PERFECT!

snel en accuraat

Snel. top service

Snel. top service

In, ik denk zo langzamerhand wel 15 of 20 jaar, nog nooit een probleem gehad, DSA is super!

Geweldig kan niet beter

Vriendelijk en deskundig geholpen Houden zich aan de afspraken Nette prijzen Zeer vriendelijk

Vertrouwd

Vanuit Equans al een poosje gebruik gemaakt van DSA. Steekwoorden die bij mij opkomen zijn betrouwbaar, betaalbaar en snel! No nonsense express leveringen en durven gerust advies te geven als het anders kan.

Snelle service en makkelijke communicatie

Ik bel voortaan altijd!

Zeer snel geholpen!

Goede service, en goede communicatie.

TOP

Goede service, snel en afspraak is afspraak

Snelle reactie

Dag van te voren gebeld voor een offerte, direct gegeven. Zodra we belden werd alles direct opgepakt en geregeld. Erg blij met de snelle reactie en service van Nico.

Super !

Netjes op tijd opgehaald en afgeleverd tegen een scherpe prijs

Super bedrijf

Afspraken en offertes snel geregeld Houden zich aan afspraken Nette prijzen Zeer vriendelijk en denken mee Voor mij volgende keer zeker weer DSA

Hebben mij uit de brand geholpen vandaag. Last minute alles kunnen regelen. Bedankt

Top geregeld

prima geregeld

snel duidelijk prettig contact

Altijd snel en betrouwbaar

Soms hebben we bij ons bedrijf snel en ad hoc een koerier nodig, dan bel ik altijd DSA en ze hebben me de laatste 5 jaar nog nooit teleurgesteld!

Perfect geregeld van begin tot eind

Ons spoedtransport begon met een heel efficiënt en duidelijk afgehandeld telefoontje naar DSA Logistiek/Ronald de Kruijff. De chauffeur kreeg zijn instructies goed doorgespeeld en belde ons zoals gevraagd met de aankomsttijd om de artikelen op te halen. Zending is eerder dan afgesproken en bij het juiste adres afgeleverd. Wat ons betreft kon het niet beter gaan.

snelle goede service

Snelle en goede service.