Goed product en netjes geplaatst

Kozijnen zijn goed ingemeten en netjes geplaatst. Afspraken worden nagekomen en er wordt geleverd wat is afgesproken. Prettig contact van offerte tot oplevering.

Duidelijke en snelle communicatie, prima prijs-kwaliteit verhouding. Bijkomstige werkzaamheden zijn niet in rekening gebracht. Top service!

Zeer goed bedrijf

Duidelijke afspraken en keurig werk!

Top product, top service

Mooie aluminium kozijnen. Goede service, denken goed met je mee.

We zijn zeer tevreden

Snelle reactie en duidelijke offerte. Scherpe prijs. We zijn zeer vriendelijk geholpen in de showroom. Kozijnen zijn goed geplaatst en alles voldoet aan onze verwachtingen.

Fantastische service

7 jaar geleden aluminium kozijnen in het huis laten plaatsen. Tot de dag van vandaag wordt perfecte service geleverd als een kozijn of deur opnieuw afgesteld moet worden. Nieuwe deur besteld en alle oude gegevens waren nog beschikbaar incl. De juiste kleurstelling etc. Heel tevreden!

Degelijk vakmanschap.

Goed vooroverleg en uiteindelijk voortreffelijk gemonteerd.

Correct en meedenkend personeel

Goed bedrijf met veel ervaring en voort schrijdend inzicht, en een goede prijs en kwaliteit verhouding .

Vakmensen

Top service top kwaliteit en vakmensen. Prijs kwaliteit mooi in verhouding.

Chappeau

Toen bij onze dochter in Den Dungen prachtig en kwalitatief hoogstaand werk geleverd was, wisten wij direct dat onze opdracht voor een overkapping aan de achterkant van ons huis aan Eikemans gegund zou worden. Maikel kwam bij ons thuis kijken en dacht constructief mee. Dominique en John kwamen de overkapping maken. Deze jongens hebben topkwaliteit afgeleverd alles werd gecheckt en dubbel gecheckt op volledigheid, nauwkeurigheid en eventuele lekkages. De jongens werkten heel prettig samen en stelden zich bescheiden en zeer correct op naar ons als klant. Daarbij waren ze lekker vlot in de omgang. Evenals de chauffeur van de grote vrachtwagen Eric. Als verbeterpunt voor jullie bedrijf, zou ik willen meegeven dat het zowel voor de klant als voor de monteurs prettig is als Paul en Pascal hun terugbel afspraken nakomen. Daarmee wordt voorkomen dat de jongens onverwacht vroeg op de stoep staan en/of hun auto’s niet kwijt kunnen. Nu waren wij zelf proactief dus voor ons geen probleem maar toch....

Wij zochten een oplossing voor onze bestaande (lekkende) serre met schuifpui. Maikel adviseerde ons geduldig. Voor de uitvoering van het project kwam een team waar Peter de leiding over had. Bij Eijkemans Aluminiumbouw ben je geen nummer en doe je zaken met een groot bedrijf. Je doet zaken met mensen die naar je luisteren en de verantwoordelijkheid nemen om het project keurig van A naar B te begeleiden. Wij gunnen iedereen die voor een grote ingrijpende verbouwing staat de rust die wij hebben ervaren door de klus uit handen te geven aan deze specialisten in aluminium én kunststof kozijnen.

prettig en goed

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en advies N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Montage & uitvoering

Goede kwaliteit, deskundig advies en zeer klantvriendelijk.

• Montage & uitvoering

De veranda is zodanig gemaakt dat het nu een geheel is met de serre die al eerder is geleverd door de firma Eijkemans. Perfecte maatvoering en afwerking.

👌👌

• Montage & uitvoering

Bij Eijkemans is de betrokkenheid alsof ze het werk voor zichzelf maken! Dit geldt ook voor de kwaliteitsstandaard die ze hanteren bij zowel uitvoering als service. Top ervaring!

Heel erg goed

Prima samenwerking.

• Montage & uitvoering

Goede service, prettige medewerkers die keurig en goed werk verrichten

• Montage & uitvoering

Zeer tevreden !Mooie showroom en ontvangst, offerte correct. Op tijd begonnen, schoon en zorgvuldig werk met mooi materiaal en goede onderlinge sfeer. Lawaai van regen weg en geen kou val meer.

zeer positief verlopen

In een woord geweldig!

• Showroom N.v.t.

Over Eijkemans Aluminiumbouw BV

Al meer dan 55 jaar fabriceert en monteert Eijkemans Aluminiumbouw ramen en deuren voor huizen en bedrijfspanden. Het bedrijf werd in 1961 gestart en in 1995 overgenomen door de familie Smits. Inmiddels is Eijkemans Aluminiumbouw uitgegroeid naar een modern bedrijf met een hecht team. Wij bieden een uitgebreid assortiment aan producten voor particulieren en bedrijven. De kozijnen, deuren, schuifpuien, vouwwanden, lichtstraten, veranda’s en serres die wij leveren, worden bij voorkeur uitgevoerd in aluminium. Dit materiaal heeft een strakke, eigentijdse uitstraling en is bijzonder duurzaam. Van onze producten heeft u een leven lang plezier!