Betrouwbare snelle levering

Nadat er een bezoekje bij mij thuis was gepland, kwam de adviseur snel ter zake, de allerbeste panelen werden uitgekozen met optimale opbrengst. Super snel werden de panelen geleverd en vakkundig door vriendelijk en behulpzaam personeel op mijn dak gelegd. Meteen begonnen ze na 3 uur te werken en werd er al Energy opgeleverd.

• Betrouwbaarheid

Zelfs de eerste afspraak komen ze niet na

Reageren snel op mijn aanvraag voor een offerte per mail. Telefonisch wordt daarna een afspraak gepland. Deze kan pas plaatsvinden op 13 augustus, wat wel laat is. De andere aanbieders zijn dan al lang geweest. De adviseur zou er om 11 uur zijn maar belt op 11:02 op dat hij er met 20 minuten is, hij moet vanuit Utrecht komen, de vorige afspraak is uitgelopen. Van Utrecht naar mijn woonplaats is echter een dik uur rijden en dat geeft ik aan. Ik annuleer de afspraak, mijn volgende afspraak is namelijk om 12 uur en met een bedrijf die op de eerste afspraak al niet op tijd kan komen en ook pas belt na de afgesproken tijd geeft niet veel vertrouwen als ik daar de installatie zou afnemen. JAMMER!

• Onze klantvriendelijkheid
  • Het vakmanschap van onze installateurs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Geachte geer Eerbeek, Bedankt voor uw terugkoppeling. We begrepen uw verwachting en hebben onze planning systeem dusdanig aangepast om teleurstelling in de toekomst te voorkomen. Met hartelijke groeten, Ramin. Ice Energy

Keurige installatie. Vakkundig en snel

Wij hebben een airco laten plaatsen bij Ice Energy. De installatie betreft een Haier airco, voor een grote woonruimte. Installatie was binnen 1 dag afgerond door zeer hardwerkende mannen. Airco doet het super!

• Betrouwbaarheid

Vertegenwoordiger kwam nooit opdagen.

Helaas moet ik deze firma een vette 1 geven. Na een afspraak te hebben gemaakt met receptionist om een vertegenwoordiger langs te laten komen op 05-08-21 en dus vrij genomen bij mijn klus. Zat ik te wachten tot 14:15 en nog steeds niets gehoord. Afspraak was om 14:00 uur, dus ik ben weer naar me klus gegaan en heb dit medegedeeld aan receptioniste, werd daarna opgebeld door vertegenwoordiger en deze vond dit heel normaal een half uurtje uitloop moet kunnen. En zal ik toch maar even een offerte maken. Nou nee dus. Bedankt voor niks.

• Betrouwbaarheid

Beste meneer Swinkels, Bedankt voor uw feedback. Het betreurd ons enorm dat u onze service op deze manier heeft moeten ervaren. Helaas komt het af en toe voor dat een adviseur niet op tijd is op de afspraak. We hebben, als eerst, de bevestigingsmail voor adviesgesprekken aangepast zodat dit duidelijker is voor u als potentiële klant. Als tweede hebben we uw feedback teruggekoppeld bij de desbetreffende adviseur. Onze oprechte excuses voor het beloop van de communicatie. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag van u. Wij zijn u graag van dienst. Josien - Ice Energy

Waardeloos

Wat er fout kon gaan ging fout. De eerste keer hadden ze niet de juiste omvormers. De tweede afspraak kwamen ze niet opdagen (zonder bericht) De derde keer zijn de platen eindelijk geplaatst, maar de bedrading is heel slecht en onveilig aangesloten (er zijn onder andere gewoon plaadjes uit de meterkast weg gelaten, wat echt niet mag) Vervolgens moesten wij het restbedrag volledig over maken terwijl er compensatie zou zijn voor alle ongemakken en vrije dagen welke wij steeds op moesten nemen. Hierna zouden wij gebeld worden, over onze mening van het plaatsen. Ze hadden echter waarschijnlijk al een vermoeden, want wij zijn inderdaad nooit gebeld. Wel hebben wij zelf al contact met ze opgenomen, en dat gesprek was verre van vriendelijk. Vorige maand (4 maanden na het plaatsen)maar eens gebeld hoe het met de btw teruggave zat. Hier was iets fout gegaan en deze was nog niet aangevraagd, dit gingen zij gelijk doen. Uit betrouwbare bron weet ik dat zij dit 4 dagen geleden pas hebben gedaan. Ook zouden wij wederom gebeld worden voor een compensatie na alles wat fout is gegaan. En wat denk je............... inderdaad, nog niets gehoord. Wij zijn echt geen zeikers (vraag maar aan de mensen die de airco en het kunststof bij ons hebben geplaatst) maar dit is echt een waardeloos bedrijf die zijn afspraken niet na komt.

• Betrouwbaarheid

Staan open voor vragen en denken mee.

Ice Energy komt zeker zijn afspraken na en denkt vooruit. De dag voor de installatie kreeg ik nog een kosteloze aanbieding wat betreft upgrade. Door de installateurs wordt goed, vakkundig en snel gewerkt. De vertegenwoordiger had een goed en zo blijkt later eerlijk verhaal wat gelijk vertrouwen gaf. Om toch een kritische opmerking te mogen plaatsen: Misschien een stofzuiger als uitrusting. Geeft een compleet beeld als alle sporen van werkzaamheden even weg gezogen zijn.

fijne bedrijf fijne service

net beleefd en goed opgevoed personeel. ze vertelde netjes wat ze gingen doen en hoe ze het bedacht hadden. ik had zelf nog een airco unit die ik er tegelijk kon opleggen en toch werdt op staande voet het legplan aangepast zodat alsnog het optimale eruit werdt gehaald. helaas was op de dag zelf iets fout gegaan met een paar onderdelen maar dit werdt direct opgepakt en was als of binnen een week geregeld. de app werkte vrijwel direct. alleen nog even wachten op de btw terug gave. mvg Raymon Welles-Tijdeman

Tevreden

Op een paar puntjes in communicatie van kantoor na erg tevreden Erg nette heren die de panelen gelegd hebben

• Betrouwbaarheid

Netjes en snel gewerkt, vriendelijke medewerkers.

• Betrouwbaarheid

Komen afspraken niet na, zeer slechte service

Zeer slecht bereikbaar, wordt niet teruggebeld, afspraak niet nagekomen. Zouden een reparatie uitvoeren, maar geven niet thuis. Dame aan de telefoon is van een callcenter en weet niets van het bedrijf. Adviseur is niet meer werkzaam bij bedrijf. Ik denk dat het bedrijf in de problemen zit. Balen. De jongens die de panelen hebben geplaatst zijn prima kerels, maar ze lieten al weten dat de organisatie/ planning van het bedrijf niet op orde is. Na betaling is de service opgehouden.

• Betrouwbaarheid

Beste meneer van Kuik, Bedankt voor uw feedback. We willen bij Ice Energy onze dienstverlening altijd verbeteren en stellen uw terugkoppeling zeer op prijs. Onze installateurs waren deze week bij u langs geweest en we hebben samen naar de situatie gekeken. Ook is er een nieuwe afspraak ingepland om de laatste kleine punt betreft de ontluchtingspijp op te lossen. Wij zijn echter blij dat u verder tevreden bent met de werkzaamheden. We staan u graag te woord. Met vriendelijke groet, Josien Customer Care Team

Dikke prima!

Vanaf het eerste contact tot aan oplevering valt er absoluut niks aan te merken. Tijdens installatie een paar kleine wijzigingen in overleg uitgevoerd. Denken graag mee in oplossingen. Al met al hartstikke blij met de opgeleverde installatie, zeker een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Levering en installatie top, communicatie kan beter.

Scherpe offerte. Communicatie over offerte kan beter (tijdig terugbellen). Levering en installatie snel, vriendelijk en vakkundig.

Vakkundig

Hard werkende mannen. Goed overleg. Zeer tevreden.

• Betrouwbaarheid

Hardwerkende mensen, goed te bereiken. echter is duidelijke uitleg als iets anders verloopt nog ver

Vlotte mensen, leuk contact. Goed bereikbaar. Echter er moesten andere panelen gelegd worden en dat is me niet verteld. Uitleg was wel fin geweest. Het mooie is wel dat degene die in de eerste instantie gelegd waren, van mindere kwaliteit waren, dus ze zijn wel heel eerlijk!

Snel geregeld

Voor ons een ideale combinatie tussen airco en zonnepanelen. Snel geleverd en geplaatst. Communicatie vanaf het moment van akkoord gaan tot aan de plaatsing mag beter. Bevestiging met afspraken (aantal panelen/locatie airco) zou duidelijker zijn. Tijdens plaatsing flexibel, meedenkend en hardwerkend team. Kwaliteit en betrouwbaarheid moet blijken in gebruik.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Snel en vakkundig

Het oriëntatie gesprek verliep fijn en we kregen alle tijd en ruimte om elke vraag en optie door te spreken. Het monteren is ook goed verlopen, met een paar uurtjes was alles al klaar en werkend. Fijne installateurs met verstand van zaken. Het enige minpunt is dat we vanaf het moment van akkoord tot de aankomst van de monteurs niks meer hebben gehoord. Wij vroegen ons af of het wel door ging. De datum was 3 maanden daarvoor namelijk al gesteld. Een mailtje of een appje in de week ervoor was fijner geweest, verder top! Laat nu de zon maar veel en vaak schijnen!!

Nette Service

De zonnepanelen zijn netjes en op afgesproken datum geleverd. Snelle plaatsing en professionele monteurs. Bij vragen aan klantenservice keurig geholpen. De kwaliteit kan ik nog niet goed beoordelen omdat de panelen net zijn geplaatst. Datzelfde geldt voor de betrouwbaarheid alhoewel wij daar tot op heden niets op aan te merken hebben.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

De medewerkers van Ice Energy zijn professionals die op een vriendelijke en vakkundige wijze hun die

Vriendelijke en ervaren monteurs met kennis van zaken die alles snel en netjes hebben geinstalleerd. Na een gedegen voorbereiding en het uitpluizen van een aantal verschillende offertes, was Ice Energy de partij die echt luisterde naar mijn behoefte. Zeer tevreden over het hele proces, van offerte tot en met plaatsing.

perfect installatie

heel erg Bedankt voor alles :-)

• Betrouwbaarheid

Prima opgeleverd ondanks wat administratieve hobbels in het offerte traject,

Goede uitleg bij intake. Administratieve verwerking met hobbels (e-mail adres), maar alles goed en correct gecorrigeerd. Ondanks het slechte weer (hagel- en regenbui) snel en goed gewerkt. Goed uitgelegd hoe alles werkt. Als er al een aandachtspunt is, dan hadden de monteurs nog aandacht kunnen besteden aan het "schoon" opleveren van de ruimte, maar dat is gegeven de slechte weersomstandigheden en als gevolg daarvan "waterkou" direct vergeven.

Wederom goede ervaring

wederom een goede ervaring, nu al de 2e installatie bij ice energy.

• Betrouwbaarheid

Top voorlichting en snelle installatie, zeer tevreden

Zowel de adviseur als contact met het kantoor van ICE Energy goed bereikbaar en snelle antwoorden op vragen. Installatie van de 12 zonnepanelen op 22-03-2021 zeer snel gedaan door de montageploeg. Ook blij dat ze niet enkel hun werk doen maar ook de oplettendheid. Ze constateerden een dakpan met een gat er in die buiten het panelen veld lag. En hebben deze direct vervangen voor een reserve dakpan. Dus kan enkel stellen top installatie service. Ben erg tevreden ook over de opbrengst. Kan dit bedrijf zeker aanraden. Goede kwaliteit, snelle service en montage en goede opbrengst.

geweldig

Vriendelijke en ervaren monteurs met kennis van zaken die alles snel en netjes hebben geinstalleerd. Nadat alles klaar was en netjes opgeruimd een goede en begrijpbare uitleg gegeven. En nu wachten op de zon

• Betrouwbaarheid

Maatwerk, deskundig advies, snelle installatie en perfecte service

Na een gedegen voorbereiding en het uitpluizen van een tiental verschillende offertes, was Ice Energy de enige partij die echt luisterde naar mijn behoefte: - het verwijderen van mijn 16 jaar oude panelen, die geïntegreerd in het dak zaten, en - het zo efficiënt mogelijk plaatsen van 10 nieuwe zonnepanelen. Alle andere partijen wilden wel nieuwe panelen installeren, maar durfden zich niet te branden aan de verwijdering van de oude panelen en vaak kwamen ze uit op een stuk minder panelen, dan de 10 die ik voor ogen had (en de buurman ook heeft). Ice Energy gaf mij het vertrouwen dat zij konden beantwoorden aan al mijn wensen. Na goedkeuring van de offerte, was de demontage en installatie binnen een week(!) en in een tijdsbestek van een ochtend geregeld! Toen ik twee dagen na de installatie bij mijn dakkapel lekkage kreeg, is dit direct door een specialistisch team opgepakt en gerepareerd. Niet alleen de offerte is scherp, maar ook de service en snelheid. Zeer tevreden!

• Betrouwbaarheid

Great service, fair prices, responds and delivers fast! (Solar panels and air conditioner)

We were looking for solar panels and an air conditioner for our new house in Utrecht. Ice Energy reacted really fast on our initial request and we received a good offer after the first call. Ramin and the team were very helpful to select the right solar panels and air conditioning for our house. Ramin came over to our house to help with the measuring of our roofs and the solar panels were installed within 2 weeks. During the installation, they even fixed the wiring of the electric power lines to our top floor which were incorrectly wired at the main unit of the house by the previous owner. It took a couple of days until we got full access to the software for our solar panels, which seems to be related to the hardware provider solaredge. Anyhow, this software from solaredge is more a nice-to-have info app, since the solar panels worked from day one. It’s quite a nice feeling to know that we started saving energy the moment Ramin and his team were done with the installation! We also got a multi split air conditioner installed for our rooms on the top floor and we were glad that Ice Energy delivered this service, too, since they could nicely tie it in with the power circuit of the solar panels. Overall, great experience and nice people. We highly recommend Ramin and his team from Ice Energy!