De communicatie ging vlot en helder. De verkoper was er erg kundig en had oog voor detail. En zoals soms wel is spannend is zijn alle afspraken ook duidelijk doorgekomen bij de montage ploeg. Welke overigens klantvriendelijk en profesioneel hebben gewerkt. Al met al kan ik Ice Energy ten harte aanbevelen.

• Afspraak nakomen

Beste Anton, Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat je onze communicatie als helder en duidelijk hebt ervaren. Dit is een punt waar we intern de laatste weken wat extra aandacht aan hebben besteed. Mocht er nog iets wat wij voor je kunnen doen schroom dan niet om contact op te nemen. Alvast fijne feestdagen. En een gelukkig nieuw jaar. Met vriendelijke groet, Sam Kuiper

Even wat opstart problemen, omdat de panelen er niet waren. Deze werden in de loop van de dag nageleverd, zodat de vriendelijke monteurs toch alles in de afgesproken tijd konden installeren. Alles keurig geïnstalleerd. Nu hopen op veel zonnige dagen.

2 sterren: slechter dan verwacht

We hebben in juni zonnepanelen laten plaatsen door Ice Energy. Sindsdien hebben we geregeld storingen gehad. Dit is op zich al vervelend, wat ronduit storend is, is dat Ice Energy keer op keer niet reageert op emails. Het opstellen van een offerte gaat snel, het plaatsen redelijk snel, maar de after sales is echt bedroevend. Ik kan Ice Energy dan ook echt NIET aanbevelen. Mocht je erover denken om bij hen de panelen te aan te schaffen, denk er dan nog 2x over na. Mijn tip: NIET DOEN!

• Afspraak nakomen

Beste Johan-Kees, Bedankt voor de eerlijke feedback. Dat moet nogal frustrerend zijn geweest. De afgelopen maanden zijn vrij hectisch geweest. Ice Energy is een jong bedrijf. En sinds de zomer zijn wij flink aan het groeien. Uiteraard had het nooit zo mogen escaleren. De laatste weken hebben wij grondig naar het onderwerp communicatie en service gekeken. Mijn collega’s en ik gaan vol goede moed het nieuwe jaar in. Sinds de laatste reparatie zie ik dat de panelen in elk geval stabiel produceren. Natuurlijk vindt ik het jammer dat je eerdere beoordeling van 7,9 gezakt is maar gezien de toelichting heb ik daar wel begrip voor. Als ik nog iets wat ik voor je kan betekenen hoor ik het graag. Met welwillende groet, Sam Kuiper

2 sterren: slechter dan verwacht

Goeie vakmannen en verkoper. Erg jammer dat afspraken moeizaam tot niet worden nagekomen. Op dit moment verwacht ik nog steeds reactie inzake de compensatie voor het verlies aan zonenergie. 2x gemaild, 2x verkoper benaderd, 1x eigenaar gebeld maar er wordt geen thuis gegeven.

• Afspraak nakomen

goede firma, uitleg kan beter het gebruik van de zonnepanelen en eventuele storingen of onderhoud. Geen documentatie bij oplevering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

er was wat mis comunicatie. achteraf is het goed opgelost.

• Afspraak nakomen

Goed, alleen qua communicatie kan het wat beter. Zeker wat betreft de afhandeling van de financien

• Afspraak nakomen

Snel geleverd. Ik heb jullie ook aanbevolen bij mijn baas. Hij heeft al een offerte bij jullie aangevraagd.

Snelle installatie en stuk voor stuk kundige medewerkers.

• Afspraak nakomen

Zeer goede ervaring met Ice Energy. Ze konden op korte termijn installeren, de installatie was snel en netjes. Ook waren de heren mooi op tijd. Verder Goeie communicatie, kortom zeer tevreden!

• Afspraak nakomen

Dit is een voorlopige beoordeling, er zijn nog wat kleine dingen die verholpen moeten worden.

• Afspraak nakomen

In juni 2018 zonnepanelen laten plaatsen door ICE Energy. Goed verlopen offerte traject, samen met enkele buren. Sam Kuiper bleek erg goed mee te denken en was ook communicatief goed. Na het geven van de opdracht ook snelle levering en plaatsing. Monteurs waren keurige mensen die leken te weten waar ze mee bezig waren. Ze hebben geen rommel gemaakt, geen afval achtergelaten en ze gingen niet weg voordat ze gecontroleerd hadden dat alles goed werkte. Zeer goede ervaring.

• Afspraak nakomen

Topbedrijf, dit is een aanrader. Coulante behandeling van de klant, mijn aanvankelijke twijfel over betrouwbaarheid werd adequaat afgedekt en ging in vol vertrouwen met Ice-Energy in zee. En ze komen hun afspraken na. Oplevering nagenoeg perfect. Klantvriendelijkheid en meedenken met de klant staat hoog in het vaandel. Zeer professsionele en zorgvuldig werkende installatiemonteurs. Samen met vijftal bewoners in de straat naar volle tevredenheid een deal gemaakt. In een woord: TOP.

• Afspraak nakomen

Goed en helder gesprek met Sam Kuiper gehad. Duidelijke offerte, goede prijs t.o.v. andere aanbieders en mogelijkheid tot snelle installatie (fijn nu de zomer gaat beginnen). Daadwerkelijke Installatie en Montage uitstekend uitgevoerd door Ramin. Zeer aangename man met goede kennis van zaken en een enorm harde werker! Heeft 12 panelen helemaal alleen gemonteerd (collega op vakantie). Tot in de details keurig gedaan en ik ben (we zijn) zeer tevreden!

• Afspraak nakomen

Een enthousiaste kundige en betrouwbare jonge club mensen. Zeer klantvriendelijk, plezierig meedenkend tijdens de contacten plus scherp geprijsd. Ook nazorg is prima!

• Afspraak nakomen

De eerste kennismaking met Uw bedrijf heb ik als zeer prettig ervaren. De vele vragen die ik had werden steeds goed beantwoord. Waardoor er nog meer vertrouwen kwam.Op de dag van de installatie kwam de monteur met nog een beter idee , om de zonnepanelen op het dak te leggen. Tot onze grote tevredenheid. De installatie is tot grote te vredenheid verricht. Laat nu de zon maar schijnen.

• Afspraak nakomen

Ook ik heb meerdere mensen over de vloer gehad en zag door de bomen het bos niet meer. Mijn afspraak met said van ice energy was een opluchting. Helder, duidelijk en eerlijk advies. Hij begrijpt dat mensen een leek kunnen zijn en heeft het mij zo goed uitgelegd waarbij ik dacht eindelijk iemand die niet met zwaar technische termen spreekt waar je niks aan hebt maar in simpele woorden met uitleg en helderheid. Het heeft mij doen besluiten om met ice energy in zee te gaan.

• Betalingsmogelijkheden N.v.t.
  • Afspraak nakomen

ik heb vier partijen over de vloer gehad. ice energy stak er met kop en schouders bovenuit. de professionaliteit en vriendelijkheid van said heeft mij meer dan overtuigd. de installateurs zijn vriendelijk, enthousiast en deskundig. de installatie ziet er erg goed uit. ik ben ontzettend tevreden met alles! heren van ice bedankt!

• Afspraak nakomen

Algemeen oordeel over het traject offerte/uitleg adviseur/planning/realisatie/werking panelen: zeer tevreden. Een aandachtspunt: iets meer tijd voor uitleg over werking van het systeem na realisatie was plezierig geweest. Monteurs hebben uitstekend werk verricht, maar moesten daarna weer snel op pad voor volgende klus.

• Afspraak nakomen

We zijn heel blij met ice energy. We zijn goed geholpen, er is goed gecommuniceerd over de planning en installatie. Er was iets mis gegaan met steden en de meter, ice energy heeft ons hiermee geholpen, bedankt hiervoor.

• Afspraak nakomen

Zaken gedaan met dhr Said. Zeer kundig, duidelijk, sociaal, altijd bereikbaar voor vragen en alle afspraken zijn nagekomen ...niet te vergeten, de prijs is scherp. Ik ben zeer tevreden over de installatie, het werkt super. Said en collega's van ice energy, ik beveel jullie van harte aan!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over Ice Energy

Ons team bestaat uit louter specialisten die in advisering, sales, aftersales en montage opereert als een hecht op elkaar afgestemde machine. Wij leren van elkaars ervaringen en boeken daarmee dag na dag vooruitgang in een zonne-energiebranche die nog vele nieuwe ontwikkelingen tegemoet mag zien. Al bij een eerste schouwing van uw woning of bedrijfspand kunnen wij met scherpe en deskundige ogen mogelijkheden en beperkingen analyseren. Hier bij ‘Ice’ geloven wij dat werk een belangrijke rol kan vervullen in de zingeving van de mens. Een bedrijf heeft dan ook niet enkel alleen als doel om geld te verdienen. Hoewel van essentieel belang, is het slechts een middel om andere doelen te bereiken.