Wij kregen hulp van toegewijde hulpverleners vanuit een goed georganiseerd bedrijf

Het contact met de medewerkers van Omzorg voelde op een prettige manier persoonlijk en wij kregen hulp van fijne, ervaren hulpverleners, die de situatie van mijn zieke echtgenoot goed aanvoelden, waardoor hun inzet een echte verlichting voor mij was.

Goede kwaliteit zorg versus prijsverhouding

Over een periode van ruim 3 jaar heeft Omzorg ons altijd zorgverleners kunnen leveren van ruim voldoende tot goede kwaliteit en daarbij zo min mogelijke wijzigingen in het groepjezorgverleners aangebracht. Dat gaf continuiteit en vertrouwen in de zorg voor mijn moeder. Omzorg kon zich altijd goed inleven in de wensen van zijn opdrachtgever en ging daarbij altijd heel correct met ons om. Ook als we zaken anders wilden werd daar goed op ingespeeld. Kortom de samenwerking is van lange duur geweest en er zijn nooit noemswaardige problemen geweest

Super service

Omzorg heeft ervoor gezorgd dat mijn moeder haar laatste dagen thuis mocht doorbrengen. Door snel schakelen en optimale service hebben zij dit mogelijk gemaakt. Ik wil iedereen aanraden om met Omzorg in zee te gaan. Snel, adequaat en super vriendelijk. Ze staan voor je klaar !

Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn dat we dit mede mogelijk konden maken voor jullie.

Super service

Wij waren dringend op zoek voor hulp voor mijn schoonouders, Omzorg heeft ons op korte termijn kunnen helpen.

Beste mevrouw Fokma, Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling en voor het mooie cijfer. Wij hebben graag geholpen met de zorg voor uw schoonouders. Hartelijk dank voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Esmée Gillieron namens team Omzorg Zeist

Heel betrokken naar zowel de client als de mantelzorgers er om heen

Na onze aanvraag voor nachtzusters hadden we binnen 3 dagen de eerste zuster in huis. En weer een paar dagen later was het rooster rond voor de hele maand. Ze zorgden professioneel en liefdevol voor mijn vader en keken ook wat wij in ons mantelzorgen nog konden verbeteren en hoe het met ons ging.

Dag Ria, Hartelijk dank voor de mooie woorden. De zorgverleners zijn met zorg en aandacht bij uw vader geweest. Dank voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Esmée Gillieron namens team Omzorg Zeist

komen afspraken volledig na

Er moest snel geschakeld worden midden in de zomervakantie. Dat is gebeurd en we hebben bijna 2 weken nachtzorg via Omzorg gekregen. Zeer prettig is de veste contactpersoon, die mee leeft en mee handelt. Daar kunnen ze elders nog wat van leren. Ook sterk is het contact onderhouden met de thuiszorg.

Zeer prettige ervaring met deze organisatie!

Omzorg hebben wij ervaren als een kundige professionele organisatie waar wij heel prettig mee hebben samengewerkt. De coördinator hield adequaat contact, was empathisch en we hielden samen de vinger aan de pols waardoor we altijd op tijd konden bijsturen naar wat de situatie rondom mijn tante nodig had. Flexibel en snel wanneer het ging om aanpassingen van diensten, tijden of passende medewerkers. Titia

Dag Titia, Hartelijk dank voor de mooie woorden. We hebben met veel aandacht en plezier de zorg voor uw tante geregeld. Hartelijk dank voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Doenja Botter-Schouten, namens team Omzorg Zeist

Prima zorgmedewerkers, maar organisatie mogelijke verbeteringen.

Prima zorgmedewerkers. Niets dan lof! Ten aanzien van de organisatie zelf wel een aantal opmerkingen: - fijn dat inzet van zorgmedewerkers op korte termijn beschikbaar was en dat er wordt gezorgd dat bij uitval van medewerkers andere teamleden worden benaderd; - spijtig dat er in eerste instantie uitsluitend blokken van 5 uur konden worden geleverd; dit heeft het onnodig duur gemaakt, waardoor ik eerder met de zorg moest stoppen; - spijtig dat regelingen tav sleutelkastje en info over bv. PGB niet worden geleverd; - tav facturering: omslachtig dat je als klient rechtstreeks aan zorgmedewerkers moet betalen en niet 1 rekening van Omzorg krijgt, die dan de zorgmedewerkers betaalt. Helemaal omdat op de facturen de tenaamstelling van de bankrekening niet altijd correspondeert met de daadwerkelijke tenaamstelling dus moet je weer contact opnemen met de medewerker of dit juist is. Veel werk voor de zieke cliënt.

Ik ben erg tevreden met de jarenlange en zeer professionele ondersteuning van Omzorg

Mijn man had een progressieve ziekte, waarbij gedurende 5 jaar steeds meer professionele verzorging en verpleging thuis nodig was. Omzorg leverde deze steeds tijdig en attent en hield waar nodig de vinger aan de pols. Bijna altijd klikte het tussen mijn man, de verzorgende of verpleegkundige en mij. Ik ben blij dat ik een groot deel van de zorg op die manier uit handen kon geven.

Beste mevrouw van der Sluijs, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Ons team is met veel aandacht en zorg bij u en uw man thuis geweest de afgelopen jaren. Hartelijk dank voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Doenja Botter-Schouten namens Omzorg Zeist

Geweldig geholpen

Ook aan de telefoon bijzonder kundig en vriendelijk geholpen waarvoor ik heel dankbaar ben. De nachtverpleger Gilbert was ook heel goed en heeft mijn zwager fantastisch bijgestaan. Heel erg bedankt daarvoor. Wij zijn echt meer dan tevreden.

Beste mevrouw Grotenhuis, Dank voor deze mooie beoordeling. Ik ben blij dat wij u van dienst mochten zijn en u hebben kunnen ondersteunen met de inzet van zorg. Hartelijk dank voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Esmée Gillieron namens Omzorg Zeist

Uitstekend!!

Het telefonisch contact was zeer professioneel en vriendelijk. Jullie hebben alles eraan gedaan om dezelfde avond zorg te realiseren. Ook de nachtverzorging waren zeer zorgzaam en behulpzaam voor mijn moeder, wat voor ons als kinderen zeer geruststellend was.

Beste mevrouw Smit, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij waarderen dit enorm en zijn blij dat wij u van dienst mochten zijn. Bedankt voor uw vertrouwen in Omzorg. Met vriendelijke groet, Esmée Gillieron names Omzorg Zeist

Zeer positieve ervaring met Omzorg als bedrijf.

Wij hebben veel van de diensten van Omzorg gebruik moeten maken. Zij leveren goede en betrokken mensen. Daarnaast is de communicatie uitmuntend en snel. Je merkt aan alles dat ze hun best voor je doen en dat ook terug koppelen. We hebben 1 keer een probleem met een zorgmedewerker gehad maar hier werd adequaat en prima op gereageerd. Ook als je belt voor snelle hulp en het echt kort dag is zijn ze heel behulpzaam en krijgen ze het voor elkaar om je nog tijdig hulp te kunnen bieden. Al met al hele positieve ervaringen met Omzorg en ik zou ze zeker aanbevelen als iemand mij zou vragen of ik een organisatie ken die thuishulp biedt.

Beste meneer Karimi, Dank voor deze mooie beoordeling. Ik ben blij dat wij u van dienst mochten zijn en u hebben kunnen ondersteunen met de inzet van zorg. Hartelijk dank voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Esmée Gillieron namens Omzorg Zeist

zeer goed

Vanaf de kennismaking een hele goede ervaring. Het was voor ons belangrijk dat het snel was geregeld en 3 dagen later kon alles al beginnen. het team van mensen was vriendelijk en professioneel.

Duidelijke en goede afspraken alsmede communicatie

Prettige samenwerking en begeleiding. Wellicht als aandachtpunt een meer actievere rol bij het opstellen van de individuele zorgovereenkomsten en tussentijdse wijziging tarieven/zorgbehoefte (met name alle toeslagen, weekend- en feestdagen als actieve nacht tarieven; ) zodat steeds het aanvullen/wijzigen van zorgovereenkomsten tot een minimum beperkt kan blijven, zowel voor de individuele zorgverleners als gemachtigde. Verder niets als lof voor inzet Omzorg als ook betrokkenheid van alle zorgverleners.

Niets dan lof voor Omzorg

Dank zij de voortreffelijke service van Omzorg kon ik tijdens mijn fulltime taak als mantelzorger af en toe in mijn eigen omgeving even op adem komen. Ik kon mijn oude dementerende moeder met een gerust hart aan de liefdevolle nachtzorg van hun zorgverleners toevertrouwen. Niet alleen ik blij maar mijn moeder ook want zij voelde zich prettig en veilig bij deze zorgverleners. Mijn hulpvraag kwam soms kort vantevoren en het lukte Omzorg dan toch om mensen te vinden waarvoor ik ze nog steeds erkentelijk ben. Het contact met kantoor was ook uiterst prettig en ook vrij snel heel vertrouwd. Dus ik kan niets anders dan Omzorg aanbevelen

zeer prettig verlopen en aardige en zorgzame verzorgers

Op 1 incident na waren wij over het geheel zeer tevreden. Wij denken dat het een punt van aandacht betreft om de administratie van de afrekeningen en contracten te vereenvoudigen. Voor de klant is de hoeveelheid informatie en contracten te veel. Nogmaals dank en met vriendelijke groet, familie Hooijkaas Margot de Ruiter-Hooijkaas

Goede zorg, goed gepland.

Voor mijn dementerende schoonvader hebben we via Omzorg een week nachtdiensten afgenomen. Dit werd goed geregeld, o.a. doordat er goed met ons meegedacht werd. Helaas was er geen verzorgende beschikbaar die kon waken of blijven slapen, daarom zijn er verpleegkundigen ingezet. De dames hebben hun werk naar volle tevredenheid gedaan. Hiermee werden wij als mantelzorgers fijn ontlast en konden we overdag de draad weer oppakken.

Beste Gwenn, Hartelijk dank voor de mooie woorden. Ik geef het door aan de zorgverleners, altijd fijn om een mooie beoordeling te krijgen. Met vriendelijke groet Anne-Marie

Goede zorg

Mijn moeder heeft ruim een jaar 24 uurs zorg via Omzorg ontvangen.. Over het algemeen ging dit zeer goed en ben ik gewoon tevreden.. Wel zou ik het beter hebben gevonden als het management eerder zou ingrijpen als er problemen binnen het zorgteam ontstaan. Dat had veel ergernis weggenomen.

Zorgzaam, oplettend, observeren, kundig.

Mijn moeder zei zelf ze waren lief. Wij zijn tevreden ze werd een aantal keren verschoond. En zo werd voorkomen dat ze viel.

De hulp heb ik persoonlijk betrokken en professioneel ervaren.

De tijd die we hadden was zeer kort. Dus als een kat in het nauw heb ik gebeld voor particuliere zorg. Echt super en snel geholpen op een goede en professionele manier. Degene die bij ons geweest is een aantal nachten.....top! Niets anders als goeds over deze hulp! Erg fijn als je in zo'n situatie komt en je krijgt de juiste hulp. Zal omzorg zeker aanbevelen jij anderen!

Zeer geduldige en liefdevolle mensen.

Iedereen heeft op zijn eigen manier bij gedragen aan een fijne tijd voor mijn moeder ging verhuizen. Met geduld, humor, aandacht en liefde. Ook was de app-groep die geïnitieerd werd heel fijn en werd er prettig en adequaat gereageerd!

Snelle, beschikbare en topkwaliteit verzorging

Wij hadden een noodsituatie: onze demente moeder werd zonder begeleiding thuis afgeleverd omdat mijn vader onverwacht werd opgenomen in het ziekenhuis. Omzorg had binnen twee uur een geweldige verpleegkundige klaarstaan die alles perfect heeft begeleid.

Beste Jasper, Bedankt voor de mooie woorden. We zullen de complimenten overbrengen aan de zorgverlener. Met vriendelijke groet namens team Velp Anne-Marie Troost

Snelle service conform afspraak

Omzorg is mij opgevallen vanwege de zeer klantgerichte opstelling. Snel is zorg geleverd en ook de communicatie rondom alles was helder en snel

Beste Ferdinand, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We hebben met plezier de zorg geregeld. We hopen dat ze nu een prettige plek heeft gevonden om te wonen. Met vriendelijke groet namens team Velp Anne-Marie Troost

Met Omzorg kan goed samengewerkt worden!

Door een bureau uit Rotterdam werd mij aangeraden om contact te zoeken met Omzorg. Na een wat moeilijkere start was er een match en deze verzorgende kwam wekelijks uit Amsterdam naar Schiedam, eerst één nacht per week, uiteindelijk drie nachten per week. Van begin tot einde zorg is er regelmatig contact geweest met het kantoorpersoneel, ik heb dat als erg prettig ervaren.

Over Omzorg

Omzorg biedt particuliere thuiszorg aan ouderen die de wens hebben zo lang mogelijk thuis te blijven wonen. Wij werken hiervoor samen met ervaren zorgverleners, gespecialiseerd in 1-op-1 zorg thuis. Wij organiseren deze zorg op maat. In blokken van drie aaneengesloten uren tot 24-uurs zorg. Diensten variëren van gezelschap en begeleiding tot verzorging en verpleging. Omzorg vindt haar oorsprong in Zeist en is hier sinds 1999 gevestigd. Wat begon als een klein bureau in de thuiszorg, groeide uit naar een organisatie met twee vestigingen, met een breed werkgebied in Nederland. Het kleinschalige karakter is daarbij behouden gebleven. Wij hechten veel waarde aan een persoonlijke aanpak.