geweldig

Wat een super kliniek onze katten zijn opgehaald top behandeld. Marien en team bedankt. We zijn 200% tevreden. Waar vindt je nog zo een dierenkliniek ,ja in de Bilt. Een aanrader, Hartelijk dank voor alles. Paul und Dion De Meern.

heel deskundig en m’n hond was meteen vertrouwd met Marien!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hoi! Als ik digitaal een afspraak wil invullen kan dat niet, omdat ik een vast nummer heb en geen mobiel. Het zou handig zijn als je ook een vast telefoonnummer kunt invoeren. Groetjes, Carina

• Ervaring met: Kat

Ik heb een hele goede ervaring met de dierenarts SUPER BETROKKENHEID EN HEEL VEEL BEGRIP MIJ DIEREN EN VOOR MIJ helaas kon hij mij poes niet redden maar heeft zijn uiterste best gedaan ik dank hem hier voor Nu kom ik met mij hond bij hem en ik zou geen andere dierenarts willen hele goede ervaringen met zijn kliniek Yvonne Ras

• Ervaring met: Hond

Sociaal en professioneel. Heel fijn in de omgang en communicatie,helder en duidelijk en mee denkend in de mogelijkheden. En vooral alle tijd voor het dier en de baas.

• Ervaring met: Kat

Erg goede, en liefdevolle dierenarts en assistentes! Luisteren naar je en laten merken dat je ook gehoord wordt zonder dat er gewerkt wordt met geld als hoofdzaak. Echt hart en begrip voor hun patiëntjes en baasjes! Tevens ook erg schoon en hygiënisch.

• Ervaring met: Hond

Fijn hoe betrokken de praktijk is bij de dieren. Altijd meedenken, snel handelen, en hele flexibel opstelling.

• Ervaring met: Kat

Uiterst betrokken. Vriendelijke en ontspannen sfeer. Je welkom voelen. Open en deskundig ook voor niet alledaagse ziekteverschijnselen. Advies bij drukte aan de telefoon. Kan ik u terug bellen of spoednummer introduceren.

• Ervaring met: Hond

Heel betrokken bij baasje én dier!! Ik zelf vond de online afspraak ingewikkeld en dat was misgegaan; stond er dus op verkeerd moment. Kon, na overleg alsnog terecht. Al jaren met meerdere huisdieren een tevreden klant. Ook aan de telefoon wordt je deskundig en vriendelijk te woord gestaan; heel fijn!

• Ervaring met: Hond

De beste en betrokken dierenartsen voor elk huisdier.

• Ervaring met: Hond

Denken met je mee, bereikbaarheid en openingstijden zeer goed!