Was echt heel tevreden.

• Kwaliteit gordijn

Wij zijn zeer tevreden over Het Vouwgordijntje met betrekking tot de communicatie, klantvriendelijkheid en kwaliteit van de gordijnen. Ook worden de gordijnen keurig ingepakt en volgens afspraak geleverd.

• Kwaliteit gordijn

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit, elektrische bediening is een aanrader en als bedrijf : goed advies, toegankelijk en prettig zaken te doen. Groetjes fam Beekmans

• Kwaliteit gordijn

Prima adres om je vouwgordijnen te bestellen. Kwaliteit is prima!

Tevreden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De kwaliteit valt tegen in verhouding tot de prijs

• Kwaliteit gordijn

Vriendelijk en klantgericht. Een luisterend oor, waardoor ingespeeld kan worden op persoonlijke wensen qua kwaliteit, kleur en levertijd.

• Kwaliteit gordijn

erg goed verzorgd en goede raad gekregen want ze hangen perfect. We zijn er erg blij mee.

• Kwaliteit gordijn

positief! wij hebben het ook aan andere verteld

• Kwaliteit gordijn

Zeer vriendelijk, prettig en vakkundig geholpen en heeeeeel erg snel geleverd! Ver binnen de termijn die er officieel voor staat. Klasse!

Prachtige vouw gordijnen Super service Zeker een aanrader

• Kwaliteit gordijn

Zeer scherpe prijzen en uitstekende kwaliteit! Snelle levering en prima montageservice!

nou nou

Goede informatie vooraf per telefoon en mail, korte levertijd en uiteraard een zeer scherpe prijs. Heel tevreden dus.

• Kwaliteit gordijn

Voor het eerst rolgordijnen op maat laten maken, best spannend of het geheel naar wens zou verlopen. Door de geweldige manier van communiceren met in ons geval Roeland is het zeer mooi geworden. Ik ben er erg blij mee mede omdat wij een erker hebben en dat heel nauwkeurig moet zijn. Veel kennis, ervaring en goed advies. Heel erg bedankt Roeland en Het vouwgordijntje.

• Kwaliteit gordijn

We hebben enkele jaren geleden (2012) een aantal vouwgordijnen aangeschaft en onlangs begon het gordijnmechanisme stroef te lopen. Na een telefoontje konden we meteen langs komen en onder het genot van een bakje koffie en Brabantse gezelligheid werd het vouwgordijn mechanisme nagekeken en ter plekke gerepareerd. En nog gratis ook!! We zijn wederom super geholpen en we raden iedereen het Vouwgordijntje in Oss aan! Chapeau!

• Kwaliteit gordijn

Buitengewoon goed! Na online mijn 6 vouwgordijnen besteld te hebben, werd ik de dag daarna keurig teruggebeld, zodat alles na werd gelopen, en alles besproken zodat meneer zeker wist of ik overal aan had gedacht. Ook de vragen waaraan de bevestiging moest werden gesteld ivm de bevestigingen aan kozijn of plafond. Keurig gebeld om levering af te spreken en nu hangen mijn 6 prachtige vouwgordijnen keurig zoals gewenst!

• Kwaliteit gordijn

De vouwgordijnen in de showroom bekeken. Genoeg keuze en een vriendelijk ontvangst en advies. Mooie duidelijke stalen mee gekregen. We hebben de vouwgordijnen thuis besteld en onze verwachting is overtroffen! Gemakkelijk te bevestigen, hele mooie degelijke kwaliteit. We zijn meer dan tevreden! 100% aan te raden! Bedankt team vouwgordijntje!

• Kwaliteit gordijn

In de winkel geweest, prima ontvangst en veel keuze. Levering was keurig verzorgd. Meneer is wel erg aanwezig maar vermoedelijk dit uit voorzorg om te zorgen dat de bestelling juist verloopt. Winkel om aan te bevelen

• Kwaliteit gordijn

De vouwgordijnen, 5 stuks, hangen bij ons sinds mei 2016 nog steeds perfect. Alles is ingemeten door leverancier en paste dan ook prima. Wij zijn in de showroom geweest om stof te kiezen en zijn uitstekend geholpen. Kortom niets dan lof !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Opzich mooie kwaliteit gordijnen en op tijd geleverd, maar de verduisterende stof verduistert niet optimaal en bovendien laat het gordijn nog grote kieren waar licht langs komt. Al met al dus niet erg geschikt voor kinderkamers...

Friezenweg 20 5349 AW Oss

0412-61 44 41