Goed, alleen qua communicatie kan het wat beter. Zeker wat betreft de afhandeling van de financien
  • Afspraak nakomen

Snel geleverd. Ik heb jullie ook aanbevolen bij mijn baas Jos Mandema. Hij heeft al een offerte bij jullie aangevraagd.
  • Afspraak nakomen

Snelle installatie en stuk voor stuk kundige medewerkers.
  • Afspraak nakomen

Zeer goede ervaring met Ice Energy. Ze konden op korte termijn installeren, de installatie was snel en netjes. Ook waren de heren mooi op tijd. Verder Goeie communicatie, kortom zeer tevreden!
  • Afspraak nakomen

Dit is een voorlopige beoordeling, er zijn nog wat kleine dingen die verholpen moeten worden.
  • Afspraak nakomen

In juni 2018 zonnepanelen laten plaatsen door ICE Energy. Goed verlopen offerte traject, samen met enkele buren. Sam Kuiper bleek erg goed mee te denken en was ook communicatief goed. Na het geven van de opdracht ook snelle levering en plaatsing. Monteurs waren keurige mensen die leken te weten waar ze mee bezig waren. Ze hebben geen rommel gemaakt, geen afval achtergelaten en ze gingen niet weg voordat ze gecontroleerd hadden dat alles goed werkte. Zeer goede ervaring.
  • Afspraak nakomen

Topbedrijf, dit is een aanrader. Coulante behandeling van de klant, mijn aanvankelijke twijfel over betrouwbaarheid werd adequaat afgedekt en ging in vol vertrouwen met Ice-Energy in zee. En ze komen hun afspraken na. Oplevering nagenoeg perfect. Klantvriendelijkheid en meedenken met de klant staat hoog in het vaandel. Zeer professsionele en zorgvuldig werkende installatiemonteurs. Samen met vijftal bewoners in de straat naar volle tevredenheid een deal gemaakt. In een woord: TOP.

• Afspraak nakomen

Goed en helder gesprek met Sam Kuiper gehad. Duidelijke offerte, goede prijs t.o.v. andere aanbieders en mogelijkheid tot snelle installatie (fijn nu de zomer gaat beginnen). Daadwerkelijke Installatie en Montage uitstekend uitgevoerd door Ramin. Zeer aangename man met goede kennis van zaken en een enorm harde werker! Heeft 12 panelen helemaal alleen gemonteerd (collega op vakantie). Tot in de details keurig gedaan en ik ben (we zijn) zeer tevreden!
  • Afspraak nakomen

Een enthousiaste kundige en betrouwbare jonge club mensen. Zeer klantvriendelijk, plezierig meedenkend tijdens de contacten plus scherp geprijsd. Ook nazorg is prima!
  • Afspraak nakomen

De eerste kennismaking met Uw bedrijf heb ik als zeer prettig ervaren. De vele vragen die ik had werden steeds goed beantwoord. Waardoor er nog meer vertrouwen kwam.Op de dag van de installatie kwam de monteur met nog een beter idee , om de zonnepanelen op het dak te leggen. Tot onze grote tevredenheid. De installatie is tot grote te vredenheid verricht. Laat nu de zon maar schijnen.
  • Afspraak nakomen

Ook ik heb meerdere mensen over de vloer gehad en zag door de bomen het bos niet meer. Mijn afspraak met said van ice energy was een opluchting. Helder, duidelijk en eerlijk advies. Hij begrijpt dat mensen een leek kunnen zijn en heeft het mij zo goed uitgelegd waarbij ik dacht eindelijk iemand die niet met zwaar technische termen spreekt waar je niks aan hebt maar in simpele woorden met uitleg en helderheid. Het heeft mij doen besluiten om met ice energy in zee te gaan.

• Betalingsmogelijkheden N.v.t.
  • Afspraak nakomen

ik heb vier partijen over de vloer gehad. ice energy stak er met kop en schouders bovenuit. de professionaliteit en vriendelijkheid van said heeft mij meer dan overtuigd. de installateurs zijn vriendelijk, enthousiast en deskundig. de installatie ziet er erg goed uit. ik ben ontzettend tevreden met alles! heren van ice bedankt!
  • Afspraak nakomen

Algemeen oordeel over het traject offerte/uitleg adviseur/planning/realisatie/werking panelen: zeer tevreden. Een aandachtspunt: iets meer tijd voor uitleg over werking van het systeem na realisatie was plezierig geweest. Monteurs hebben uitstekend werk verricht, maar moesten daarna weer snel op pad voor volgende klus.
  • Afspraak nakomen

We zijn heel blij met ice energy. We zijn goed geholpen, er is goed gecommuniceerd over de planning en installatie. Er was iets mis gegaan met steden en de meter, ice energy heeft ons hiermee geholpen, bedankt hiervoor.
  • Afspraak nakomen

Zaken gedaan met dhr Said. Zeer kundig, duidelijk, sociaal, altijd bereikbaar voor vragen en alle afspraken zijn nagekomen ...niet te vergeten, de prijs is scherp. Ik ben zeer tevreden over de installatie, het werkt super. Said en collega's van ice energy, ik beveel jullie van harte aan!

• Afspraak nakomen

Ice Energy is een jong bedrijf waar enthousiaste mensen werken. Hoewel er een inschattingsfout is gemaakt wat betreft installatie van de grondkabel heeft Ice Energy deze meer dan goed gemaakt. De producten die geleverd zijn werken prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De service en communicatie zijn super. Vriendelijke mensen die handelen vanuit waarden/principes en niet alleen uit zijn op winst. Het is een bedrijf dat mijn vertrouwen heeft waargemaakt en daarom kan ik het van harte aanbevelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De installatie van de zonnepanelen op ons schuin epdm dak is in eerste instantie verkeerd ingeschat door de adviseur. De avond (2130u) voor de installatiedag werd de installatie geannuleerd door de instalateur omdat de bevestiging niet aan de veiligheidseisen voldeed. Daarna heeft het 6 weken geduurd en was er een brief met advies van de rechtsbijstandverzekering nodig voordat er een oplossing gevonden werd en de installatie van de zonnepanelen kon worden voltooit. De communicatie verliep uiterst moeilijk. Uiteindelijk is de installatie naar behoren opgeleverd, de installateur had erg veel kennis van zaken en heeft goed werk geleverd.
  • Afspraak nakomen

Na eerste contact met Sam was voor ons duidelijk dat we met hem in zee wilde gaan. Het team van Ice Energy zijn we tevreden over hoe ze hebben geïnstalleerd. Aftersales is goed, hebben nu een uitzonderlijk aantal hoge dagopbrengsten en deze werden direct geannaliseerd waarna een melding is gemaakt bij SolarEdge.
  • Afspraak nakomen

Deskundige en vriendelijke monteurs, en alles volgens afspraak. Ook na montage worden vragen zeer deskundig beantwoord. Installatie werkt zeer goed en ik ben dan ook erg tevreden.

Over Ice Energy

Ons team bestaat uit louter specialisten die in advisering, sales, aftersales en montage opereert als een hecht op elkaar afgestemde machine. Wij leren van elkaars ervaringen en boeken daarmee dag na dag vooruitgang in een zonne-energiebranche die nog vele nieuwe ontwikkelingen tegemoet mag zien. Al bij een eerste schouwing van uw woning of bedrijfspand kunnen wij met scherpe en deskundige ogen mogelijkheden en beperkingen analyseren. Hier bij ‘Ice’ geloven wij dat werk een belangrijke rol kan vervullen in de zingeving van de mens. Een bedrijf heeft dan ook niet enkel alleen als doel om geld te verdienen. Hoewel van essentieel belang, is het slechts een middel om andere doelen te bereiken.