Eindresultaat, een professionele en mooie website!

Mijn ervaring is zeer positief, hoeveel wijzigingen, tekst, foto's, vragen of de beste kleurkeuze, altijd een snelle reactie en een antwoord waar wij verder mee konden. Zeer behulpzaam. Bedankt Tom!

Snel, goed en een gunstige prijs.

Chuck's heeft onze website snel en vakkundig gemaakt. Vragen werden binnen één dag beantwoord en wijzigingen snel aangepast. Een goede prijs voor een mooie website en top service. Kortom zeker aan te raden!

Professioneel en erg snel

Mijn ervaring met Chuck's is alleen maar positief. De website is geworden precies zoals ik die voor ogen had en zelfs nog beter door de tips die Tom aangeeft tijdens het maken. Bellen en mailen ging altijd zonder problemen en kreeg altijd snel antwoord en de telefoon werd altijd opgepakt, zelfs in het weekend!!! De website is ook gewoon heel erg snel en werkt uitstekend. Alleen maar positief over Chucks!!!

Goed en snel een website!

Goede prijs Goede kwaliteit Alles is perfect gelopen en goed gegaan, Voor de prijs is het zeker 100x de moeite waard, Ik heb verder geen minpunten(ja misschien hooguit dat je zelf de teksten moeten maken en foto’s moet leveren enzovoort) maar daar is de prijs natuurlijk na, Kortom gewoon goed! En ik beveel Chucks zeker aan!

Onze ervaring met Chucks is matig

Wij hebben door Chucks een webshop laten maken genaamd actie-en-aktie.nl. De communicatie die zowel via mail als whatsapp ging was prima. Chucks heeft ook een telefoonnummer als contact op de site staan maar deze wordt nooit opgenomen, dus mijn advies zou zijn aan Chucks deze niet als telefonisch te benoemen. Wat wij minder vinden aan zijn professionaliteit is dat de laadtijd van de webshop erg lang is. Toen wij dit aangaven kregen wij als terugkoppeling dat dit helemaal niet het geval was en de shop juist heel snel was, maar dat hij hier verder ook niets aan kon doen. Wij hebben dus een collega bedrijf van hem gebeld en zij concludeerden dat zij nog nooit z’n trage webshop qua laadtijd waren tegen gekomen. Zij gaan dit gelukkig voor ons oplossen. Ook vonden wij het vreemd dat de foto’s die wij naar Chuck doorstuurden(van hoge kwaliteit) zo zonder te comprimeren geplaatst werden, en hierop als antwoord kregen toen wij dit zagen dat dat niet een onderdeel was van zijn werkzaamheden. Verder ging het prima, maar echt een aanrader vinden wij dit bedrijf dus niet. Gr. Wouter

Topper!

Chuck’s is echt een TOPPER! Ik ben super blij met mijn mooie en snelle website en de service van Chuck is echt top. Ook de communicatie via de telefoon en mail ging uitstekend. In 1 woord: TOPPIEEEE!

Hele correcte en snelle communicatie en een mooie website!

Communicatie met Chuck’s via de telefoon, mail en WhatsApp gaat erg snel en krijg altijd direct antwoord. Zelfs in het weekend neemt Tom van Chuck’s de telefoon nog op. De website door Chuck’s gemaakt is erg mooi en professioneel en ben er ook heel erg tevreden mee. Voor deze prijs vind je nergens anders een bedrijf die zo’n mooie en goede website kan maken! Ik zeg dan ook aan iedereen: laat je website door Chuck’s maken!!!!!!!! Je krijgt geen spijt.

Super tevreden met Chuck’s

Ik ben erg blij en tevreden met mijn website gemaakt door Chuck’s. De website werkt perfect en is precies zoals ik op voorhand voor ogen had. Zoals ik hieronder lees dat de website traag laad is bij mijn websites totaal niet het geval! Hij is super snel! Ik raad Chuck’s dan ook aan iedereen aan!

Snel, vlot en communicatief

Onze website is geheel naar wens uitgevoerd door Tom. Zeer adequaat en vlotte communicatie.

Chucks Webdesign maakt waar wat ze beloven

Het was even wennen om alles te communiceren via de mail maar het went gauw en de reactietijd van Chucks Webdesign is kort en meestal in één keer goed.

Tom is een professional! Uitstekende service en mooie design van de website! Ik raad zijn diensten zeker aan👍

Het concept was vanaf het begin al bijna goed. De eigenaar van Chucks heeft een uitstekende visie over webdesign. We zijn vervolgens verder gaan werken aan het concept. Elke wijziging is a la minute doorgevoerd. Het heeft uiteindelijk geresulteerd in www.twothrones.nl Een eindresultaat waar ik enorm gelukkig mee ben.

Snel en duidelijk

Er word snel gereageerd en doordat je uiteindelijk zelf de site gaat beheren (wat wel leuk is eigenlijk!...) is de prijs goed te doen! Sosm wat lastig communiceren om je eigen idee woorden te geven via de mail maar een mooi resultaat!

Perfect!

Je wordt goed geholpen, in 1 woord Top!

Super bedankt,zeer tevreden

Echt super snel reactie trug en super snel een mooi reseltaat bedankt voor alles.

Heel blij met mijn mooie en professionele website!

Het maken van de website verliep soepel en de communicatie verliep goed. Ik heb vaak gemaild om dingen te wijzigen of toe te voegen. Tom reageerde en handelde altijd snel. Achteraf gezien had ik wel meer informatie willen hebben over hoe je je website inhoudelijk zo kunt maken dat het goed vindbaar is op Google. Tom heeft wel, zelfs nadat mijn website klaar was, mijn vragen hierover beantwoord en ook nog wat wijzigingen doorgevoerd.

Heel erg blij

Ongeveer 2 maanden geleden heeft Chuck’s mijn website gemaakt naar alle tevredenheid. Chuck’s luistert goed naar wat ik wil en voert het ook snel en professioneel uit. Zelfs nu 2 maanden nadat de website online staat kan ik Chuck’s nog van alles vragen en wijzigt hij (kosteloos) de website voor mij. Niks is/was te veel! Echt heel erg tevreden!

goed begin ,maar niet goed kwaliteit.

Tom heeft in begin goed gedaan ,maar daarna ( na betaling ) komen veel vragen ,die kon hij niet oplossen .dat is een groot verschil tussen belofde en realiteit. Hij stelt zich daarin niet altijd professioneel op. De laatste wijzigingen heeft hij niet meer gedaan waardoor ik nu genoodzaakt ben nog iemand anders in te schakelen.

Geweldige website en service

Chuck's Webdesign heeft een super mooie website voor mijn bedrijfje gemaakt. Vanaf het eerste contact kreeg ik super snel antwoord en ook de website was erg snel en precies zoals ik het wilde hebben gemaakt. Heel erg professioneel! Ik ben er heel erg tevreden mee en raad Chuck's aan bij iedereen! Super bedankt!!!

Mega tevreden!

Tom van Chuck’s is een zeer ervaren en snelle websitemaker. En dat voor een spotprijs. Het is geweldig dat je oneindig veel wijzigingen mag doorgeven en zelfs als de website af is en online staat hij je ook nog helpt met wat wijzigingen. Mijn Wijzigingen zijn altijd netjes binnen 24 uur door Tom doorgevoerd, wel zo prettig en super snel. Nogmaals mijn dank!

Professioneel en mooi resultaat

Tom antwoord altijd snel op vragen of mails. Hij maakt binnen korte tijd een mooi en professionele website zoals jij die wilt hebben. Absoluut een aanrader.

Fantastisch !

In 1,5 maand een nieuwe website gemaakt door Chuckwebdesign! Ik ben er zeer tevreden over. Goede klantenservice en hij weet overal een antwoord op. Echt een aanrader!

Super service en bovendien snel: reageert altijd binnen een dag

Mijn ervaring met Chucks webdesign is erg goed. Ik had zelf wel een goed idee van hoe ik de website eruit wilde laten zien, maar wist niet goed hoe ik dat "technisch" voor elkaar moest krijgen. Chucks webdesign heeft alles super fijn opgezet, en heeft het design van de website nog veel mooier gemaakt. Op al mijn vragen werd binnen een dag, soms zelfs binnen een paar uur beantwoord. Dus al met al een zeer goede ervaring, ik zou het mensen zeker aanraden die niet goed weten hoe ze een webshop op moeten zetten!

Perfecte service & communicatie!

We hebben samen met Tom gekeken naar de best mogelijke invulling en ontwikkeling van onze website. Uiteindelijk het gewenste resultaat opgeleverd door Tom, waarvoor dank. Wij zouden hem voor een volgend project weer inschakelen.

Hele goede ervaring met chuck

Reageert snel en heel vriendelijk. Pakt de punten die je aangeeft meteen op. Een aanrader!!!

Schierstins 13 7608XZ Almelo