correcte en nette afhandeling van opdracht ondanks wat startproblemen

Uitleg en werkwijze uitstekend. Helaas door corona wat leveringsproblemen van de panelen waardoor het wat langer duurde. Ter compensatie panelen gekregen met een hoger WP-waarde. Bereikbaarheid van ice energy prima met snelle service bij vragen.

uitstekend

Wij hadden al het een en ander voor bewerkt en daar waren de installateurs erg blij mee. De zonnepanelen werden snel geplaatst en alles werd in een ochtend tijd geïnstalleerd. Alleen jammer als je later nog eens contact zoekt met hen, dat ze het dan van zich af laten weten.

Toch nog goed afgerond

Ice Energy is bij ons thuis wezen kijken voor het installeren van zonnepanelen, en hebben ons geadviseerd over de mogelijkheden. Ze hebben ook bij de buren geplaatst, vandaar dat we voor ze gekozen hebben. 17 december zijn de installateurs langsgekomen, ze hebben de panelen in onze schuur gezet, en alle elektra voorbereid. Tot dusver ging alles goed. Helaas was het dak nat en konden ze het frame niet verlijmen op het scheve dak. Bij een vervolgafspraak zou alles op het dak geplaatst worden. Ik had een significant deel aanbetaald. Hierna werd het een lang verhaal, maar na een periode radiostilte van hun kant, daarna wachten op droog en sneeuwvrij weer hier is uiteindelijk 23 en 24 februari alles geïnstalleerd. Ze hebben alles netjes geïnstalleerd en de installateurs hebben die 2 dagen ook stevig doorgewerkt om de klus alsnog netjes af te ronden. We zijn later nog teruggebeld om te checken of alles goed werkte, en hebben als tegemoetkoming dinerbon gekregen voor het lange wachten. Zou ik ze aanraden? Misschien. De installateurs zijn bekwaam, de installateurs gedreven. Ik hoop dat ze de communicatie en planning richting de klant nu beter op orde hebben, zeker voor klussen die nog opvolging nodig hebben. De meeste reviews zijn wel positief, en hier is het toch nog eind goed, al goed.

• Betrouwbaarheid

Nogmaals hartelijk dank voor uw review! We werken dagelijks aan het verbeteren van onze service, vooral in deze lastige tijden, waar zaken niet altijd gaan zoals we hopen of willen.

Heel goede begeleiding en service

Zeer tevreden over het hele proces, van offerte tot en met plaatsing. Binnen een week na het akkoord op de offerte lagen de panelen op het dak. Keurig afgewerkt.

• Betrouwbaarheid

Installatie goed, communicatie en aftersales waardeloos

Ik wacht inmiddels een maand op de afronding van de installatie van zonnepanelen (2e 'batch'). Ondanks vele pogingen van mijn kant (en ik was 2 jaar geleden ook al ontevreden over het contact, maar ik gaf ICE een 2e kans obv. hun scherpe prijsaanbod) weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben. Ik krijg de indruk dat er binnen het bedrijf nauwelijks gecommuniceerd wordt. Overigens, er is ook een lekkage in de dakgoot ontstaan na de installatie van de eerste 'batch' van panelen. Omdat ICE niet reageert vul ik nu dit in.

professioneel en zeer klantvriendelijk

De medewerkers van Ice Energy zijn professionals die op een vriendelijke en vakkundige wijze hun diensten leveren.

• Betrouwbaarheid

Zeer soepel contact en vakkundige installatie

Na de aanvraag van een offerte hadden we de volgende dag al contact en binnen een week was er een afspraak om alles door te spreken. Binnen 3 weken konden de panelen al worden geplaatst. De plaatsing verliep snel en heel netjes. Van die kleine dingen als montage beugeltjes van een leiding gelijk monteren met die van een al bestaande leiding. Ook de uitlijning op het dak is mooi gedaan.

• Betrouwbaarheid

ramin heeft prima sevice geleverd

snel en tot tevredenheid aangelegd en aangesloten

• Betrouwbaarheid

Mooi materiaal voor een goede prijs

Het duurde wat langer i.v.m. de niet leverbare panelen maar is met betere panelen voor dezelfde prijs perfect opgelost. Alles werkt top en we wachten op veel zon. Ramin heeft met Mike keihard gewerkt om het nog voor het nieuwe jaar klaar te hebben en dit is gelukt!!! Nogmaals dank hiervoor!

Verstand van zaken

Mannen van woord

Goede en netjes plaatsing

• Betrouwbaarheid

Goed advies en snelle levering. Prima!

We zochten uitbreiding van onze bestaande zonnepanelen, de 'eigen' leverancier gaf geen gehoor. ICE Energy reageerde snel, goed advies en belangrijk; een snelle en goede levering. Zeer tevreden!

Super bedrijf

Vakkundig en aardige mensen bij ice-energie die in oplossingen denkt. Zeer blij met mijn nieuwe zonnepanelen.

• Betrouwbaarheid

Goede en prettige samenwerking. Correcte afhandeling.

De aanbieding was gunstig en de persoonlijke uitleg op het kantoor van Ice Energie was heel goed. De vragen die we ( een buurman en ik, we hebben beide gebruik gemaakt om even langs te mogen komen ) hadden werden op bevredigende manier beantwoord. Mijn buurman en ik hebben daarom allebei de opdracht aan Ice Energie gegeven. Inmiddels hebben we allebei de zonnepanelen geplaatst gekregen. Top bedrijf. Over de kwaliteit en betrouwbaarheid kan ik (nog) geen goed antwoord geven

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

prima werk verricht

Zowel sales, after sales als montage zijn zeer klantvriendelijk. Ondanks het slechte weer (de monteurs hebben hun werk in de stromende regen moeten doen) waren de monteurs uitermate vriendelijk en werd er keihard gewerkt. complimenten.

• Betrouwbaarheid

Van begin tot eind super geregeld!

Goede en duidelijke voorlichting, goed bereikbaar, houden zich aan de afspraken, snelle levering. Zeer vriendelijk en ervaren monteurs!

Uiteindelijk dik tevreden

Op 24 juli is ons zonnepanelen systeem geinstalleerd. Team mooi op tijd aanwezig en vlot gewerkt. Zo'n 3 uur werk en het werk zat er op met een prima werkende installatie. Helaas heeft het nogal geduurd om de laatste punten op de i te zetten, die ik had teruggekoppeld. Maar uiteindelijk zijn we hier met elkaar prima uitgekomen. Dank daarvoor. Resultaat een prima werkend systeem, voor een zeer billijke prijs. Nazorg nog wel wat te stroomlijnen, daarom uiteindelijk een 9 als beoordelng.

• Betrouwbaarheid

Meedenkend en tolerant betreffende betalingsmogelijkheden, snelle plaatsing.

Binnen een paar weken was alles rond, ik moet nu nog even wachten op de lening. Een andere leverancier deed de deur voor mijn neus dicht dus ben ik opnieuw begonnen met zoeken, het werd Ice Energy. Hun insteek was: geen probleem mw. we pakken het zo en zo aan en dat is gebeurd. Ze liggen er vandaag in 3 uurtje op, 12 stuks. De jonge mannen hebben het allemaal netjes gedaan en geen rommel achtergelaten. Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Fijn team om mee samen te werken. Van mij een dikke 10. Groet, Diane H.

• Betrouwbaarheid

Vakmanschap op alle fronten !!

Ten eerste een duidelijke en overzichtelijke offerte van de salesmanager Nathan.De avond na de plaatsing werd er nog door Nathan gebeld of alles naar wens verlopen was en of er nog vragen waren over de panelen en installatie. Ook vanuit het kantoor goede begeleiding door Daniel over de plaatsing en tijdsplanning. Absolute toppers waren de monteurs die met zeer veel vakmanschap en klantvriendelijkheid de klus onder erbarmelijke omstandigheden(33 gr. en in de felle zon) naar alle tevredenheid hebben geklaard.

Top bedrijf!!

Meteen en meteen goed. Dat kan hun motto worden. Op de dag van het plaatsen waren de monteurs op tijd. Ze gunde zichzelf geen pauze ondanks het warme weer. Bij mij zijn er 13 panelen geplaatst 8 op het schuine dak en 5 op de garage. In tegenstelling op eerdere reviews is de backoffice goed en snel te bereiken. Bedankt Daniel en Nathan. Eén verbeterpunt. De rommel even opruimen.

Deskundig en professioneel

Na een duidelijke bespreking met Daniel waarbij direct een keurige offerte is opgesteld en doorgenomen vond de installatie binnen 2 weken plaats conform afspraak. De monteurs kwamen keurig op tijd, installeerden de installatie vakkundig, legden in klare taal uit hoe de app werkte en leverden alles keurig netjes op zonder enige rommel. Met andere woorden: een tevreden klant

• Betrouwbaarheid

geweldige service - geweldig product!

Voortreffelijk!!!

• Betrouwbaarheid

Snel en vriendelijk en attent

Was moeilijk de juiste opstelling te kiezen i.v.m. het later plaatsen dakramen wegens gebrek aan informatie. Dat zou ook de enige verbeterpunt kunnen zijn. Verder een hele fijne ervaring. De kwaliteit en betrouwbaarheid kan ik nog niet beoordelen. De installatie is pas net geplaatst

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Bright shining as the sun

Het is voor het eerst dat ik zonnecellen heb aangeschaft. Vanaf het begin werd er positief meegedacht over at voor mij het beste is, waarbij rekening werd gehouden met de laatste ontwikkelingen (salderingsveranderingen vanaf 2023). Ik heb de persoonlijke begeleiding ervaren als snel, betrokken en constructief. Technisch gezien was ik verbaasd dat op het moment dat het team vertrok de installatie al direct werkte. Momenteel kan ik op de app precies zien hoe iedere aparte zonnecel op dat moment presteert. Zeer tevreden.

• Betrouwbaarheid

Professioneel, hardwerkend en zeer klantvriendelijk bedrijf.

Nadat ik maanden met Zonneplan in zee was gegaan hebben die mij laten zitten omdat het niet veilig te doen was hetgeen lariekoek was. Zij zeiden zelfs 2 dagen nodig te hebben als zij het zoden moeten doen. Men liet mij zitten met oa een geregeld bouwdepot enz. Dit bedrijf had echter kwalitatief goede vakmensen in dienst. Nadat iemand geweest was die alles bekeken had en mijn wensen had gehoord hebben wij alles voorbereidt. Ook administratief werd alles klantvriendelijk en meedenkend opgelost en begeleid. Op de dag van installatie kwam team van deskundigen met klantvriendelijkheid die aan de gang gingen. Harde werkers en binnen 5 uur was de klus geklaard. 3 uur later draaide alles al en was alles netjes geïnstalleerd. Verschil van dag en nacht qua bedrijf. Ook de kwaliteit van materialen die niet uit het verre oosten kwamen was van een hoge kwaliteit terwijl prijs/kwaliteit verhouding goed was. Dit is mijn eerlijke mening. Top bedankt Ice Energy.