Snelle en professionele service

Inmeten was zo precies en vakkundig dat het plaatsen supersnel ging. In ons geval een behoorlijke lengte in aluminium wat exact past. Vakkundig gemeten en geplaatst. Wij zijn uitermate tevreden!

Super mooi

Keurig netjes werk afgeleverd, mooie smalle kitrand. Wij zijn er erg blij mee. Mvg Marja Beekmans

Heel erg blij met de strakke achterwand in de prachtige kleur Clay Grey! Helaas kun je geen foto hier uploaden anders konden jullie het zien.

Prachtig en zeer netjes gemonteerd

Door de keukenleverancier verwezen naar Bokmerk. We zijn heel blij met deze suggestie, want anders hadden we misschien wandtegels genomen. Dit is veel mooier en praktischer. Wat in enorme keuze in kleuren. Zowel het opmeten als het monteren verliep heel kundig. We zijn heel tevreden.

Strak, mooi, onderhoudsvriendelijk

Via een keuken winkel zijn wij op het idee gebracht om de achterwand van onze keuken door Bokmerk te laten verzorgen. Hier hebben wij totaal geen spijt van. Het is strak, mooi en onderhoudsvriendelijk materiaal. De monteurs die de wanden kwamen plaatsen waren vriendelijk, nauwkeurig en zorgvuldig. Gaven een aantal tips tijdens het monteren waarover wij als kant zelf een keuze mochten maken Deze samenwerking was erg prettig. Wij bevelen Bokmerk aan.

Prachtig!

Grote keuze kleuren. Zeer snelle levering. Aardige mensen zowel bij het inmeten als bij de montage. Kundig en werken met respect voor je spullen . Het resultaat is prachtig , het maakt je keuken helemaal af ! Wij gaan hier heel veel jaren plezier van hebben !

Prachtig materiaal, zeer nauwkeurig geplaatst.

Onze ervaring : een goed bedrijf. Zowel het opmeten als het plaatsen van de achterwanden werd gedaan door vriendelijk en vakbekwaam personeel. Mede door het goede advies vooraf hebben we nu een perfecte en bijpassende Bokmerk-wand.

Mooi materiaal en veel kleuren mogelijk, prachtig resultaat

De keuken was al mooi en met bokmerk achterwand een prachtig resultaat en goed schoon te houden materiaal.

Het ziet er super mooi uit.

Het inmeten en plaatsen is perfect gedaan. De keuken heeft door de achterwand een heel mooie uitstraling

Super mooi product met super personeel

Gevonden via internet, nieuwe keuken maar hoe af te werken? Advies in huis, open en eerlijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering (volgens planning en afspraak). Installatie snel, netjes en een monteur die alles netjes achterlaat. Blij mee!

Supermooi

De monteur had het wat lastig om de reeds geplaatste Quooker kraan tijdelijk te verwijderen. Hij moest liggend achter de onderbouw bak de boel los zien te krijgen. Niets dan lof voor Jasper! Hij heeft prachtig werk geleverd wat natuurlijk alleen maar kan als het inmeten en uitsnijden van de achterwanden ook 100% perfect is gedaan. TOP werk van BokMerk én Jasper. Zeer content met de keuken nu. Zal BokMerk zeer zeker aanbevelen. Dank jullie wel kanjers!

Zeer netjes geplaatst en ideaal bij onze al reeds geplaatste keuken.

We hadden reeds een keuken gekocht bij een andere leverancier, maar een achterwand van Bokmerk leverde ze niet, dus hebben we via Tuijp Volendam, waar we ook voor een andere keuken gekeken hadden, de achterwand van Bokmerk besteld. Tuijp vond het toch wel handig als Bokmerk ook kwam inmeten, dus ze zijn netjes langs geweest en hebben vervolgens in een paar uur alles netjes geplaatst. Het is heel netjes en het verder er uithalen en plaatsen van de elektra punten is gedaan.

Prachtige secure afwerking

We hebben een nieuwe L-vormige keuken laten plaatsen waarbij in één van de poten van de L een raam is, boven de spoelbak. De muren waren, door de vorm van de oude keuken, erg beschadigd. Bokmerk heeft voor ons een achterwand gemaakt helemaal tot aan het plafond waarin beide muren en het raam nu weer keurig afgewerkt en strak zijn. De kleur konden we thuis uitzoeken en matchen met ons werkblad en het kozijn, het is een prachtig strak geheel geworden. We zijn bijzonder blij.

Geweldig!!!

Omdat wij niet over 1 nacht ijs gaan had ik voor het inmeten een sample opgevraagd van een bepaalde kleur. Omdat we twijfelden zou Cor alle kleuren meebrengen. Uiteindelijk is het Azure-2 geworden. Probleemloos geplaatst en ziet er prachtig uit. Heel blij!

super

Vandaag is onze keuken achterwand geleverd en gemonteerd. perfecte montage , super blij mee . bedankt Bokmerk.

Professioneel in het opmeten en monteren van de achterwand

Ik heb na de kennismaking met Bokmerk ervaren dat zij alles doen wat ze zeggen en beloven. Professionals in het opmeten en plaatsen. Snel en vakkundig werk afleveren. Met andere woorden; Bokmerk levert vakwerk !

100 % compleet

Veel vrienden en familie van ons met een nieuwe keuken hebben hun achterwand geverfd. Een goedkope oplossing bij een mooie vaak dure keuken. Wij wilden een nieuwe keuken die ook 100 % af was met een 100% afwerking, 100% hygiëne, 100% efficiency en 100% kwaliteit. Dat is Bokmerk. We zijn ons nu aan het oriënteren voor de badkamer. Want ook daar willen we alles 100%.

Fantastisch resultaat

Uitstekende communicatie, goede follow-up en professionele montage. Het resultaat mag er zijn, de achterwand is de finishing touch van onze mooie keuken. Kortom: vakwerk!

super mooie achterwand en pefect ingemeten en aangebracht

Vriendelijk, perfect ingemeten en aangebracht ziet er strak uit we zijn zeer tevreden

Vriendelijkheid, vakmanschap, punctualiteit en netheid

Zowel de inmeter als de plaatser waren vriendelijke mensen met kennis van zaken. Ze waren er keurig op tijd en alles is netjes geplaatst en achtergelaten. Blij met de nieuwe achterwand!

Prachtig!

Naast een mooie spatwand in de keuken hebben we dit materiaal ook laten toepassen op de dorpels van de draai/kiepramen. Het resultaat is fantastisch, het maakt de vloeren helemaal af!

Prachtig!

Naast een mooie spatwand ook dit gebruikt voor onderdorpels kiep/draairamen. Een prachtige oplossing voor ons nieuwbouw appartement waar we lang naar gezocht hebben. De monteurs leveren vakwerk en werken schoon!

Prachtig mooi

Om de keuken helemaal af te maken. Gekozen voor de achterwand van Bokmerk. Mooie strakke wand, onderhoud vriendelijk, sopje en een doekje zijn genoeg.