Prima.

Keurig op tijd en mooie nette bus.

op tijd, vriendelijk, rijdt keurig, alles perfect

Heerlijk ontspannen, betrouwbaar

Tevreden

Na een wat latere aankomst van de bus bij de club, wat tot enige verontrusting zorgde, is alles super verlopen. Bij de terugweg was er duidelijke communicatie van de chauffeur over de veranderende plaats van vertrek. Toen bleek dat de afgesproken plaats van vertrek onbereikbaar was.

Uitstekend in één woord .

Alle contacten met Martijn Vonk zowel telefonisch als via de mail zijn goed verlopen . Zeer vriendelijke chauffeur . Stipt op tijd op alle locaties waar wij heen moesten . Probleem oplossen waar nodig . Dit alles heeft bijgedragen aan een geslaagde dag voor de schippers van het Zonneveer in Nieuwkoop .

Prettig, vriendelijk, netjes en op tijd.

Prettig, vriendelijk, netjes en op tijd.

Top geregeld

Wij zijn een dag naar Dortmund geweest met 8 personen voor het bekijken van een voetbalwedstrijd. Bus gehuurd bij van der Laan incl. chauffeur (Charel) die echt een topper was qua humor en prima bij de groep hoorde. Kortom alles prima geregeld, keurig op tijd geen gedoe met niets en meedenkend.

Martijn is adequaat, begripvol en vlot.

Het is vraag en antwoord zo simpel is.

Zeer fijne eerste ervaring!

In paniek omdat de busmaatschappij die wij gereserveerd hadden af heeft gezegd mijn vader benaderd en hij is aan de gang gegaan met de planning! Al snel ontving ik een offerte en verliep de mailwisseling soepel en snel! Schoolreisje was inclusief de busreis een groot succes! Elke chauffeur deed zijn/haar best en maakte er een feestje van! Misschien was stiekem de heen en terugreis wel het aller leukst van de hele dag..

Snelle offerte en bevestiging via de mail. Wij zijn een buitenlands bedrijf en jullie Engelse taalbeheersing was zeer goed.

Bijna alles verliep goed....

Keurige bus.....alleen het toilet ruikt al heel snel. En dan moeten we de hele nacht nog door. Chauffeur heel behulpzaam en door 5 jaar ons rijden weet hij precies hoe het werkt. Heel jammer dat hij jullie gaat verlaten.

Uitstekend!

Het overleg en reserveren van een touringcar verloopt vlot, plezierig en professioneel. De chauffeurs zijn vriendelijk, denken mee en zijn flexibel, ook als de vertrektijd afwijkt en het wat later wordt.

alles liep op rolletjes

Aangezien wij met 11 personen waren en het niet erg gezellig is om in 3 aparte taxi's van en naar Schiphol te rijden hebben wij gekozen om met een toruingcar te gaan. Na wat overleg konden wij al snel schakelen en zowel de heen als terugreis plannen, voor ons maakt dit de reis helemaal compleet aangezien het veel gezelliger is om een vakantie samen op deze manier af te sluiten. grt

Eenvoudig kwaliteit en professionele benadering

Werken met van der Laan voor zovele jaren houdt in dat er elke keer weer kwaliteit geleverd wordt. De planning (Martijn) en chauffeurs zijn zeer professioneel en proberen voor alles oplossingen te vinden. Kortom ik kan iedereen aanraden om van der Laan touring cars te gebruken als is het maar voor een dag of langer tijdsbestek. Weer bedankt Bert-Jan

prima service, vriendelijk en zeer behulpzaam

Super goede communicatie!

De communicatie vooraf ging super snel en was heel prettig. De bussen waren zeer netjes en comfortabel, de chauffeurs zeer prettig in de omgang en vrolijk naar het personeel. Zelf rond middernacht! Zeker een aanrader!

Clienten en medewerkers hebben een hele goede reis gehad

Klantgericht, punctueel, schone bus, aardige ervaren chauffeur

Wij werken graag samen met van der Laan.

Top! altijd snelle reactie op de mail en de bussen zijn er altijd op tijd!

Leuk, gezellig.

Goed, lang (maar Ulm is ver weg), prima. Stoelen waren prima, voldoende been ruimte *Opmerkingen van de leerlingen.

Fantastisch bedrijf: mensen staan altijd voor ons klaar!

Ritten worden door goed gekwalificeerde mensen uitgevoerd! Reageren snel op mails en denken mee indien nodig.

Erg klantgericht

Flexibel en meedenkend in het maken van afspraken die ook nog eens goed nagekomen worden!

Flexibele, betrouwbare taxiservice

Ik heb Van der Laan taxivervoer ervaren als een zeer flexibele, prettige organisatie. We hebben onze bestemming in de aanloop naar de taxiritten met van der Laan meerdere keren aangepast, maar dat was geen probleem. Chauffeurs en busjes zelf waren alle dagen dat ik met van der Laan heb gereden uitstekend in orde.

Correct, op tijd, mooie bus, prettige chauffeur.

Super geregeld!

Van der Laan reageerde snel op de mails waardoor het bespreken snel en soepel verliep. De chauffeur stond op de afgesproken tijd en plaats klaar en super dat de touringcar langs de vooraf afgesproken tussenlocatie kon. Leuk dat we zelf mochten verbinden aan de box! We komen snel weer bij jullie terug

Very good service

We have requested a transfer for a group of about 20 people and the bus was in good conditions, and the service was very professional.

Goed bedrijf

Keurig optijd stond de bus klaar en ook bij het ophalen was de buschauffeur er op tijd. Bus was schoon!