Prima service!

Het document was snel en goed vertaald

Een standaard vertaling van RDW

Een standaard vertaling van RDW is totaal fout gelopen. De vertaling van Engels naar Frans was overgenomen van iemand anders en de gegevens van een Mevr uit Putte stonden nog op het officieel gestempeld document wat voor mij bestemd was. Verder waren er nog diverse fouten gemaakt, zoals nummer van mijn rijbewijs niet goed, jaartallen fout enz. Toch moest ik voor zo'n document bijna €240 neertellen. Na driemaal opnieuw was het eindelijk goed. Wat ook niet netjes was, dat er totaal geen excuses gemaakt zijn, omdat de blunder van ander adres op een gestempeld officieel document.

• Kwaliteit

Professioneel, goede vertaling, snelle communicatie.

Professioneel, goede vertaling, en snelle communicatie.

Vlot en soepel

Fijne communicatie en afspraken zijn nagekomen

Snel en correct

Snelle reactietijd en snel van begrip. Goede service

Goede 5

Snelle perfecte service. Ook aanvullende vragen werden snel beantwoord.

Totally Satisfied

Very easy to deal with. We've ordered a certified sworned translation from JK TRANSLATE and received all the documents directly by mail in a very short turn around. Highly recommended !

• Would you recommend us? Yes

Goede en snelle afwerking van de vertaal-opdracht

Vriendelijk en persoonlijk contact en kennis van zaken. Zeer snelle levering.

Gewoon goed, snel en betaalbaar

Ik moest een aantal documenten vertaald hebben voor een visum aanvraag. Binnen 2 dagen had ik alles netjes binnen.

Er was ergens iets misgegaan, maar op het laatste moment toch nog opgelost. Hiervoor hebben ze in de nacht door moeten werken en zich aan hen woord gehouden. Garantie is dus terecht.

Perfect verzorgd (praktijkgetoetst)

Documenten vertaald met waarborgstempel. Eerst digitale verzending, later gekomen met de post. De Spaanse overheidsinstantie was zeer content met de documenten. Onze zaken in één keer goed geregeld.

Prompt service

Quote sent quickly, translated documents arrived sooner than estimated.

• Would you recommend us? Yes

Zeer snel en moeiteloos

Hassle free, professional and very fast service

Snel en goed

Wat je kan verwachten voor redelijke prijs!

Goede prijs - kwaliteit verhouding

Hele snelle service en een prima vertaling voor een goede prijs!

PERFECT!

Ik ben zeer tevreden over de service van JK Translate. Ik was op zoek naar een beëdigde en snelle vertaling en JK Translate heeft me daar uitstekend bij geholpen. Binnen een paar minuten kreeg ik een reactie op mijn mail en een dag later was de vertaling binnen. Geweldig!

Makkelijk samenwerken en nog belangrijker snel met de vertalingen.

Na een prijsopvraag heb ik een offerte gekregen. De vertaling was volgens afspraak klaar en zag er keurig uit.

Goede en snelle service. Ik zal voor alle vervolgdocumenten zeker van JK Translate gebruik maken.

• Kwaliteit

Ik ben zeer tevreden, klantvriendelijk, en kundig.

• Kwaliteit

Snelle reactie en snelle levering.

• Kwaliteit

Uitstekende service. Snel en top kwaliteit.

snel, vakkundig en vriendelijk

Snel en netjes geholpen

• Kwaliteit

alles was goed en snel afgehandeld

Over JK Translate

JK Translate in Rotterdam heeft sinds de oprichting een fenomenale groei doorgemaakt; als vertaalbureau is JK Translate is wereldwijd actief en verzorgt (beëdigde) vertalingen voor bedrijven en particulieren en beschikt over een uitgebreid netwerk van gekwalificeerde vertalers overal ter wereld. De initiële waarden en visie zijn echter niet losgelaten; JK Translate onderscheidt zich van andere vertaalbureaus vanwege de korte communicatielijnen. Onze zeer persoonlijke benadering van elke afzonderlijke vertaling wordt aangevuld door het feit dat we een groot aantal aanvullende diensten aanbieden. Daarbij is JK Translate bijzonder omdat we uitdagingen niet uit de weg gaan.