Goede en netjes plaatsing

• Betrouwbaarheid

Goed advies en snelle levering. Prima!

We zochten uitbreiding van onze bestaande zonnepanelen, de 'eigen' leverancier gaf geen gehoor. ICE Energy reageerde snel, goed advies en belangrijk; een snelle en goede levering. Zeer tevreden!

Super bedrijf

Vakkundig en aardige mensen bij ice-energie die in oplossingen denkt. Zeer blij met mijn nieuwe zonnepanelen.

• Betrouwbaarheid

Goede en prettige samenwerking. Correcte afhandeling.

De aanbieding was gunstig en de persoonlijke uitleg op het kantoor van Ice Energie was heel goed. De vragen die we ( een buurman en ik, we hebben beide gebruik gemaakt om even langs te mogen komen ) hadden werden op bevredigende manier beantwoord. Mijn buurman en ik hebben daarom allebei de opdracht aan Ice Energie gegeven. Inmiddels hebben we allebei de zonnepanelen geplaatst gekregen. Top bedrijf. Over de kwaliteit en betrouwbaarheid kan ik (nog) geen goed antwoord geven

• Betrouwbaarheid N.v.t.

prima werk verricht

Zowel sales, after sales als montage zijn zeer klantvriendelijk. Ondanks het slechte weer (de monteurs hebben hun werk in de stromende regen moeten doen) waren de monteurs uitermate vriendelijk en werd er keihard gewerkt. complimenten.

• Betrouwbaarheid

Van begin tot eind super geregeld!

Goede en duidelijke voorlichting, goed bereikbaar, houden zich aan de afspraken, snelle levering. Zeer vriendelijk en ervaren monteurs!

Uiteindelijk dik tevreden

Op 24 juli is ons zonnepanelen systeem geinstalleerd. Team mooi op tijd aanwezig en vlot gewerkt. Zo'n 3 uur werk en het werk zat er op met een prima werkende installatie. Helaas heeft het nogal geduurd om de laatste punten op de i te zetten, die ik had teruggekoppeld. Maar uiteindelijk zijn we hier met elkaar prima uitgekomen. Dank daarvoor. Resultaat een prima werkend systeem, voor een zeer billijke prijs. Nazorg nog wel wat te stroomlijnen, daarom uiteindelijk een 9 als beoordelng.

• Betrouwbaarheid

Meedenkend en tolerant betreffende betalingsmogelijkheden, snelle plaatsing.

Binnen een paar weken was alles rond, ik moet nu nog even wachten op de lening. Een andere leverancier deed de deur voor mijn neus dicht dus ben ik opnieuw begonnen met zoeken, het werd Ice Energy. Hun insteek was: geen probleem mw. we pakken het zo en zo aan en dat is gebeurd. Ze liggen er vandaag in 3 uurtje op, 12 stuks. De jonge mannen hebben het allemaal netjes gedaan en geen rommel achtergelaten. Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Fijn team om mee samen te werken. Van mij een dikke 10. Groet, Diane H.

• Betrouwbaarheid

Vakmanschap op alle fronten !!

Ten eerste een duidelijke en overzichtelijke offerte van de salesmanager Nathan.De avond na de plaatsing werd er nog door Nathan gebeld of alles naar wens verlopen was en of er nog vragen waren over de panelen en installatie. Ook vanuit het kantoor goede begeleiding door Daniel over de plaatsing en tijdsplanning. Absolute toppers waren de monteurs die met zeer veel vakmanschap en klantvriendelijkheid de klus onder erbarmelijke omstandigheden(33 gr. en in de felle zon) naar alle tevredenheid hebben geklaard.

Top bedrijf!!

Meteen en meteen goed. Dat kan hun motto worden. Op de dag van het plaatsen waren de monteurs op tijd. Ze gunde zichzelf geen pauze ondanks het warme weer. Bij mij zijn er 13 panelen geplaatst 8 op het schuine dak en 5 op de garage. In tegenstelling op eerdere reviews is de backoffice goed en snel te bereiken. Bedankt Daniel en Nathan. Eén verbeterpunt. De rommel even opruimen.

Deskundig en professioneel

Na een duidelijke bespreking met Daniel waarbij direct een keurige offerte is opgesteld en doorgenomen vond de installatie binnen 2 weken plaats conform afspraak. De monteurs kwamen keurig op tijd, installeerden de installatie vakkundig, legden in klare taal uit hoe de app werkte en leverden alles keurig netjes op zonder enige rommel. Met andere woorden: een tevreden klant

• Betrouwbaarheid

geweldige service - geweldig product!

Voortreffelijk!!!

• Betrouwbaarheid

Snel en vriendelijk en attent

Was moeilijk de juiste opstelling te kiezen i.v.m. het later plaatsen dakramen wegens gebrek aan informatie. Dat zou ook de enige verbeterpunt kunnen zijn. Verder een hele fijne ervaring. De kwaliteit en betrouwbaarheid kan ik nog niet beoordelen. De installatie is pas net geplaatst

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Bright shining as the sun

Het is voor het eerst dat ik zonnecellen heb aangeschaft. Vanaf het begin werd er positief meegedacht over at voor mij het beste is, waarbij rekening werd gehouden met de laatste ontwikkelingen (salderingsveranderingen vanaf 2023). Ik heb de persoonlijke begeleiding ervaren als snel, betrokken en constructief. Technisch gezien was ik verbaasd dat op het moment dat het team vertrok de installatie al direct werkte. Momenteel kan ik op de app precies zien hoe iedere aparte zonnecel op dat moment presteert. Zeer tevreden.

• Betrouwbaarheid

Professioneel, hardwerkend en zeer klantvriendelijk bedrijf.

Nadat ik maanden met Zonneplan in zee was gegaan hebben die mij laten zitten omdat het niet veilig te doen was hetgeen lariekoek was. Zij zeiden zelfs 2 dagen nodig te hebben als zij het zoden moeten doen. Men liet mij zitten met oa een geregeld bouwdepot enz. Dit bedrijf had echter kwalitatief goede vakmensen in dienst. Nadat iemand geweest was die alles bekeken had en mijn wensen had gehoord hebben wij alles voorbereidt. Ook administratief werd alles klantvriendelijk en meedenkend opgelost en begeleid. Op de dag van installatie kwam team van deskundigen met klantvriendelijkheid die aan de gang gingen. Harde werkers en binnen 5 uur was de klus geklaard. 3 uur later draaide alles al en was alles netjes geïnstalleerd. Verschil van dag en nacht qua bedrijf. Ook de kwaliteit van materialen die niet uit het verre oosten kwamen was van een hoge kwaliteit terwijl prijs/kwaliteit verhouding goed was. Dit is mijn eerlijke mening. Top bedankt Ice Energy.

Super!

Wij hadden een gesprek met een ervaren adviseur die ons alles goed en helder uitlegde en een scherpe prijs gaf. De installatie werd geplaatst zoals beloofd was en alles binnen een dag afgerond. Alles buiten langs weggewerkt en zoveel mogelijk uit het zicht. Wij hebben de omvormer op zolder en dat gaf eerst problemen met de WiFi. Dat probleem was overigens niet nieuw, want wij hadden altijd problemen op zolder. Een WiFi versterker verhielp dat probleem. Sindsdien werkt de installatie probleemloos. Wij kijken uit naar de zon! Maar dat moet goed komen!

Goed en snel geleverd.

Plaatsen van panelen en omvormer goed en snel uitgevoerd. Het voorstel voor rest van de installatie vond ik een te gemakkelijke oplossing. Heb ik daarom zelf gedaan. Je moet het tenslotte als een geheel zien. De kwaliteit van de producten lijken mij uitstekend. Bij vragen werd ik snel en goed geholpen. De app. van SolarEdge is wat simpel. De meeste mensen die ik ken willen graag makkelijk (op een mobiel) kunnen monitoren van de installatie. Er zijn heel interessante monitor systemen verkrijgbaar. Ben met wat er nu is geïnstalleerd erg tevreden. Laat nu de zon maar lekker schijnen.

• Betrouwbaarheid

Kundige en goed afgewerkte installatie

De installatie is op kundige wijze uitgevoerd door een gedreven specialist.

Goed bedrijf oplossings gericht

Werkt snel ook tijdens de lunch wordt door gewerkt geen bij komende kosten

Topwerk door vakmannen!

Offerte uitbrengen ging heel vlot, fijn contact met Nathan. Dan komt Ramin bij je langs om het een en ander te bespreken en een week later liggen er 10 mooie zonnepanelen op het dak. Gelegd door allervriendelijkste mannen. Kortom top!

• Betrouwbaarheid

Prettig voortraject, problematische installatie.

Na een plezierig adviesgesprek en aantrekkelijke offerte kon de beloofde snelle levering niet worden waargemaakt. Het vervangen van de meterkast werd onprofessioneel (beschadiging) uitgevoerd. De kabel is keurig van het dak naar beneden langs de regenpijp weggewerkt. Door de haast die de installateurs hadden zijn de dakpannen de eerste keer slordig / niet sluitend terug gelegd. Uiteindelijk zijn de meterkast en de dakpannen, door dezelfde ploeg installateurs, hersteld tijdens een 2e installatie, 2 weken later. Desondanks had een deel van de installateurs de 2e dag een klantonvriendelijke houding. Erg onprettig. In een nagesprek is het gehele proces besproken. Het contact met de adviseurs is in alle stadia professioneel en prettig geweest.

• Betrouwbaarheid

Heel tevreden over de service.

Wij zijn wat pietje precies en het was daarom erg fijn dat er goed mee werd gedacht. We zijn uiteindelijk tot mooie oplossingen gekomen voor de beste type panelen, plek op het dak en installatie die bij ons past. Ook hebben ze moeite gedaan om een mooie route te vinden voor de bekabeling zodat je er niets van ziet. De installatie kon al heel snel en duurde niet lang.

• Betrouwbaarheid

Installatie prima, after sales bereikbaarheid onvoldoende.

Het traject tot en met plaatsing liep prima. Nu we echter vragen hebben mbt WiFi, app en filter van de omvormer is het onmogelijk om contact te krijgen. Érg jammer!!!

• Betrouwbaarheid

Geachte klant, Onze excuses voor de trage reactie van onze kant. Onze directeur heeft ons opdracht gegeven om onze services verder te stroomlijnen en gaat meer bovenop de afhandeling zitten. Uw situatie zou een volgende klant niet nogmaals mogen overkomen. Als onderneming zijn wij teleurgesteld in onze eigen afhandeling en voeren wij direct verbeteringen door. Uw signalering helpt daarbij. Ik ben gevraagd om in te springen en prioriteit te geven aan de openstaande service verzoeken. Zodoende heb ik inmiddels contact met u opgenomen en ben ik met SolarEdge in gesprek over uw specifieke situatie. U mag altijd rechtstreeks contact met mij opnemen. Met vriendelijke groet, Daniel Ice Energy BV 06-36130942

service, nazorg volstrekt onvoldoende. Uiteindelijk eind goed, al goed

Na ettelijke contactpogingen, telefonisch en via e-mail in periode van zeker 4 weken geen enkele reactie gehad. Monitoring systeem geeft geen waarden aan, op verzoek om dat te verhelpen geen reactie. Uiteindelijk toch goed contact en storing verholpen!

• Het vakmanschap van onze installateurs
  • Kennis/uitleg adviseur N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Geachte heer van Sonsbeek, Onze excuses voor de trage reactie van onze kant. Onze directeur heeft ons opdracht gegeven om onze services verder te stroomlijnen en gaat meer bovenop de afhandeling zitten. Uw situatie zou een volgende klant niet nogmaals mogen overkomen. Als onderneming zijn wij teleur gesteld in onze eigen afhandeling en voeren wij direct verbeteringen door. Uw signalering helpt daarbij. Ik ben gevraagd om in te springen en prioriteit te geven aan de openstaande service verzoeken. Zodoende zal ik aanstaande vrijdag bij u langskomen om uw omvormer weer met Wifi te verbinden. U mag altijd rechtstreeks contact met mij opnemen. Daniel Ice Energy BV 06-36130942

Plaatsing goed,niet echt netjes maar acceptabel ,er aftersales service is verschrikkelijk slecht!!?

Uitleg ging prima, plaatsing van het Enphase systeem met Micro-omvormer ging goed, maar dan begon de ellende! Stroom opbrengst lijkt goed te gaan maar het software pakket van Enphase wat geleverd is wekt erg slecht. Geeft dagelijks foutmeldingen, Micro-omvormers niet gevonden, Enphase unit (meterkast) diverse storingen. Contact met ICE energy, na 5 keer langs geweest om het systeem na te kijken werkt het nog niet, bleekt dat een ruisonderdrukker geplaatst moeten worden maar dat kost dit bedrijf extra geld... Na diverse contact pogingen met ene Rhamin, wordt het maar afgeschoven. Erg slecht na een €7.5k te hebben betaald. Zeer teleurstellend. Hopelijk via deze manier wordt het serieus genomen...

• Betrouwbaarheid

Beste Jasper, Bedankt voor uw reactie en onze oprechte excuses voor de vertraging met het oplossen van uw monitoring probleem. Zoals u weet, werkt uw systeem qua opwek prima en heeft tot nu toe uitstekend stroom opgewekt. Waar we tegen aan liepen in jullie geval (en helaas tot nu toe nooit eerder mee gemaakt), was een storing op de lichtnet ergens in uw woning wat de signaal tussen de Enphase micro-omvormers en de Envoy monitoring unit verstoort. We hopen inmiddels de juiste oplossing gevonden te hebben en zodra de onderdelen beschikbaar zijn, zullen we het op uw installatie toepassen. Nogmaals bedankt voor uw geduld en oprechte reactie. We doen, vooral in deze moeilijke tijden, onze uiterste best om u en al onze klanten goed te dienen. Met vriendelijke groet, Ramin ICE ENERGY

Over Ice Energy

Ons team bestaat uit louter specialisten die in advisering, sales, aftersales en montage opereert als een hecht op elkaar afgestemde machine. Wij leren van elkaars ervaringen en boeken daarmee dag na dag vooruitgang in een zonne-energiebranche die nog vele nieuwe ontwikkelingen tegemoet mag zien. Al bij een eerste schouwing van uw woning of bedrijfspand kunnen wij met scherpe en deskundige ogen mogelijkheden en beperkingen analyseren. Hier bij ‘Ice’ geloven wij dat werk een belangrijke rol kan vervullen in de zingeving van de mens. Een bedrijf heeft dan ook niet enkel alleen als doel om geld te verdienen. Hoewel van essentieel belang, is het slechts een middel om andere doelen te bereiken.