Zie onder

Lang wachten voor met het werk voor aan de banken kon beginnen.sommige kussens lubberen teveel. Verder: goed"

Banken prima,aflevering perfect !

Na 23 jaar weer 2 Rio banken gekocht.

De oude Rio banken bevielen zo goed, dat we er weer 2 gekocht hebben , maar dan in een andere kleur. Uitstekende kwaliteit en ze zitten heerlijk. Vakkundige mensen.

Zeer betrouwbaar

Uitstekende kwaliteit meubilair met mooie en kwalitatief goede meubelstoffen. Prima aflevering.

Bijzonder positief

Vakmensen die een mooi en degelijk Produkt maken.

Ze doen wat ze zeggen.

Wij willen graag even onze complimenten geven, betreffende de her stoffering van onze Perida bank uit 2002. Hij zat al 18 jaar fantastisch en nu toch nog weer beter, mede dankzij de renovatie. Het nieuwe cognac kleurige leer geeft de bank een frisse look. Met andere woorden wij zijn zeer tevreden over het resultaat en de uitstekende verleende service. Alles volgens afspraak en tijd geregeld en nagekomen.

gewoon de service die je verwacht van dit bedrijf

Goede dienstverlening waar niets aan valt toe te voegen of af te doen.

Ze nemen de tijd, goede informatie over het product (lederen bank), kijken goed naar de zithouding, hoogte van de bank, of men comfortabel zit. Uitleg hoe te onderhouden. Onze vorige 2 lederen banken hebben wij in 1996 gekocht, waren nog niet echt versleten maar dor de goede service en kwaliteit van het leer weer een nieuwe bank en hocker gekocht en zijn daar weer zeer blij mee.

Mooie bank

Persoonlijke benadering, aanpassingen mogelijk. Leveringstermijn conform afspraak. Correcte bezorging en after-sales

Prachtige bank en goede service.

Na 26 jaar onze oude Grandeur Peridabank vervangen door een nieuwe eigentijdse Leisure.

Erg goed

Duidelijke en snelle offerte waaruit kennis en ervaring met het gevraagde bleek. Gelijk veel vertrouwen in het eindresultaat. Ophalen, terugplaatsen en de stoffering zelf allemaal goed verlopen. Een goed eind resultaat waar we erg blij me zijn.

Keurig en vriendelijk

Service van wereld klasse. Volgende bank wordt weer een perida

uitstekend

Bank is weer als nieuw

Vakmanschap op nummer één.

Prima communicatie en duidelijke planning, zowel financieel als tijd. De herstoffering van onze bank is met grote toewijding gedaan met een prachtig resultaat. Zelfs de kussens zijn voorzien van een nieuwe vulling.

Prima hulp bij keuze.

Prima hulp, ook na 25 jaar+. Goede kwaliteit spullen. afwerking en levering prima.

uitstekende vakkennis en service

Inmiddels voor de 3e keer hebben wij een meubelstuk besteld bij Perida. Onze 2 banken uit 2005 waren de eerste kennismaking met Perida, de banken staan er nog steeds prachtig bij. Nu hebben we een mooi draaifauteuil gekocht, geheel naar onze wensen en op maat gemaakt. De stoel is vorige maand geleverd en bevalt uitstekend. Perida is een zeer goed bedrijf met vriendelijke en fantastische vakmensen. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is in orde.

Wat de naam al zegt: "Perida Design" en dat spat eraf.

Wij zochten een bankstel dat in ons interieur past. "De makers" kwamen bij ons thuis en aan de hand van aanwezige kleuren werd de kleur van het bankstel gekozen. De kwaliteit van ons gekozen bankstel was bij voorbaat al bekend. We zijn er heel erg blij mee

uitstekend

Makkelijk afspraak te maken. Goede opvolging van de afspraak. Het geleverde product (renovatie kussenvullingen) voldoet goed. Kussens weer praktisch als nieuw.

Onze bank is weer als nieuw na het opvullen

Ondanks de wachttijd was de service weer top!

Redelijk tevreden

Wij hebben de kussens opnieuw laten vullen. Kwalitatief een prima product. Alleen bij het gaan zitten zakt het kussen in en herstelt zich daarna. Wij zitten daarom lager dan wij hadden verwacht.

Na eerste bestelling in 2007 nu weer eerste keus en geen spijt.

Alle lof voor het team in zijn geheel. Hopelijk houden ze dit heel lang vol.

reparatie brand vlek bank

Prima contact over reparatie bank[brandvlek] Stof kleur bepaald en tot volle tevredenheid gerepareerd.

Dit bedrijf beveel ik iedereen aan.

Wij hebben een bankstel bij dit bedrijf gekocht. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Het bankstel ziet er zeer mooi uit en is zeer goed afgewerkt. Ook de levering ging precies zoals was afgesproken.

Heel tevreden

Wij zijn zeer tevreden, in overleg ons bankstel aangepast.

Goede service, uitstekende kwaliteit.

Ouderwets vakmanschap. Onze bank hebben we 16 jaar geleden aangeschaft. Na 16 jaar kussens laten bijvullen. Het is niet te geloven de bank is weer als nieuw. Er wordt echt op geleefd ,maar de bank (leer) ziet er nog heel goed uit. Onze volgende bank schaffen wij zeker aan bij Perida. Wij zijn heel tevreden klanten.