Geweldig qua resultaat, service en communicatie!

Onze eerste gevoelens waren de volgende: niet schieten is altijd mis, we proberen dit, want de reacties op internet waren heel positief. Maar wie schetst onze verbazing dat we met minimale moeite (doorsturen van wat informatie) na enkele weken een behoorlijk bedrag kregen uitbetaald! Echt fantastisch, ook qua communicatie en slagvaardigheid.

Geweldige service

Er werd exact gedaan wat er beloofd was. Afspraken zijn nagekomen en de communicatie was helder. Zelfs ik, als 60plusser, kon de beste man prima volgen ondanks dat ik geen verstand van zaken heb. Bedankt.

Snelle reactie, duidelijk, en GEWELDIG!!!

Hallo, Ik kan het iedereen aanbevelen om eea te laten uitzoeken, bij mij leverde het bijna € 3.000,- op!! Gewoon de mannen laten uitvogelen om te kijken of je geld terugkrijgt van de overheid :-) Top!

Duidelijke, kordaatte en servicegerichte dienstverlening

Inzake fiscaliteiten aangaande energielevering en teruggave zeer goed geholpen door volledig te ontzorgen.

Heel goed gedaan,vriendelijk en goed behandeld Klasse.

heel goed gedaan. vriendelijk en goed behandeld.Kan niet beter.

Dankzij Adficom onverwacht geld terug gekregen

Prima afhandeling open en duidelijk afrekening. Alle complimenten

No nonsens bedrijf

Werd gebeld, eerst sceptisch. Echter na “ok” gezegd te hebben heeft Koen toch 900€ energiebelasting terug gehaald. Erg cool!

Zie tekst hieronder.

Kan niet beter: vriendelijk, open, transparant; duidelijke verslaglegging. Blij met jullie bemoeienis en resultaat. Compliment.

perfecte actie

Prima communicatie en afhandeling

perfecte actie

Prima communicatie en afhandeling

Snelle correcte afhandeling. Alle lof voor Koen. Complimenten.

• Persoonlijk contact

Echt een top bedrijf. Ze zoeken alles tot op de bodem uit, geweldig. Ga zo door. Persoonlijk bedankje voor Koen, de service, het contact.... super. En Femke bedankt voor het persoonlijk brengen van het goede nieuws.

• Persoonlijk contact

In eerste instantie was ik sceptisch, maar na gedegen onderzoek en een aantal gesprekken en toelichting ben ik in zee gegaan. En dit niet zonder spijt, want ik heb een behoorlijk bedrag teruggekregen. Een aanrader dus en je hoeft alleen maar opdracht te geven.

• Persoonlijk contact

Onverwacht hier een uitbetaling van gekregen met dank aan mijn contact van Adficom. Door hun oplettendheid voor beide een mooie win-win situatie. Laat de volgende periode maar komen.

• Persoonlijk contact

Bij het ontvangen van de eerste (overigens keurig verzorgde) mailing dacht ik 'jaja, wie komt mij nou geld brengen'. Brief wel op de stapel op mijn bureau gelegd. Toen kwam er een reminder en ik besloot te reageren. Baat het niet, dan dan schaadt het niet. Het hééft mogen baten op verrassende wijze. Correcte wijze van werken en zeer snel: het geld stond op mijn rekening kort na de beschikking. Met Adficom kun je rustig in zee gaan; je bent dief van je eigen portemonnee als je dat niet doet :-)

• Persoonlijk contact

Was helemaal niet op de hoogte van de regeling omtrent de energie belasting wanneer diverse appartementen op één meter zijn aangesloten. Via een keurige folder met Adficom in contact gekomen. Na inzenden van de benodigde stukken heeft deze firma in een vloek en een zucht alles met terugwerkende kracht voor mij geregeld en stond er enkele weken later zo'n kleine 4500 euro op mijn rekening. Toppie, en als ik de nieuwe aanslag en energieafrekening binnen heb, mogen ze graag weer voor mij aan de slag.

• Persoonlijk contact

Via een brief werd ik er op geattendeerd dat ik recht had op energie belasting teruggave. De gevraagde informatie verzameld en daarna werd alles door Adficom geregeld. Super.

• Persoonlijk contact N.v.t.

Ik werd via de post benaderd en dit verdween bijna in het oud papier (mijn man) maar ik heb een en ander doorgelezen en kwam tot de conclusie dat jullie iets voor me konden betekenen. Ik was blij verrast met het resultaat. Een belastingteruggave waar ik niet op had gerekend.

Ze doen wat ze beloven

Fantastisch werk geleverd!

• Persoonlijk contact

De belofte van teruggave energiebelasting werd waar gemaakt. Het contact per telefoon gaat heel direct volgens korte lijnen, dossierafhandeling en gehanteerde snelheid heel goed.

• Persoonlijk contact

Adficom heeft voor ons op een effectieve en professionele wijze de energiebelasting teruggevorderd, met een minimum aan activiteit voor ons.

• Persoonlijk contact

Als Adficom mij niet had gewezen op hun service - en niet had doorgezet - had mij dat veel geld gekost. Mijn dank hiervoor!

• Persoonlijk contact

Ze hebben het contact met het energiebedrijf en de belastingdienst geregeld. Ik heb zelf niets hoeven uitzoeken. Het is dan leuk een flink bedrag terug te krijgen.

• Persoonlijk contact

Erg fijne dienstverlening vanuit Adficom. Onze Energiebelasting van 2012 - 2017 terugontvangen dankzij de inspanningen van Adficom. Wij gaan ook in de toekomst zeker gebruik maken van de diensten die Adficom levert! Enige puntje is de duur van het traject (5 maanden). Maar de relatief lange duur van de teruggave Energiebelasting ligt aan de verwerking bij de Belastingdienst, niet aan Adficom.