Al klant vanaf 1996, Prima service! Zeer goede kwaliteit meubels, met een fijn zitcomfort.

In 1 woord geweldig!

Wij hebben een jaar geleden een hoekbank helemaal naar wens laten maken en de bank is in 1 woord geweldig. Alles kan naar wens worden aangepast, zithoogte, zitdiepte, noem maar op. Dit is onze tweede bank van Perida na de vorige die al 25 jaar dienst deed en er nog steeds tijdloos uitziet, die staat nu bij een goede kennis. Topkwaliteit banken en stoelen die ik iedereen aanraad.

Prima service, goed advies, goed materiaal

Na ca 25 jaar heb ik in 2021 mijn oude bankstel opnieuw laten bekleden: het ziet er met de aangeraden soort bekleding weer perfect uit, en kon ook nog eens op een ander adres afgeleverd worden dan waar het opgehaald was.

Wederom een super bank in huis

Het is niet goedkoop, maar dan heb je wel een bank die helemaal op maat is en altijd goed zit en niet na een paar jaar al doorzakt of iets dergelijks. Er wordt ook goed advies gegeven over de soorten stoffen en leer die er zijn.

Op maat zitcomfort!

Service die je jezelf gunt en wenst!

Perfecte bank

Een kwalitatief uitstekende bank gekocht. Wij zijn er heel blij mee.

Al 25 jaar een perida bank!

Nog steeds zit plezier van uw bank !

Onze nieuwe fauteuils zijn perfect gerepareerd.

De bekleding van onze nieuwe fauteuils is vakkundig en gratis gerepareerd. Na schoonmaken van de fauteuils waren er enkele kale plekken waarneembaar. De stoelen zijn gedeeltelijk van nieuw leer voorzien. Hartelijk dank voor de goede dienstverlening.

Goede service en goede kwaliteit bank buiten de gangbare maten

Na lang zoeken zijn we terecht gekomen bij Perida. Een prima bank kunnen vinden die precies op maat voor ons gemaakt is waardoor we de woonkamer eindelijk konden inrichten zoals we wilden. Zeer ruime keus aan stoffen dus daar was altijd wel een goede in te vinden. Werd goed meegedacht over de bank indeling en kussen maten. Enige minpuntje was de communicatie rondom de aflevering. Die liet wat te wensen over. We moesten zelf achteraan gaan wanneer geleverd zou worden en erachter komen dat er vertraging in de levering was. Als dit door Perida op tijd was aangegeven met een goede rede dan dan was het een volle 5 sterren geworden.

Slechte after sales service

In principe is er een mooi product afgeleverd binnen de afgesproken tijd. Echter na behandeling van de fauteuils (na 2 maanden) met het bijgeleverde schoonmaakproduct lijkt het alsof de vloeistof onder het leer is gekropen en is de bovenkant van het leer opgelost. Voornamelijk aan de randen bij het stiksel en waar het leer strak gespannen is . Bij wrijven hierover met een doek ontstaan er kale plekken. Hierop is niet adequaat gereageerd. Er is ons verweten dat wij de fauteuils niet goed behandeld hebben en hebben geen recht op vergoeding. Locaal enkele kale plekken behandelen heeft geen zin. De slijtage zet gewoon door bij het gebruik van de fauteuils. De enige optie voor ons is om er doeken in te leggen om verdere beschadiging te voorkomen

wij ijn tot nu toe volop tevreden

Zowel de bank als de bezorging destijds zijn ons goed bevallen. WEij hebben geen klachten tot nu toe.

Komt afspraak niet na .

Vorig jaar de kussens van de bank laten opvullen. De afspraak was dat ook het leer strak getrokken moest worden maar dat zou pas in januari gebeuren ivm drukte. In januari gebeld maar toen werd mij verteld dat ik beter een mail kon sturen . Dat heb ik gedaan maar daar heb ik helemaal geen reactie op gehad.

tevreden

goede dienstverlening, prettig contact, goed product en afwerking.

Goede service maar dat wisten we al, bankstel opgehaald,opnieuw gestoffeerd en weer teruggebracht!

Goede service, vakmanschap en advies

Vriendelijke correcte vakkundige mensen

Vakmanschap

Wij zochten 2 banken in een bepaalde maat en hoogte. De adviseur dacht goed mee en gaf prima aan wat je niet zou moeten willen. Omdat men zelf produceert werd een en ander op maat gemaakt. In inmiddels staat het geheel bij ons thuis en het was een prima keuze. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima oplevering van het product, 2 opnieuw beklede Wittman banken, geheel volgens afspraak.

De gehele behandeling is conform de afspraken uitgevoerd. Het ophalen en afleveren ging geruisloos en op tijd.

Prachtige loveseat

De loveseat is een bijzonder ontwerp. Zit goed en is bijzonder functioneel. Niet echt goedkoop, maar het is wel maatwerk.

Goede producten

Al eerder twee leren banken gekocht die na 20 jaar nog steeds ok zijn. Heb goede hoop dat de nieuwe bank en stoelen net zo goed zijn. Levering was vertraagd maar uiteindelijk perfect afgeleverd

Prima dienstverlening en super bank

Aandacht voor de klant en deskundig advies

Na een miskoop elders zijn we bij Perida terecht gekomen. Hier nam men alle tijd om onze miskoop te analyseren met resultaat dat we nu een goedzittend bankstel hebben waar we iedere dag plezier van hebben.

Het was lang wachten, maar de aflevering was prima.

De aflevering van de bank bij mij was zeer goed verzorgd. Ook het afleveren van mijn oude bank en stoel bij een broer van mij was prima geregeld. Dank daarvoor.

Het bijna onmogelijke eigenzinnig in overleg mogelijk maken.

Tot dusver blij dat wij met Perida in zee zijn gegaan. Het kost wat maar daar krijg je wel wat voor. Ruim waar voor ons geld.

Na lang wachten heb ik na 10 jaar weer een nieuwe bank door perfecte bekleding en herstel kussens.

Prachtig gemaakte bank!

Mijn bank was prima voor elkaar maar helaas ging er in het binnenwerk iets stuk wat gerepareerd moest worden. En dat is weliswaar correct uitgevoerd maar heeft wel erg lang geduurd. Vandaar de 4 sterren in plaats van 5!