Heb 2 banken en een hocker van Perida. 20 tot 30 jaar oud .Onlangs kussens opgevuld. Zeer goede kwaliteit, gaat een levenlang mee. Goede leerkwaliteit. Onlangs opgehaald door Perida, en kussens bijgevuld. Weer als nieuw. Prima bedrijf, echt een aanrader.

Zeer goed.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Betere is moeilijk te vinden

In de vorige eeuw heb ik 2 keer spullen bij de voormalige Perida vestiging gekocht. Kwaileit was super. Helaas kan ik me deze kwaliteitsmeubelen niet meer permiteren.

Kwaliteit

Wij hebben een bankstel uit 2003 opnieuw laten herstofferen deze was ook bij Perida gekocht door de leeftijd was de kwaliteit nog prima in orde maar het leer van de kussens was aan een opknapbeurt toe vandaar het herstofferen . Bij deze gezegd .

Geweldig product, geweldige service

Al 30 jaar zeer tevreden! Prachtige bank(en) , die ook na jaren opnieuw gestoffeerd , weer eindeloos meekunnen. Meubels zijn prachtig, tijdloos, strak, warm en zitten fantastisch. Topkwaliteit , lieve mensen, fijne service!

Uitstekend!

Onze Simon Savoldo bank is met alcantara beklede kussens weer als nieuw. Ook de meer dan dertig jaar oude De Sede DS84 zit met nieuw frame en vering weer als vanouds. Vakwerk!

Deskundig advies, uitstekend vakmanschap, prima service.

Een hartelijke ontvangst, zelfs tientallen jaren na ons laatste contact. Al onze gegevens waren nog voorhanden. Een deskundig advies na een bezoek aan huis (Haarlem-Uden). Tussentijds nog een extra bezoek om vast te stellen of we op de goede weg waren. Aflevering keurig op de afgesproken tijd. Volledig tevreden dus.

Prima renovatie bankstel

Bankstel was dringend aan een renovatie toe slappe bespanning, vulling kussens moest dringend worden opgevuld en het leer was aan een goede opknapbeurt toe. Dit alles binnen een paar dagen uitgevoerd, we kregen het bankstel weer als nieuw terug. Echt klasse

Prima kwaliteit alom

Prettige benadering, goed advies, geduld, strakke afwerking erg. Gaf een goed gevoel. PS: onze Braque bank is super geworden; we vinden alleen de losse rugkussens een beetje slap.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Perida.

We hebben alleen maar positieve ervaringen met Perida. Afgezien van de mooie meubels is de service heel persoonsgericht, efficiënt en goed. Ik ben ook een keer met mijn stiefmoeder een bank gaan kopen en ook zij was zeer te spreken over de prettige en deskundige informatie en de verdere afhandeling en bezorging na de koop. Kortom, heel tevreden klanten Beatrijs Stemerding, Amsterdam

Kwalitatief Hoogstaand vakmanschap, een hoge en persoonlijke servicegraad.

Pakweg 20 jaar geleden kochten wij voor het eerst meubels op maat bij Perida. Sindsdien hebben we verschillende banken en eetkamerstoelen bij Perida gekocht. Niet omdat de meubels versleten waren, want die zijn van zo'n hoge kwaliteit dat ze heel lang mee gaan, maar omdat we weer een nieuw ontwerp van Perida wilden. Voor ons nieuwe huis wilden we nieuwe banken. Uiteraard van Perida. Wij vinden het een topbedrijf.

Géén humbug, maar kwaliteit en klantvriendelijkheid

Vriendelijk en behulpzaam bij het kiezen van een nieuwe bank en ook bij het herstofferen van onze designtopper Maralunga van Casina. Alles voor een nette prijs opgehaald en bezorgd op afgesproken tijd.

Alle waar is naar zijn geld.

We wisten het van tevoren: Perida is niet goedkoop maar je krijgt kwaliteit. Zo'n 30 jaar geleden kochten wij bij Perida een bank met drie bijbehorende fauteuils. Daarbij werden de fauteuils aangepast aan onze wensen. Nu, maart 2020, werden de meubelen voor de derde keer opnieuw gestoffeerd, geheel naar onze wens. We zijn zeer tevreden klanten.

Dit was nou precies de bedoeling

De eettafel hoekbank met schuine kant was een maatwerk project waarbij het resultaat qua maatvoering, model en leren bekleding exact klopt. De communicatie was steeds laagdrempelig en prettig.

Vriendelijke mensen en prima service

6 stoelen opnieuw vakkundig gerepareerd.

Net als een aantal jaren geleden wederom een prima ervaring zowel bij de aankoop als bij de levering. Een leverancier die wij van harte kunnen aanbevelen.

Wij zijn zeer tevreden over het opnieuw laten bekleden van onze Perida bank met leer

In plaats van een nieuwe bank te kopen hebben wij onze 22 jaar oude Perida bank opnieuw laten stofferen mij Perida. De bank werd bij ons thuis opgehaald en binnen 2 weken weer bezorgd. Banken zagen er weer als nieuw uit.Bij beide banken is het binnenwerk vervangen en met goede kwaliteit leer gestoffeerd. Goede service. Wij kunnen weer jaren vooruit met onze mooi Perida banken.

Oerdegelijk vakwerk met oog voor detail, op maat en betaalbaar!

Onze wens om een modern bankstel en bijpassende fauteuils te vinden voor onze boot is door Perida tot volle tevredenheid op maat, met gebruik van de juiste stoffering en binnen de afgesproken tijd geleverd. Wij kunnen een ieder dit bedrijf van harte aanbevelen, vakmensen die luisteren en de klant een eerlijk advies en een product op MAAT leveren.

Goed uitgevoerd

De opdracht werd conform opdracht uitgevoerd

Klasse service

Na 14 jaar begeeft een veer het onderin onze nog steeds mooie Perida bankenset. Dat is schrikken, niet voor Perida, dat gaan we voor u repareren. Dat is kassa denk je dan, maar nee Perida vindt dat dit niet stuk hoort te gaan en repareert op korte termijn voor heel schappelijke kosten. Perida bedankt, het zit weer voortreffelijk, klasse service. Met vriendelijke groet, Familie Boot Lieftink Krommenie

Onze banken zien er weer uit als nieuw.

Na 27 (!) jaar zijn de kussens van onze Rio banken van nieuw koudschuim voorzien en is de vering gereviseerd. De leren bekleding zag er na al die jaren nog prima uit en hoefde niet vervangen te worden. De banken staan er er nu weer strak bij. Samen met de haal- en brengservice was het prima geregeld.

Vakwerk door de Heren van Perida

Het leer van de bank die we meer dan twintig jaar geleden kochten bij Perida, was verbleekt door de zon. Het model vonden we nog steeds mooi. Opnieuw bekleden ? Perida heeft het houten frame hergebruikt en de bank verder volledig volledig vernieuwd. In een prachtig zachte leersoort. We zijn er heel blij mee. De heren van Perids leveren echt vakwerk.

Al jarenlang goede ervaringen met perida.

Top bedrijf.

Volledig tevreden

Het is niet nodig geweest, maar mochten er problemen zijn dan gaan we ervan uit dat we op een persoonlijke vriendelijke manier behandeld worden.

komen hun afspraken na

prima bank gekocht, met mooie bekleding en goed geadviseerd

Waltmanstraat 85

2136 BB Zwaanshoek