PERFECT SERVICE

Thank you - we are very happy with the service :-)

prima service

Helemaal tevreden

Chauffeur was vriendelijk, keurig op tijd, echt niks te klagen!

Met een sportteam naar een wedstrijd in Limburg. Geweldig leuke chauffeur. Echt een aanrader.

Uitstekend - leuke chauffeur!

Veel dank, vooral ook voor het snel zoeken naar een oplossing op zeer korte termijn omdat er een verkeerde (lees omgekeerde) datum in het systeem was gezet.

Het was super geregeld

Helemaal goed

Behulpzaam, zeer meedenkend, goed bereikbaar en fijne service.

Mijn samenwerking met Van Der Laan is een groot succes. Ons bedrijf rijdt zeer regelmatig met de kleinere touringcars. Ik heb fijn, persoonlijk contact met een vast persoon bij Van Der Laan voor de planning en het prettige daaraan is dat ik er echt van op aan kan dat onze deelnemers (de passagiers) vlekkeloze service krijgen.

Comfortable ride, driver polite and professional

No comments except great service

Een prettige busmaatschappij en vriendelijke chauffeur dat meedenkt met haar klant. Enorm flexibel, vanwege diverse treinstakingen op onze terugreis was het geen enkel punt om op het laatste moment een extra tussenstop op de route in te plannen om ons personeel veilig thuis te krijgen. Nogmaals dank hiervoor.

We hebben een fijn bedrijfsuitje gehad met Van der Laan als BOB!

Goede service!

Zowel vooraf als op de dag zelf was alles prima geregeld!

Wij zijn erg tevreden

Bij de boeking hebben jullie zoveel als mogelijk was meegedacht, vriendelijk aan de telefoon, hele aardige chauffeur. Fijne bus.

Goed geregeld, op tijd op plaats

Goed en snel geregeld, op juiste tijd volgens afspraak. Misten wel gezellige muziek onderweg. Radio was niet veel.

Topchauffeur!!

Prettige sales service en chauffeurs.

Betrouwbare punctuele service

Op tijd voor vertrek, schone bus, op tijd bij de eerste stop. Op tijd voor de voortzetting van de reis, op tijd ter plaatste en 's avonds weer op tijd opgehaald en veilig naar huis. Klopte allemaal met een zeer ervaren chauffeur.

Een aardige, communicatieve chauffeur met een prettige, rustige rijstijl

Bij van de Laan word je bij het boeken van een rit vriendelijk te woord gestaan. De ervaringen tijdens de rit waren positief. De chauffeur van dienst was flexibel en ging gezellig met de kinderen om!

punctueel

Mooi materiaal, correct personeel.

Punctueel en confortabel

De ervaren chauffeur was steeds op tijd en de bus goed verwarmd. Ook na de tussenstop verliep het programma vlekkeloos. Aan te bevelen

prima geregeld

slechts eenmaal gebruikt gemaakt van jullie service and heel goed bevallen. Ik zou alleen de tip willen geven het telefoonnummer van de chauffeur te delen zodat een eventuele wijziging van locatie/opstapplaats of uitloop van vergadering sneller gecommuniceerd kan worden.

snel en duidelijk contact!

Prima geregeld, werd goed gereageerd op vragen / verzoeken.

Werd goed geschakeld door de chauffeurs bij de haltes tussen Quickparking en de haltes op het terrein van RFH.

Prima geregeld, werd goed gereageerd op vragen / verzoeken.

Transportweg 24 2421LS Nieuwkoop