gewoon prima

1 belletje en binnen de kortste keren ligt het door mij bestelde deel al op mijn buro, goed geregeld

Ongekend

DSA heeft een hele snelle service. Binnen 5 minuten stapte de koerier in de auto en wij hadden de goederen op tijd in huis. Dikke pluim voor DSA!

Snel en houd zich aan de afspraak.

Als we bellen staat er binnen 45 min een koerier voor je klaar aan huis. Wij zijn zeer tevreden met de koeriersservice en gebruiken de service al weer acht a tien jaar dus is het een aanrader.

een dikke 10, alles perfect geregeld en top service! aanrader

als je een pakketje wilt verzenden wordt je door hen ECHT ONTZORGD. Ze doen wat ze beloven en zijn erg vriendelijk en snel.

Altijd goede service

Wij maken vaak gebruik van DSA Express. Service is altijd goed en naar wens.

Op DSA kunnen we bouwen

DSA gaat voor ons een stapje verder. Het werk wordt altijd keurig uitgevoerd. Super. Op DSA kunnen we bouwen zo. Bedankt.

Top geregeld

Zeer snelle en vakkundige service. Wij hadden een spoedbestelling. Deze is snel afgehaald en op het af te leveren adres geleverd. De gehele zending was te volgen middels de toegestuurde link. We gaan hier vaker gebruik van maken. Top!

opdracht met hobbels toch weer prima uitgevoerd

wij hadden een ingewikkelde opdracht met vreemde maten; dankzij de flexibele houding van DSA logistiek is allemaal weer goed gekomen

wederom goed geregeld!

Wij hadden met spoed een zending vanuit Arnhem naar Londen, ondanks alle beperkingen m.b.t. Covid-19 en de extra controles, in no-time geregeld door DSA Express!

Alles prima geregeld

Mijn ervaring met DSA is zeer goed. Het transport van alle machines en materialen vanwege mijn bedrijfsverplaatsing verliep voorspoedig en binnen een halve dag geregeld. Vriendelijke en deskundige medewerkers. Een volgende keer is DSA voor mij een logische keuze!

slecht

chauffeur maakt zijdeur open en stuurhuis valt zo uit de wagen op de grond

Bedankt voor uw beoordeling. Wij bieden al onze klanten aandacht, oude als u en nieuwe klanten. Bij negatieve ervaringen, willen wij onze klanten een passende oplossing bieden. Daarom horen wij uiteraard graag van onze klanten indien zij een negatieve ervaring hebben met onze diensten. U heeft ook direct met ons telefonisch contact opgenomen, op moment dat uw rit niet juist is uitgevoerd. N.a.v. ons contact is dit met u besproken en opgelost.

Spontane mensen en zeer snel inzetbaar.

Professioneel bedrijf, snelle service en een zeer goede afhandeling. Aanrader als het gaat om spoedvervoer.

Altijd net dat stapje extra

Deze mannen en vrouwen denken altijd mee aan de spoedklussen die wij ze aanbieden. Kwaliteit staat bij hun voorop.

wij doen al jaren zaken met DSA

wij doen al jaren zaken met DSA top bedrijf!!!

Super, altijd vriendelijk en snelle service.

Snel en betrouwbaar

Op de tijd geleverd als aangegeven door de planner, nette aflevering en ook duidelijk afmelding in de mail. Top!

Snel en betrowbaar

Goede terug koppeling van aflevering

Geweldige service

Altijd een geweldige service gehad via DSA Express. Denken altijd met mij mee en leveren uiteindelijk een geweldige service. Niets op aan te merken, ga zo door!

Transparant, direct contact.

Fijne partij om zaken mee te doen. Snel antwoord en duidelijkheid.

graag weer

snelle afhandeling, tegen zeer billijk tarief

Zeer betrouwbaar en goede communicatie

DSA bewijst zich als een zeer betrouwbare koerier. Ze zeggen wat ze doen. Snelle en correcte afhandeling keer op keer.

Telkens weer top service

Wij verwachten vaak onderdelen die wij in de service gebruiken voor onze klanten. Dit betekend dat wij vaker afhankelijk zijn voor transport tussen onze vestigingen. DSA doet dit betrouwbaar, snel en punctueel. Daarom doen wij graag zaken met hun.

Super snelle service!

Een goede en snelle service. Documenten altijd netjes op tijd afgeleverd!

Perfect!

Snelle aanname order, exact op tijd afhaling en ruim binnen tijdslijn correct aflevering. DSA rules!

Werkt altijd.

Prima service. Accuraat en vriendelijk.