Top banken en fantastische service

Onze RIO banken van 30 jaar oud zijn volledig gerenoveerd door Perida. En daar hebben we achteraf geen spijt van. We hebben voor de RIO gekozen omdat de zit heel comfortabel is en de bank tijdloos is. Moesten even wennen aan de nieuwe vullingen maar na een paar weken zitten ze heerlijk. Bij onze bezoeken aan de showroom werd alle tijd voor ons genomen om een juiste keus van de stof en kleur te maken.

Wij zijn supertevreden

Op zoek naar een mooie, duurzame bank en uitgekomen bij dit familiebedrijf. Prima geadviseerd over bank en de bekleding. De bank zit bijzonder comfortabel.

top kwaliteit

prachtige bank gekocht, aangepast naar onze wensen. Bezorging zeer verzorgd.

prettig geholpen en mooi werk afgeleverd

idem

Vakwerk

Kwaliteit als drijfveer.

Een investering maar nooit spijt van gehad.

Meubels van top kwaliteit.

Al jarenlang hebben wij meubels van Perida en dit naar grote tevredenheid. Kwaliteit en service is geweldig, ook het herstofferen van bank of fauteuil is fantastisch.

fantastisch

Na 41 jaar wilden wij nog 1x een nieuwe bank. Er was geen moment de vraag waar naar toe te gaan.Uiteraard weer naar Perida. Ook nu weer werd aan onze wensen voldaan: iets hoger en minder diep. Resultaat een prachtige nieuwe bank met de beste bekleding. Gezien onze leeftijd (79 en 88) zit een nieuwe bank er niet meer in, maar je weet nooit Wij zitten bovendien ook nog op 2 prachtige leren stoeltjes in de keuken. Bedankt familie de Ridder voor toen en nu. Hartelijke groeten, monique musch

Prima service. Bij levering van een 2e leren bank werd er ook nog even gekeken naar de huidige bank die door hun een tijd geleden geleverd was. De kussens moesten opgevuld worden en na een belletje of datum en tijdstip schikt werd dit geregeld. Zeer tevreden. Bij de levering ook de nodige tips hoe de kussens op te schudden. Monique

Mijn bijna 25 jaar oude Peridabanken wilde ik laten voorzien van nieuwe hoezen. Via telefoon en mail kwam ik in contact met de heer Ed Ridder. Zonder problemen stuurde hij mij een aantal stalen, die hij op basis van goed naar mij luisteren mij toestuurde. Toen ik basis hiervan mijn keuze had gemaakt en we het eens waren over de prijs heb ik de opdracht gegeven voor het maken van de nieuwe hoezen. Daar de rugkussens een wat afwijkende vorm hadden heb ik in overleg alle hoezen persoonlijk bij de stoffeerderij gebracht. Dit in combinatie met een bezoek aan mijn 95 jarige tante in Haarlem. Conform de afspraak heb ik de nieuwe hoezen half januari jl. op kunnen halen. Thuisgekomen gelijk de nieuwe hoezen aan gebracht en ze pasten perfect! Ik heb het contact en de werkwijze als zeer prettig ervaren en ben heel blij met her resultaat. Met vriendelijke groet, Jannie Timmer-Eding

mooi design en uitstekende kwaliteit en service

Van het eerste bankstel van Perida hebben wij 20 jaar plezier gehad. En nog steeds was het een prachtig bankstel, maar we wilden toch een andere bank in een lichtere kleur. En weer zijn we geslaagd bij Perida. Dit keer hebben we een bank van Nubuckleer in een lichte taupekleur. Nubuckleer is iets kwetsbaarder voor vlekken dan gewoon leer, maar de kinderen zijn de deur uit en als onze kleinzoon komt leggen we een plaid op de bank. Op ons verzoek zijn er iets hogere poten onder de bank gezet. Prettig voor de wat oudere mens. Bij Perida wordt je vakkundig en vriendelijk geholpen. Deze mensen maken zelf hun banken en geven goed advies over de behandeling van het leer etc. Ze nemen alle tijd voor de klant. Wij kunnen Perida van harte aanbevelen.

top kwaliteit

goede voorlichting tijdens de aankoop prettige verkoop stijl en vakbekwaamheid.

Nette benadering, goede service en bovenal zeer goede kwaliteit (op maat gemaakte) banken.

(Wederom) prima ervaring. Er wordt meegedacht naar mogelijkheden. Maten kunnen worden aangepast naar wens. Veel kennis van zaken. Correcte levering.

Uitstekend advies

Uitgebreid advies, waarvoor de tijd genomen wordt en diverse opties met de voor- en nadelen toegelicht worden.

Super blij met de meubels en alles op tijd, of zelfs eerder, volgens afspraak

Heel fijn geholpen in de showroom. Levering was heel erg goed en erg netjes. Wij zijn heel blij met de bank en de fauteuil. Goede uitleg gekregen over het onderhoud, super fijn.

Kwalitatief prima design-meubels, op maat gemaakt !

Perida toont hun assortiment in een showroom in Haarlem, produceert hun meubels volgens de wensen van de klant, bezorgt ze aan huis op de afgesproken termijn en is betrouwbaar in ‘after sales’. Kortom: een goed en betrouwbare firma!

Deskundige aanmeting en als resultaat een prachtige relaxfauteuil.

In opzichten perfect ! Woorden schieten tekort... Ga er nogmaals naar toe, want ik heb een mooie bijpassende hooker gezien..

Geduldig en vakbekwaam

Zij nemen de tijd om de juiste keuze te kunnen maken wat bijzonder klantvriendelijk overkomt. Je ziet dat onze RIO banken met veel zorg gerenoveerd zijn en niet van nieuw te onderscheiden zijn. Kortom bij dit bedrijf met haar medewerkers voel je je helemaal thuis.

Uitstekend en vriendelijk geholpen. Kwaliteit ook uitstekend

Zie boven

Goede afspraken bij het halen en brengen van de stoelen en ook nog een stukje service erbij.

Kwaliteit, zitcomfort, advies en service top!

Aandacht voor de wensen van de klant met een degelijk advies wat passend is! Goede afspraken over levertijd en aflevering. Ontzorgd de klant.

Mooi ontwerp

Wij zijn via een kennis in contact gekomen met uw bedrijf

Heb goede ervaringen bij reparatie

Heel blij mee met de fantastische op maat gemaakte bank

Mijn ervaring is qua product kwaliteit - duurzaam - is wat ik had gehoopt. Erg tevreden..

Weer prima service en lekkere stoelen

Nemen de tijd om de juiste stoel te vinden bij de eethoek. Ik had alleen vergeten dat de stoelen iets meer doorzakken (dat hoort bij de stoel) zodat nu de tafel voor mij iets te hoog is