Goede service en performance

Een hele goede service en performance! Prijs is marktconform.

Staan altijd supersnel voor je klaar. Handige website.

Steeds als we een opdracht geven wordt deze snel en correct uitgevoerd.

We zijn erg te vrede.

Goed contact via mail en telefonisch. Monsters goed afgeleverd. Zeer tevreden.

snel en goed

SNEL EN GOED

een betrouwbare partner

zoals gebruikelijk probleemloos !!

door de goede communicatie met de mensen in Ochten verlopen mijn ADR klussen altijd uitstekend, als er zich onverwachte zaken voordoen worden deze altijd in goed onderling overleg tot volle tevredenheid opgelost

Bellen, ophalen, bezorgen, bevestigen.

Ik bel voor een klus, binnen een uur krijg ik een bevestiging dat het pakket is opgehaald en afgeleverd. Wow, wat een uitstekende service.

Service van aanvraag tot factuur

Uitstekend adres voor een transportvraagstuk.

vriendelijk, snel, perfect georganiseerd

Altijd een betrouwbare partner voor groter en kleiner vervoer. Vlot, vriendelijk en uitstekend verzorgd.

snelle en goede service

doen altijd hun best om mee te denken in een passende oplossing, snelle service, kortom top!

Gewoon goed!

Zeer positief.

Heel fijn bedrijf

Is altijd goed bereikbaar. Reageren snel. Goede service. Vriendelijke medewerkers. Kortom: een plezier om mee te werken.

alles verloopt keurig volgens afspraak

- geven snel een prijsopgave als je alle gegevens goed doorgeeft - houden je goed op de hoogte - denken goed mee

Snel en goed

Orders worden snel uitgevoerd en er word meegedacht

Prima en snel. klasse, kunnen we opvertrouwen

Prima en snel. klasse, kunnen we opvertrouwen

alles volgens afspraak prima geregeld !

contacten met DSA verlopen heel prettig en gemaakte afspraken worden goed nagekomen !

Goede snelle service

Mooie Tool met de webshop, werkt perfect, met vrachtbrieven, orderbevestigingen en terugkoppeling afleverbevestiging. Duidelijk tarief vooraf

Efficiënt, betrouwbaar, klantvriendelijk

Efficiënt, betrouwbaar, klantvriendelijk

Prima. service. Snel en betrouwbaar!

Prima. service. Snel en betrouwbaar!

Super goede service

Goede Service en altijd vriendelijk !!

Altijd op tijd en Correct !!

vriendelijk, duidelijk, goede prijzen, en snelle service

Stipt en flexibel

Wij doen nu al enige jaren zaken met DSA Express. Ze zijn 24/7 bereikbaar en hebben altijd geschik vervoer parraat.

Goede service en heldere communicatie

Regelmatig helpt DSA ons met het leveren bij onze klanten. Dit gaat altijd goed. Ook last minute is er vaak nog iets te regelen. John en team bedankt hiervoor

Goede snelle service

Voor het eerst zaken gedaan, maar wat een topservice. Ze reageren binnen 5 minuten op de mail en we krijgen een leveringsbevestiging zodra pakketje is afgeleverd. TOP!!!!