Helaas weinig verzorgers voor mijn specifike (24-uurs) zorgvraag

Communicatie en aandacht prima in orde, verzorgers in orde. Nadeel dat er geen verzorgers waren voor de specifieke zorg bij uitval van een verzorger. Moeilijk om iemand te vinden. Wel aanbevolen maar met de 24 uurszorg goed overleggen en open zijn over beschikbaarheid verzorgers.

Beste meneer Molenaar, Nogmaals dank voor uw reactie en aanbeveling. We houden (e-mail) contact gehad over de inzet van passende zorgverleners. Ik wens u alle goeds! Hartelijke groet, Marijke de Graaf namens Omzorg

snel, doortastend en uitstekende service

acute noodsituatie, snel handelen vereist. De zorgverzekeraar nam alle tijd want gebruiken voorkeursleveranciers. Die belde uiteindelijk 2 dagen later. De ander oplossing was Omzorg. Viavia aanbevolen. Ook tijdens feestdagen snel en prettig contact. Omzorg kon ons direct helpen met een prima zorgprofessional.

positief

Het was voor mijn hoogbejaarde ouders die zich tot nu nog samen redden wel wennen om een verzorgende een deel van de dag/nacht in huis te hebben. Maar zij waren tevreden over de zorg van Edmee en volgens mij was de klik tussen hen goed. 1 punt van aandacht. Edmee sliep in een andere kamer dan mijn ouders. Als mijn moeder in de nacht naar de WC moest, moest zij roepen naar Edmee. Dat vond ze niet prettig. Ze had verwacht dat ze een signaal kon afgeven waarmee ze Edmee kun wekken zonder dat ze mijn vader wakker riep. Inmiddels hebben we zo'n melder gekocht. Die draagt ze om haar nek en zo kan ze mijn vader "roepen" als zij hem nodig heeft. Misschien is het een idee dat de verzorgende ook over zo'n melder beschikt.

Beste Linda, Hartelijk dank voor u mooie beoordeling. Fijn dat we bij konden dragen aan een goede thuiskomst van uw moeder en dat uw ouders nu weer zonder hulp in de nacht samen thuis kunnen wonen. Hartelijk dank ook voor de tip die u geeft. Onze zorgverleners maken vaak gebruik van een babyfoon of een belletje, ik zal kijken naar de mogelijkheid die u benoemt, zodat ik deze ook aan andere klanten kan adviseren. Met vriendelijke groet, Doenja

Dankbaar voor de professionele en liefdevolle hulp !

Onze ervaring noem ik het liever, want Shelley kwam voor de verzorging van mijn man maar heeft ons door haar liefdevolle professionaliteit, allemaal geholpen. Zelfs dat ze hem het catheteriseren heeft bespaard omdat de arts niet luisterde naar haar bevindingen heb ik ervaren als een daad van liefdevolle èn professionele medemenselijkheid. Dat het maar één dag nodig was om haar hulp te ontvangen hebben wij niet kunnen vermoeden en vgls mij zag zij dat in één oogopslag. L.S. Graag zou ik in de toekomst eens een overleg met haar of iemand anders met zoveel ervaring hebben over de stervensbegeleiding en wat je daar als mantelzorger over zou kunnen of moeten weten... We hebben samen heel erg stressvolle dagen zo niet weken beleefd voorafgaand aan het overlijden van mijn man. Wij hadden geen idee wat er allemaal speelde. Artsen hebben geen tijd voor je en hebben mi daar ook zeker niet voldoende ervaring mee. En dat in een tijd waar we toch streven naar meer thuis en zelf doen ? Ik vraag me af of we allemaal wel zo, op deze levensverlengende, hulpbehoevende manier, oud willen en moeten worden. Medische macht en medische ethiek ligt volgens mij vaak mijlen ver uit elkaar. Al met al wat hoop ik dat er veel mensen nog járen van haar en uw expertise en andere kwaliteiten profijt zullen hebben. Met verdrietige èn dankbare groet, Clara Froger weduwe van Frans Boekhorst PS:Overigens is de manier waarop ik aan de telefoon te woord werd gestaan door uw medewerkers ook erg prettig en behulpzaam ! De in te vullen documenten echter zijn voor mensen met minder ervaring nogal complex en voor vereenvoudiging vatbaar .

Beste Clara, Allereerst hartelijk dank voor de mooie woorden en de prachtige beoordelen. We hopen veel mensen op deze manier te kunnen bijstaan. Ik ben dan ook heel blij dat u de ondersteuning vanuit Omzorg en de hulp van de zorgverlener zo positief heeft ervaren. Zoals zojuist telefonisch besproken staan wij open voor een gesprek in de toekomst. Met vriendelijke groet, Sophie

Zeer prettig

We hebben de hulp als zeer prettig ervaren. Het ontlast ons van de zorg.

Hartelijk dank voor u mooie woorden. We hebben u graag geholpen in deze lastige tijd. Anne-Marie

Met de zorg ter plaatse heel tevreden, de organisatie minder

Wij hebben pariculier nachtzorg gevraagd voor onze terminale moeder, Covid positief getest. Twee nachten hebben we een betrokken vriendelijke dame gehad die continue met bescherming in de nabijheid van mijn moeder is geweest zodat ik een paar uur kon slapen. Echter, ik heb meerdere malen Omzorg moeten bellen of nachten al gevuld waren, had een keer om 17 uur nog geen antwoord voor de nacht die komen zou. Lastig als je op antword wacht. Ik begrijp dat. Covid een dingetje is, ben zelf wijkverpleegkundige en verpleeg regelmatig Covid patienten maar ook deze mensen verdienen zorg. Wat mij betreft mag de organisatie hier meer nadruk op leggen, ook bij de ZZPers die zij inzetten.

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat onze zorgverlener u heeft kunnen bijstaan. Covid patiënten verdienen zeker goede zorg. Wij gaan intern bespreken hoe wij dit kunnen verbeteren. Hartelijke groet, Annet van Omzorg

Geweldig!!!!!!

Ben zeer vriendelijke en goed geholpen! Begrepen mij goed .

Beste mevrouw Welz, Bedankt voor uw mooie beoordeling, ik heb ons contact als heel prettig ervaren. Groet! Marijke van Omzorg.

Prima verzorgende geleverd

Omzorg heeft haar beste gedaan een goede verzorgende voor mijn partner te vinden. En dat is zeker gelukt!

Alle zorg is goed en sluit goed aan op elkaar, zo ook de administratie duidelijk.

Liefdevolle goede verzorging. Bijna altijd alles afgedicht qua zorg. Goede communicatie. Wel belangrijk bij zoveel verschillende zelfstandige zorgverleners dat één iemand coördineert, zorgt voor eenduidig overzicht van hoe te handelen zo ook het coördineren van contacten met apotheek en huisarts.

Beste Ina, Bedankt voor je mooie reactie. We hebben met plezier de zorg voor je moeder geregeld. We nemen je kritieke punten mee, zodat toekomstige zorg weer beter gaat.

Teleurstellend

In de 2 weken dat we van Omzorg gebruik moesten maken zijn er 3 teleurstellingen geweest. Welwillend en meedenkend, maar niet uitvoerend. Ook bij het personeel twijfels of ze doen wat je vraagt en of ze de uren maken. Voor ons nooit meer.

Beste Stephanie, Allereerst hartelijk dank voor de eerlijke reactie, dat waardeer ik zeer. Ik vind het heel vervelend dat u het gevoel heeft geen positieve ervaring te hebben gehad. We hebben er met elkaar uitvoerig over gesproken en uiteraard sta ik voor u klaar hier nogmaals over te spreken. Daarom zal ik telefonisch contact met u opnemen om te horen of u hier behoefte aan heeft. Hartelijke groet, Sophie, van Omzorg

Even een ontlasting in de zorg

De service is prima vanuit het kantoor, er wordt met je meegedacht en gezocht naar een passende oplossing. Voor ons was nachtzorg noodzakelijk en dat werd snel geregeld. De zorg was betrokken en heel vriendelijk. Er komt toch zomaar ineens iemand bij je ouders in huis, het is fijn dat er dan persoonlijke aandacht is.

Beste mevrouw Schippers, Hartelijk dank voor uw mooie review. Het was fijn om zorg voor uw moeder en later voor uw vader in te zetten. Ik zal de complimenten doorgeven aan de zorgverleners. Ik wens u het beste in de zorg voor uw ouders. Vriendelijke groet, Marijke, van Omzorg

Mevrouw (en dhr) heeft jullie als erg prettig ervaren

Het was heel fijn dat de inzet van nachtzorg en later 24-uurs zorg zo snel geregeld was.

Beste Marloes, Wat mooi om te horen! Fijn dat we zo snel konden inspringen. Dank voor de prettige samenwerking. Groet, Sophie, van Omzorg

Geweldig vriendelijke mensen die snel kunnen inspringen bij noodsituaties

Ik had voor mijn moeder hals over kop 24 uurs zorg nodig en hoewel omzorg vanuit Eindhoven een heel eind weg is was er dezelfde avond iemand gevonden. Buitengewoon vond ik de vriendelijke benadering die ik zag en de bereidwilligheid om met me mee te denken.

Beste meneer Engel, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de ingezette 24-uurszorg. Ik heb dit graag voor uw moeder geregeld. Het is niet niets om opeens niet meer zelfstandig te kunnen verblijven thuis. Ik wens uw moeder een nieuwe fijne woonplek toe en hoop dat ze zich daar net zo prettig gaat voelen als in haar eigen huis. Groet, Doenja, van Omzorg

Enorm snelle reactie en professionele en persoonlijke oplossing!

Op vrijdagavond had ik een acute hulpvraag en deze werd de volgende dag uitstekend ingevuld, door het plaatsen van een heel fijn mens die onze situatie supergoed aanvoelde en ons uitmuntend heeft bijgestaan.

Dank Pieter, voor de mooie review. Ik ben blij dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen! Hartelijke groet, Sophie van Omzorg

Goede planning

Iemand snel vinden lukte goed, vooral dat verd8ent een compliment. De zorg zelf was prima en gelukkig maarckort noodzakelijk

Beste Joost, Dank voor het compliment! De mooiste zorgen zijn die waar we niet meer nodig zijn omdat het zo goed gaat. Mocht er in de toekomst weer eens hulp nodig zijn, dan staan we voor jullie klaar! Groet, Sophie van Omzorg

Fijne organisatie met betrokken zorgverleners

Omzorg is een organisatie die alles goed regelt, qua roosters, zijn goed bereikbaar en altijd oplossend bezig. Alle medewerkers en zorgverleners zijn zeer betrokken. Gewoon een top team!

Beste Dorothea, Bedankt voor de mooie beoordeling. We hebben met plezier al die jaren zorg bij jouw vader ingezet. Veel groeten, Nathalie van Omzorg

Mijn vrouw is goed geholpen en in de tijd die over was ik ook met huishouden.

Zie boven. Compliment, ook voor Sophie haar eigen rol.

Beste meneer Reitsma, Het was snel schakelen en ik ben blij dat we u deze dagen goed hebben kunnen helpen. Dank voor uw vertrouwen in Omzorg, en dank voor het mooie compliment. Hartelijke groet, Sophie van Omzorg

Mensen die liefdevol en vol zorg de patiënt verzorgen

Mijn moeder is door Clyde, Liesbeth, Selly en Helga liefdevol, met veel respect voor haar wensen, verzorgd. Het was bijzonder om zulke mensen mee te maken, die er werkelijk alles aan hebben gedaan om de laatste weken van mijn moeder ‘s nachts tot rustgevende nachten te maken. Het was fijn te weten dat mijn moeder zo goed werd geholpen, Heel hartelijk bedankt!

Beste mevrouw van Driesen, Wat een mooie warme woorden. Ik ben blij te horen dat het team van zorgverleners uw moeder zo goed hebben kunnen bijstaan in deze moeilijke laatste fase. Ik wens u veel sterkte toe, de komende tijd. Hartelijke groet, Sophie van Omzorg

Heel fijn persoonlijk contact, snel, zorgvuldig en professioneel.

Op advies van iemand van Axxion Continu op een donderdag contact gelegd. Vrijdagochtend telefonische intake gehad en vrijdagmiddag was de 24-uurs zorg voor mijn moeder al rond. Drie capabele dames die de zorg verdeelden. Er werd heel persoonlijk gelet op de wensen en behoeften van mijn moeder. Top geregeld Omzorg!

Beste Jaap, Dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat we jullie op deze manier hebben kunnen helpen, dank voor uw vertrouwen. Met hartelijke groet, Sophie van Omzorg

Snel, betrokken en goede bemiddeling

Nadat we snel zorg nodig hadden voor mijn vader, bleek Omzorg snel te schakelen en regelde een aantal fijne en professionele zorgverleners. Het contact met Omzorg was warm, betrokken en goed.

Beste meneer Schreuder, nogmaals dank voor uw fijne reactie. Het zorgteam kwam graag bij uw vader! Wij wensen u alle goeds en dank voor uw vertrouwen. Hartelijke groet, Marijke van Omzorg.

Top Omzorg ontzorgt

Ontzettend blij met de zorg voor onze vader! Hele goede ervaringen met de digitalisering van Omzorg, contracten kunnen makkelijk digitaal ondertekend worden, ze regelen VECOZO certificaten voor de zzp's en met de verdeelgeldedenrekening hoef ik me geen zorgen meer te maken.

Beste Ada, Heel veel dank voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen in deze gekke tijd. Ik wens jullie alle goeds, Met hartelijke groet, Sophie van Omzorg

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen door vriendelijke contactpersonen en vriendelijk en goed verzorgend personeel.

Beste meneer Bakker, Bedankt voor uw mooie woorden. De zorgverleners kwamen graag bij uw moeder. Ik wens u en uw moeder veel goeds! Hartelijke groet namens Omzorg, Marijke de Graaf

Ik ben heel tevreden over Omzorg en over zorg op maat van Trix Reinders.

Het is prettig om één contactpersoon te hebben. De samenwerking was prima! Altijd betrokkenheid en interesse voor mijn moeder. Omzorg heeft voor ons Trix Reinders gevonden en daar zijn we heel dankbaar voor.

Dag Paulien, Wat fijn om te horen dat jullie de zorg zo hebben ervaren. We wensen jullie en je moeder het beste voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Donnée

Heel erg prettige manier van zorgverlenen

Ik ben dankbaar dat de zorg snel geregeld kon worden in een voor ons emotioneel hectische periode. Ik ben dankbaar dat er goed rekening is gehouden met onze christelijke identiteit als zorgvragers. Er was veel ruimte voor overleg mogelijk. Ik heb dw zorg als warm en betrokken ervaren vooraf, tijdens en na het overlijden van mijn moeder. met vriendelijke groet Vera uit Ede

Beste Vera, Wat een mooie reactie. Wij zijn ook blij dat we hebben kunnen helpen in deze bijzondere tijd. Met vriendelijke groet Anne-Marie, namens Omzorg en zorgverleners

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Ik heb de samenwerking met de medewerkers van OMZORG als zeer plezierig ervaren. Professioneel en klantvriendelijk.

Beste mevrouw Mittertreiner, Hartelijk dank voor uw reactie op onze dienstverlening. Ik ben blij dat wij u en uw ouders naar tevredenheid van dienst mochten zijn. Met vriendelijke groet, Donnée, namens Omzorg

Over Omzorg

Omzorg biedt particuliere thuiszorg aan ouderen die de wens hebben zo lang mogelijk thuis te blijven wonen. Wij werken hiervoor samen met ervaren zorgverleners, gespecialiseerd in 1-op-1 zorg thuis. Wij organiseren deze zorg op maat. In blokken van drie aaneengesloten uren tot 24-uurs zorg. Diensten variëren van gezelschap en begeleiding tot verzorging en verpleging. Omzorg vindt haar oorsprong in Zeist en is hier sinds 1999 gevestigd. Wat begon als een klein bureau in de thuiszorg, groeide uit naar een organisatie met twee vestigingen, met een breed werkgebied in Nederland. Het kleinschalige karakter is daarbij behouden gebleven. Wij hechten veel waarde aan een persoonlijke aanpak.