Er werd goed meegedacht en kon snel geschakeld worden om alles op tijd voor elkaar te krijgen.

Duidelijk en snelle afhandeling

Snel en efficiënt

Zeer correct geholpen

ik vind het fantasties dat ik dit kantoor heb gevonden.

Alles is goed en snel geregeld dat ik energiebelasting terug krijgt. Ik ben erg tevreden . Bedankt Adficom

Kon niet beter!

Adficom heeft ons gewezen op de mogelijkheid teruggave energiebelasting, met terug werkende kracht, en hiervoor de procedure gestart. Binnen no-time heeft zij de teveel betaalde belasting op onze rekening kunnen bijschrijven. Top.

Super en snel geregeld

Top en snel geholpen door femke Alles was duidelijk ben erg tevreden

Zeer professioneel

Ze doen precies wat ze zeggen

top

Snel, correct en dienstbaar

Uitmuntend

Kreeg vrijblijvend een brochure. Natuurlijk wel research gedaan maar alles bleek perfect in orde. Na een maandje kreeg ik een leuk bedrag teruggestort wat een absolute meevaller was omdat ik er zelf niet vanop de hoogte was. Iedereen was erg vriendelijk zowel per telefoon als per mail. Ik zou tegen iedereen willen zeggen; gemiste kans dus DOEN.

Geweldig bedrijf!

Ik werd aangeschreven voor een teruggave energiebelasting. Mijn eerste gedachte was, wat een mooie brief maar dit is natuurlijk te mooi om waar te zijn. Maar niets bleek minder waar. Ik heb gereageerd op de brief en voor ik het wist had ik een prachtig bedrag terug gekregen. Ga zo door en ik zal iedereen aanraden om dit ook te laten doen door het team van Adficom.

Halen verborgen voordeel duidelijk en trefzeker terug

Met één telefoontje en twee mails was het succesvol geregeld

Fantastisch

Bij het eerste contact was ik sceptisch. Er bellen zoveel bedrijven die van alles voor je regelen. Het reviews gelezen en besloot met Adficom in zee te gaan. Heb de stukken opgestuurd en na paar weken kreeg ik een groot deel van de energiebelasting teruggestort. ECHT EEN GEWELDIG BEDRIJF piet vermeer

Als wij uw bedrijf niet hadden ontmoet had ik al twee jaar te veel betaald. Bedankt hiervoor

Kleine opmerkingen. Ik had een paar weken gemaild over teruggave 2018 maar daar niet direct antwoord op gekregen tot deze dag. Nogmaals top.

Gaat gesmeerd, uitermate correct.

Perfect bedrijf uitermate vriendelijke medewerker

Jaren geleden werd ik door ADFICOM via een mailing benaderd inzake teruggave energie belasting, op basis van No Cure No Pay. Ben toen met het bedrijf in zee gegaan en werd door Koen Sluijs, een van de medewerkers op een duidelijke wijze bijgepraat over de mogelijkheden. Sinds die tijd regelt ADFICOM mijn teruggaaf energie belasting, wat mij vele honderden euro's heeft opgeleverd. Een aanrader!

Geweldig qua resultaat, service en communicatie!

Onze eerste gevoelens waren de volgende: niet schieten is altijd mis, we proberen dit, want de reacties op internet waren heel positief. Maar wie schetst onze verbazing dat we met minimale moeite (doorsturen van wat informatie) na enkele weken een behoorlijk bedrag kregen uitbetaald! Echt fantastisch, ook qua communicatie en slagvaardigheid.

Geweldige service

Er werd exact gedaan wat er beloofd was. Afspraken zijn nagekomen en de communicatie was helder. Zelfs ik, als 60plusser, kon de beste man prima volgen ondanks dat ik geen verstand van zaken heb. Bedankt.

Snelle reactie, duidelijk, en GEWELDIG!!!

Hallo, Ik kan het iedereen aanbevelen om eea te laten uitzoeken, bij mij leverde het bijna € 3.000,- op!! Gewoon de mannen laten uitvogelen om te kijken of je geld terugkrijgt van de overheid :-) Top!

Duidelijke, kordaatte en servicegerichte dienstverlening

Inzake fiscaliteiten aangaande energielevering en teruggave zeer goed geholpen door volledig te ontzorgen.

Heel goed gedaan,vriendelijk en goed behandeld Klasse.

heel goed gedaan. vriendelijk en goed behandeld.Kan niet beter.

Dankzij Adficom onverwacht geld terug gekregen

Prima afhandeling open en duidelijk afrekening. Alle complimenten

No nonsens bedrijf

Werd gebeld, eerst sceptisch. Echter na “ok” gezegd te hebben heeft Koen toch 900€ energiebelasting terug gehaald. Erg cool!

Zie tekst hieronder.

Kan niet beter: vriendelijk, open, transparant; duidelijke verslaglegging. Blij met jullie bemoeienis en resultaat. Compliment.

perfecte actie

Prima communicatie en afhandeling