zeer slechte service/klantvriendelijkheid/behulpzaam

ik heb mijn zonne panelen net een jaar aan het begin leek het top. Heb nu een defect waardoor niks meer werkt al vanaf 21-11, in de app geeft die aan GEEN defect te hebben maar ik wek niets op. Ik heb geprobeerd te bellen maar nog steeds geen fatsoenlijk contact gehad over een mogelijke oplossing, ze zijn dan ook zeer slecht te bereiken en je krijgt steeds dat bepaalde mensen ziek zijn als excuses, ook op de mailtjes worden niet gereageerd. Als je dan wel iemand aan de telefoon krijgt gaan ze eerst een case maken voor een aanvraag maar vervolgens geen terugkoppeling of überhaupt een diagnose….. nu nemen ze helemaal de telefoon niet meer op inmiddels. IK ZOU ALS IK JULLIE WAS DIT NIET GAAN ERVAREN!

Top efficient installation - Thanks

nvt

Uitstekend bedrijf

We zijn heel erg tevreden over de levering en de plaatsing. Professionele medewerkers, die goed met je meedenken om alles zo goed mogelijk uit te voeren. Aardig, beleefd en behulpzaam. Wij raden dit bedrijf bij iedereen aan! Nogmaals: zeer tevreden.

Uitstekend bedrijf

Zelf ben ik telefonisch niet goed bereikbaar gelukkig spreken ze altijd een voicemail in en sturen ze een mail net duidelijke afspraken. Deze afspraken komen ze altijd na.

Uitstekende service en kwaliteit

De bereikbaarheid van de vertegenwoordiger zou beter kunnen.

• Betrouwbaarheid

Een aanrader voor iedereen!

ICE Energy is een goed bedrijf die zijn afspraken nakomt, ik kan dan ook alleen maar positief zijn en dit bedrijf aanraden. Je hebt momenteel zoveel aanbieders dat de keuze best lastig is, maar nadat ik 2 leveranciers had gesproken was de keuze zowel in prijs als het meedenken van doorslaggevend. De monteurs Sam en Marty dachten goed mee en overlegde alles netjes en gingen zeer netjes te werk, met als resultaat dat de panelen aan het eind van de dag aan het werk konden. Ben blij met de juiste keuze die ik heb gemaakt.

Terrible after sales

Bought solarpanels 2 years ago. After 1.5 years the first panel started giving problems and not generating to full capacity. I scheduled a service/inspection but the first time they never showed. I had to schedule again. After the inspection it turns out the panel was defective. They said they would order one, but i'm still waiting. Now a couple of the other panels are also starting to give problems. Again booked an inspection and again they did not show up. Terrible service, i would STAY AWAY no matter what they promise or how low their prices seems

nazorg slecht

Zojuist geïnformeerd wat de kosten zijn voor het afkoppelen van enkele zonnepanelen i.v.m. het vernieuwen van een dakraam. Voorrijkosten € 200,00(!) en afkoppelen en terugplaatsen van de panelen € 90,00. Na uitgelegd te hebben dat ze hemelsbreed 5 km van ons af zitten, zijn de voorrijkosten gehalveerd. Komt neer op € 10 euro per gereden km! Heb meerdere adressen bij hen aangeleverd maar dit doe ik niet meer. Jullie moesten je schamen!

• Onze klantvriendelijkheid
  • Het vakmanschap van onze installateurs N.v.t.
  • Kennis/uitleg adviseur N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Sales en installatie prima, maar bij problemen geen gehoor

Zoals ik meer lees in de reviews zijn de eerste afspraken met Sales snel en prima. De installatie datum is 2x een maand uitgesteld. (2e keer onder andere omdat er geen 10 reserve dakpannen waren, goed om hier echt oo te letten!) De technici zijn prima: kundig, duidelijk en betrouwbaar. Ik was door hen gewaarschuwd dat een deel van de panelen niet op de app zichtbaar zou kunnen zijn: dan één simpel telefoontje, nog half uurtje werk en afgehandeld. We zijn inmiddels weer een maand, meerdere mailtjes en telefoontjes verder. Nog steeds geen afspraak. Als alles goed verloopt, is het een prima bedrijf, maar bij problemen voelt niemand zich verantwoordelijk en zijn ze nauwelijks bereikbaar.

afhandeling is slecht

offerte traject was goed geregeld. Na installatie een dak lekkage gehad en een zonnepaneel die niet werkte en na bijna een jaar is het nog steeds niet opgelost. Na meerder malen contact te hebben gezocht over de oplossing blijft het heel stil vanuit Ice Energy

• Betrouwbaarheid

Verkoop en plaatsing zijn top.

Mijn ervaring met de communicatie is enorm stroef en niet goed geregeld ,mailbox vol ,geen afspraak wordt er gemaakt voor plaatsing moet je zelf achteraan en er werd een afspraak per mail bevestigd waar ik nog niet eens op kon antwoorden, afspraak plaatsing werd verzet zonder toestemming en nieuwe datum gepland ook zonder toestemming, slordig .verder betrouwbaar bedrijf die meedenkt met plaatsing. Vakwerk afgeleverd.

Vriendelijk snel en netjes

Na bezoek van ice energy besloten om 10 panelen te laten plaatsen. Een duidelijke berekening en factuur. Bij het plaatsen vriendelijke monteurs met vakkennis. Erg snel geplaatst en netjes afgewerkt. Duidelijke uitleg over alles wat nodig was om te weten. Erg tevreden

• Betrouwbaarheid

prima service en aflevering.

In onze zoektocht naar zonnepanelen kwamen we bij ICE Energy terecht. Omdat we gelijk een afspraak aan huis konden krijgen om te praten over zonnepanelen, te meten en de mogelijkheden ervan. Na de offerte kon al op korte termijn begonnen worden met de plaatsing. Op 23 maart 2022 is het zover. s'morgens vroeg 3 gezellige jongens die na een bakje koffie/thee aan de slag gingen.Nadat eerst de juiste plek voor de panelen werd bepaald, wat op zich het meeste werk was, om het ook optisch zo netjes mogelijk te kunnen plaatsen. Als echt acrobaten zag ik de mannen met en/of zonder zonnepanelen tegen en over het dak gaan, ieder deed zijn eigen ding. Ook de meterkast kreeg een metamorfose en werd vervangen door een moderner type. Zelfs s'avonds kwamen ze nog even langs om het werk dan ook helemaal "af" te maken. Complimenten voor jullie service. Groetjes uit Arnhem.

• Betrouwbaarheid

Snel en netjes afgeleverd, heel blij mee

Zeer deskundige installatie

Mijn ervaring met Ice Energy is erg goed. Adviseur had voor zijn bezoek alles al in kaart gebracht. Offerte snel ontvangen en na goedkeuring installatiedatum snel gemaakt. Technici waren zeer vriendelijk, ervaren en vooral ook zeer deskundig. Installatie zeer goed uitgevoerd en per mail kreeg ik binnen 10 minuten de link naar de app waar ook al een account voor mij was gemaakt. Wachtwoord aanmaken en alles was inzichtelijk per paneel. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben.

• Betrouwbaarheid

Goed en prettig bedrijf Ice Enery, zowel de adviseur als de installateurs

Ben zeer tevreden over Ice Enercy. Aardige installateurs, werkte hard gingen meteen aan de slag ,goede uitleg, keurig geplaatst en zeer behulpzaam. alles is top verlopen. De offerte was duidelijk en overzichtelijk. Na akkoord op de offerte ontving ik al snel een mail met een installatiedatum en duidelijke uitleg over wat er verder ging gebeuren. Op de afgesproken dag stonden 3 vriendelijke monteurs klaar om in 3 uur een compleet werkende installatie met 8 zonnepanelen op te leveren. Echt top

Wederom niet nakomen afspraak voor 1e kennismaking

Bedrijf reageert snel per mail en kort daarna telefonisch. Gemaakte 1e afspraak met een tijdspanne van een uur wordt niet gehaald en er is geen reactie gegeven. Na telefonisch contact met het bedrijf ter verificatie van de afspraak, kan slechts gereageerd worden binnen 24 uur! Gelijk het bedrijf afgeschreven, want als het zo begint dan is er geen (eens) vertrouwen opgebouwd. Kennelijk herkenbaar in andere revieuws en er wordt niets mee gedaan. Na telefonisch contact blijkt achteraf wel een mail te zijn gestuurd over de afspraak, die echter niet als zodanig is herkend. Blijft de vraag of een controle-actie over een afspraak pas na na verloop van ong. 24 uur beantwoord kan worden. (Interme) Communicatie blijkt dus niet soepel te kunnen gaan, maar wel als er publiciteit wordt gemaakt. Dan kan er wel snel worden gereageerd.

• Onze klantvriendelijkheid
  • Het vakmanschap van onze installateurs N.v.t.
  • Kennis/uitleg adviseur N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Beste meneer Scheffer, Het spijt ons dat u onze service zo heeft ervaren, maar de feiten die u hier heeft benoemd zijn niet oprecht. De afspraak die wij met u hadden gemaakt was op 26-01-2022 waarbij de adviseur tussen 09:00 en 10:00 bij u zal arriveren. U heeft hier ook een bevestigingsmail van ontvangen. In eerste instantie dacht u dat u deze niet had ontvangen, maar na telefonisch contact en het doorgeven van onze e-mail heeft u de bevestigingsmail gevonden. Hierbij gaf u toe aan het feit dat de afspraak op een ander moment zou plaatsvinden. Namelijk op 26-01-2022. Uw verwachting was dat de afspraak zou zijn op 19-01-2022. Naderhand heeft u de collega gesproken met wie u de afspraak gemaakt heeft. Daaruit is overeengekomen dat de gemaakte afspraak inderdaad op de 26e zou zijn. Helaas wilde u deze afspraak niet door laten gaan. Dat betreuren we, want we willen graag iedereen zo goed mogelijk helpen naar een mooie en goede installatie! Mochten we u toch nog van dienst kunnen zijn in de toekomst, dan horen we het graag. We willen u graag in alle tevredenheid helpen en staan voor u klaar! Met vriendelijke groet, Marcha - Ice Energy

Prettig contact, duidelijke uitleg, afspraken worden nagekomen, goed bereikbaar

Ik had een heel prettig gesprek, fijne mensen. Duidelijke uitleg en goede producten. Na meerdere offertes had Ice Energy het beste aanbod kwaliteit/prijs. Bij vragen kon ik steeds terecht bij de adviseur die aan huis was geweest en kreeg ik binnen een dag antwoord. De panelen konden al twee weken na het eerste gesprek geplaatst worden. Alles verliep volgens afspraak. Installatie werd vakkundig gedaan, prettig team.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden tot nog toe

Door aanhoudend en doortastend te zijn, heeft de vertegenwoordiger zijn tanden in het vertrouwen in het bedrijf gezet. Wij hadden reeds bedankt voor ice en had het project elders uit handen gegeven vanwege een hogere energie opbrengst én we wilden perse alles dezelfde maand geïnstalleerd hebben. Ice hield vast en de vertegenwoordiger kwam zelfs met goede tips waarop wij moesten letten. Praktisch gezien niet in het voordeel van ice, maar het persoonlijk contact zette nog meer zoden aan de dijk. Enfin. Doordat eerst gekozene steken liet vallen, zijn we toch naar ice overgestapt... een week later. De beloofde Installatie afspraak gemaakt en wachten op ice. Niets. Zelfs geen reactie. Ik had voor niets een dag vrij genomen. Vreselijk pissed off tot 4x toe gebeld. Ik kon niemand bereiken, dan alleen de receptie. Later werd ik gebeld door de vertegenwoordiger. 1000x sorry en text en uitleg. De uitleg leek me terecht en oprecht. Een stom software programma miscommunicatie. Nou en of ik dat herken vanuit mijn eigen werkgever Total-energie. Super enoying. Alles recht getrokken en hersteld. Zandverover. De ice boys kwamen een week later om de panelen te installeren. Vooralsnog zeer tevreden Allemaal zeer correcte, fijne en professionele werknemers. Dit team is ten zeerste aan te raden. Icersterk

• Betrouwbaarheid

Keurige uitleg adviseur, goed en netjes geplaatst.

Ben heel erg tevreden over ice enercy. Nette mensen , goede uitleg, keurig geplaatst, goede prijs en behulpzaam. alles is top verlopen. Voor mij eigenlijk een 10, maar die geef ik nooit dus een 9 1/2. PERFECT.

Uitstekend werk

Sympathiek team heeft keurig werk geleverd.

• Betrouwbaarheid

Proffesionele uitleg, heldere offerte, vakkundige installatie en prima redultaat.

De vriendelijke adviseur legde me precies uit welke zonnepanelen het beste passen bij mijn situatie. De offerte was duidelijk en overzichtelijk. Na akkoord op de offerte ontving ik al snel een mail met een installatiedatum en duidelijke uitleg over wat er verder ging gebeuren. Op de afgesproken dag stonden 3 vriendelijke monteurs klaar om binnen 2 (!) uur een compleet werkende installatie met 12 zonnepanelen op te leveren. Keurig gemonteerd, leidingen die waterpas op de muur vastgezet werden, duidelijke uitleg over de werking van het regelkastje en de app. Al met al zeer tevreden over mijn keus voor Ice energy. Inmiddes ook al aanbevolen aan een collega, die ook zijn zonnepanelen hier heeft gekocht.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

In het algemeen slecht.

Positief er is voor dakpannen gezorgd Kabel op de buiten muur zit scheef. Kabbeling binnen, grote en slordige bochten liggen niet in een pijp daar door risico op beschadiging groot. Vloerbedekking kapot getrokken geen moeite genomen om plint los te schroeven. Bedrading onder zonnepanelen lijkt wel een bord spaghetti. We wonen in een bosrijk gebied, blad blijft er onder vast zitten. Zeer slecht bereikbaar. Per mail belooft om in de week van 1/11/2021 een afspraak te maken voor controle van mijn klachten is tot nu toe niet gedaan (27/11/2021) klant wordt niet serieus genomen.

Fantastisch geregeld allemaal!

Het voorgesprek was prima en deskundig. De installatie gisteren verliep perfect. Leuke mannen, zeer correct en kundig. Goed werk gedaan. Aanrader voor iedereen!!

• Betrouwbaarheid

Prettig bedrijf en deskundige medewerkers

Offerte en voorbereiding prettig verlopen. Medewerkers werken correct en geven goede info. Dat is belangrijk omdat medewerkers het bedrijf zijn. Zonnepanelen liggen netjes op het dak, bekabeling mooi aangebracht en meterkast ziet er ook netjes uit.