Edwin eens vrijblijvend naar de mogelijkheden geinformerrd. Vanaf telefonisch contact met Masike en bezoek aan het befrijf met Gedi, tot adviesgesprek met Johan en uitvoering door Edwin en Sietse. Allen prettig in de omgang en profesdioneel maar 'lekker menselijk'. Hulde.