De contacten verliepen plezierig.

Hoewel de telefonische bereikbaarheid niet altijd optimaal was, verliepen de contact plezierig.

2,5 ster omdat de installatie van goede kwaliteit is

Vorig jaar zonnepanelen laten plaatsen. Offerte traject was netjes, niets op aan te merken. Plaatsen ging over meerdere dagen zonder een duidelijke afspraak wanneer de opvolgende dagen ging. Heb zelf gebeld naar Ice Energy om een afspraak te maken. Als of de klant altijd maar zomaar thuis kan zijn. Moet de klant zelf niet werken dan? Anyways, uiteindelijk prima geplaatst. Communicatie tussen monteurs en verkoper waren ook niet optimaal. Gemaakte afspraken wisten ze even niet meer. Uiteindelijk opgelost, maar jammer dat dit niet in 1 keer duidelijk was, ik vraag me af waarom ik het dan ook tegen de verkoper moest zeggen als die er toch niets mee doet. Na oplevering alles werkend. De zorgeloos btw terug vragen verliep niet helemaal goed, voor mij als consument wat onduidelijk proces. Vooral omdat het steeds weken stil is, maar daar helpt de belastingdienst ook niet in mee. Een maand terug heb ik een nieuw modem gehad voor internet. Vergeten de solar edge ook om te zetten qua wifi, dus een aantal weken geen data. Ze verkopen pro-actieve monitoring, maar ze hebben geen moment geprobeerd contact op te nemen. Daarnaast heb ik ze daarover vragen gesteld via de mail, maar meer dan een week geen reactie en op het moment van schrijven na een herinnering gestuurd te hebben nog steeds radio-stilte (misschien worden ze wakker na dit verhaal?) Producten zijn van goede kwaliteit en als de monteurs op locatie zijn gaat het allemaal prima, maar er gaat genoeg mis om slechts 2,5 sterren te geven.

• Betrouwbaarheid

Kan geen contact krijgen bij een klacht

Sales en montage verliepen soepel, nu er echter lekkage is ontstaan onder de zonnepanelen (binnen twee jaar) krijg ik op geen enkele manier nog contact nadat ik de klacht telefonisch heb gemeld en besproken.....heel vervelend! Ik had betere communicatie en service verwacht.

• Onze klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Het vakmanschap van onze installateurs N.v.t.
  • Kennis/uitleg adviseur N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Goede panelen en uitstekende installatie service

Afspraak is afspraak. Dat merk je aan alles. Contact met Sam Kuiper was super goed. Een paar dagen later lag alles conform besproken op het dak.

Een prma organisatie

Volgens afspraak zijn de zaken gemonteerd, ervaren monteurs en zeker klant gericht. Service is uitstekend FF bellen en de volgende dag staat men op de stoep. Foutje van de gebruiker geen probleem iedereen maakt een vergissing.

Komen afspraken slecht na

In eerste instantie had ik een goed indruk van Ice Energy. Ik kreeg een in het offerte traject alle informatie die ik wilde hebben, ze geven garantie op de plaatsing en de panelen dus ik heb besloten met hun in zee te gaan. Het eerste ging fout bij de installatie afspraak. De afspraak is 3x verzet, de eerste keer kwam er iemand die alleen de omvormer ophangen. Daarna een afspraak gemaakt, die werd afgezegd en toen zou de volgende zeker door gaan, die wilden ze ook verplaatsen maar na druk van mijn kant zijn de panelen er die dag opgelegd. Na 2 weken had ik storing. Ik heb dat er app, voicemail (ze namen de telefoon niet op) en uiteindelijk per mail gemeld. In mijn mailtje heb ik gemeld dat ik mijn rechtsbijstand zou inschakelen en de volgende dag werd er contact opgenomen. Er zijn toen 3 monteurs geweest en die hebben de installatie gemaakt. Helaas deed hij het de volgende dag weer niet. Het is weer niet mogelijk om iemand anders dan een telefoniste aan de lijn te krijgen. Ik wacht af hoe het verder gaat.

• Betrouwbaarheid

Heel goede ervaring gehad met Ice Energy!

Vanaf het begin, de informatie en offerte van Sam Kuiper, het installeren van de zonnepanelen (2 vriendelijke monteurs) tot de after sales we kunnen niet anders zeggen dan top!!

• Betrouwbaarheid

Goed advies, snelle en goede installatie.

Van advies tot en met de installatie, erg te spreken over ICE Energy. Enthousiaste en kundige medewerkers. Volledig toegang tot Solar Edge monitor systeem, handig ivm integratie met mijn eigen home automation syteem (openhab). Eén dag in gebruik, nu nog veel zon!

• Betrouwbaarheid

Snel en goed contact en snelle service

Prettige verkoper thuis ontvangen. Deze kon op korte termijn een huisbezoek afleggen en alles goed bekijken. Heldere uitleg en offerte ontvangen. De planning neemt snel contact met je op voor een afspraak. De mannen van de installatie zijn aanpakkers en installeren alles in rap tempo. Zeer tevreden van start tot einde met ICE energy! Installatie van 22 panelen axitec 310wtt.

• Betrouwbaarheid

Professioneel deskundig bedrijf met zeer bekwame medewerkers

Wij hebben in juni 2019 besloten om een offerte te laten opmaken voor zonnepanelen. Het eerste contact verliep telefonisch. Het gesprek verliep soepel en we hadden gelijk een goed gevoel erbij. Tijdens het gesprek akkoord gegeven om bij ons op locatie te komen om een vrijblijvende offerte op te laten maken. Dit duurde slechts een paar dagen voordat men bij ons op locatie was. Meneer die aan huis kwam was bekwaam, deskundig en zeer vriendelijk. We kregen een uitgebreide uitleg over systemen en de werking ervan. Het dak wordt opgemeten en er wordt gekeken waar de omvormer geplaatst kan worden en in de meterkast wordt er een kijkje genomen. Uiteindelijk tot een akkoord gekomen voor 11 premium panelen van 310wp. De wachttijd tot installatie is zeer kort. 1 maand wordt er opgegeven. Terwijl bij de concurrenten een wachttijd van 2 a 3 maanden wordt opgegeven. Na exact 1 maand kwam men op 10 juli op locatie voor de installatie. De installatie en montage van het gehele proces duurde 3 uur. Ook deze medewerkers waren zeer vriendelijk, bekwaam en deskundig. Men heeft tijdens en na de installatie alles netjes opgeruimd en zelfs na het plaatsen van de omvormer heeft men wat betonrestjes na het boren met de stofzuiger opgeruimd. Op alle vlakken heeft men laten zien een zeer professioneel bedrijf te zijn. Kwaliteit en klanttevredenheid heeft men zeer hoog in het vaandel heeft staan. Niets meer dan lof over het gehele proces. Wij zijn heel erg content dat we voor Ice Energy hebben gekozen. Ik kan iedereen aanraden om met Ice Energy zaken te doen. Nogmaals bedankt voor de prettige ervaring. Wij gaan genieten van de panelen en eigen opgewekte energie! Groetjes uit Soesterberg Diego & Anna

fijne ervaring

goede en gezelligge monteurs alles naar wenst verlopen

• Betrouwbaarheid

Denkt goed mee en heldere communicatie

Prima partij, prettig contact.

• Onze klantvriendelijkheid
  • Het vakmanschap van onze installateurs N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Na een jaar het dak zeer professioneel gecontroleerd i.v.m. lekkage. Die kwam niet door de zonnepanelen. Uitstekend advies gekregen. Ze hebben het héél druk deze tijden dus heb een beetje geduld. Aanrader 👍

• Afspraak nakomen

Afgelopen week is de installatie van onze zonnepanelen gedaan, en wil mijn complimenten maken over Ice Energy. Ik heb 5 aanbieders van zonnepanelen offerte laten uitbrengen. Sam heeft bij de schouwing en daarna met zijn passende offerte en de heldere wijze van communiceren de doorslag gegeven. Een week later na akkoord van de offerte lagen de panelen al op het dak. De monteurs waren zeer beleefd en uiterst ter zake kundig, en hebben ondanks de regen en sneeuw de panelen goed en mooi geplaatst op het dak, geheel volgens planning en afspraak. Ik vind het geheel er industrieel uitzien, en het lijkt echt op een kleine energiecentrale. De installatie is boven verwachting geworden, en ik beveel Ice Energy dan ook zeker aan. Laat de zon nu maar schijnen.

• Afspraak nakomen

Erg deskundig advies van ICE energy en perfecte installatie in maart 3018 Belangrijk voor mij was dat er in de aanbesteding niet meer is beloofd maar juist voorzichtig De voorspelling was dat mijn 13 panels 3400 kwu zouden opleveren maar het werden er 4850! Op jaarbasis natuurlijk was het een bijzonder zonnig jaar maar dan nog is 40 procent meer bijzonder goed nieuws want deskundigen gaven 15 tot 20 meeropbrengst door voor 2018 tov een normaal jaar !

• Afspraak nakomen

Super klantgericht bedrijf waar bij service heel belangrijk is en waarmaakt wat er afgesproken is.

• Afspraak nakomen

Snelle service, prettige adviseur. Monteurs zeer vriendelijk en kundig. De uitleg, het laatste stukje kon iets beter. overal zeer tevreden!

• Afspraak nakomen

Prima bedrijf om in de armen te nemen.

• Afspraak nakomen

fijne monteurs en werken netjes. we hadden nog wat vragen met electra alles is uitgelegd. mooie panelen helemaal zwart zoals we wilden

• Afspraak nakomen

Snelle levering, vriendelijke installateurs. Lekkage na montage panelen snel en accuraat opgelost. Communicatie van de verkoper kan stukken beter.

Zeer tevreden!

Verliep vlotjes.

• Afspraak nakomen

Beste Maarten, Leuk om te lezen dat je tevreden bent. Wij stellen je mening heel erg op prijs. Bedankt voor de positieve beoordeling. Nu wachten op de zonnige dagen. Ik wens jouw alvast fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Sam Kuiper

Het contact verliep prettig en vriendelijk. Daarna hoefden we alleen handtekening te zetten en alles werd geregeld. Ook de BTW-teruggave. De installatie verliep snel en netje. alles werd opgeruimd. Zeer tevreden!

• Afspraak nakomen

Beste M, Bedankt voor uw beoordeling. Altijd fijn om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Mochten er nog vragen zijn horen wij het graag. Ik wens jouw alvast fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Sam Kuiper

Alles goed gegaan. Gewoon super.

• Afspraak nakomen

Alles ging supergoed, supersnel en supernetjes.

• Afspraak nakomen

Beste Trientje, Uit jouw reactie lees ik veel lof. Dat doet ons goed. Deze boodschap zal ook met onze monteurs gedeeld worden. Mochten er nog vragen zijn bel gerust. Met de kerst zijn we even dicht. Fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuw jaar. Met vriendelijke groet, Sam Kuiper

Over Ice Energy

Ons team bestaat uit louter specialisten die in advisering, sales, aftersales en montage opereert als een hecht op elkaar afgestemde machine. Wij leren van elkaars ervaringen en boeken daarmee dag na dag vooruitgang in een zonne-energiebranche die nog vele nieuwe ontwikkelingen tegemoet mag zien. Al bij een eerste schouwing van uw woning of bedrijfspand kunnen wij met scherpe en deskundige ogen mogelijkheden en beperkingen analyseren. Hier bij ‘Ice’ geloven wij dat werk een belangrijke rol kan vervullen in de zingeving van de mens. Een bedrijf heeft dan ook niet enkel alleen als doel om geld te verdienen. Hoewel van essentieel belang, is het slechts een middel om andere doelen te bereiken.