mooie kwaliteit en afwerking

Heel duidelijk en vriendelijk contact. Prachtig gordijn gekregen in hele mooie kleur. Mooie kwaliteit ook.

Prima kwaliteit/prijs verhouding en mensen die meedenken.

Ons vouwgordijn van ruim 8 jaar oud liep helemaal niet soepel meer, het hing niet meer strak en zat soms vast. Garantie verlopen, dus online een nieuwe besteld en betaald. Werden we door de eigenaar gebeld met de vraag wat er aan de hand was. Probleem uitgelegd. Als we in de gelegenheid waren konden we naar de werkplaats in Oss komen voor reparatie. Zo gezegd zo gedaan. Het was in een half uurtje gefixed. Geld van nieuw vouwgordijn min reparatiekosten direct teruggestort gekregen. Het vouwgordijn hangt nu weer superstrak en het vernieuwde mechanisme rolt weer heel erg soepel! Vakmensen die meedenken en niet het geld uit je portemonnee trekken! Vouwgordijntje is top!

Super tevreden

Het contact met het vouwgordijntje (mail en telefonisch) verliep zeer prettig Wij hebben drie grote vouwgordijnen besteld en kregen deze 2 weken en 3 dagen later al geleverd! Veel sneller dan de 4 a 5 weken die genoemd waren. De gordijnen zijn erg mooi en netjes gemaakt. Ophangen had mijn man in een paar minuten gepiept! We zijn erg blij met onze nieuwe gordijnen.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb uiteindelijk 12 verschillende vouwgordijnen in totaal besteld en ze zijn allemaal mooi. Ik vind ze niet duur voor maatwerk.

Prima en snelle service, prachtige gordijnen.

Prima en snelle service, prachtige gordijnen.

Super, mooi bedrijf met echt goede service

Wij danken jullie voor jullie hulp en goede service. Dankzij het Vouwgordijntje zijn wij nu al jaren in het bezit van mooie vouwgordijnen en ondanks deze alweer een aantal jaren hangen zijn ze nog steeds mooi. Wij vinden het echt super dat jullie niet alleen om de verkoop geven van nieuwe gordijnen maar ook achteraf (zelfs na jaren) service leveren. We hadden nu ongeveer 5 jaar twee oprol mechanieken die kapot waren gegaan. Ik heb het Vouwgordijntje toen gebeld met vraag of zij deze nog konden leveren. Alles werd netjes opgestuurd. Wat een service. Wij zijn super blij met jullie.

Super goed en snel geholpen!

Super goed en snel geholpen!

Top gordijnen. Ook fijn dat ze vooraf doen een expert zijn opgemeten. Ze hangen prachtig.

Ik ga dit bedrijf sowieso bij anderen aanbevelen.

betrouwbaar bedrijf met producten van een uitstekende kwaliteit

via het bestel formulier besteld, waarna we nog terug werden gebeld om de maten te controleren, de vouwgordijnen werden binnen de levertijd geleverd, weer een telefoontje over de levering en wanneer deze op de post zouden gaan. ophangen is een fluitje van een cent, en het resultaat is gewoon top

Prachtige vouwgordijnen, zeer snelle en nette service

Mooie en duidelijke website. Overzichtelijk. Je weet meteen wat de kosten zijn als je de maten invoert, als je twijfelt krijg je mooie stalen waarmee je goed een beslissing kunt maken. Ze zijn heel makkelijk op te hangen en eventueel eraf te halen om ze te wassen. De vouwgordijnen die we een aantal jaar geleden al hadden ontvangen van het vouwgordijntje hadden een mankementje gekregen, en dit is keurig gerepareerd! Bijzonder dat er nog bedrijven zijn die zo’n service verlenen! En nu weer een nieuwe voor de zolder, nu is het mooi af.

Meer dan perfect

Ons huis is compleet voorzien van Vouwgordijntje en Overgordijnen. Zowel bij de aankoop en het inmeten en het hangen is er perfect gewerkt. Vriendelijkheid en deskundigheid. Wij raden hun zeer zeker aan.

prijs / kwaliteit / afwerking is uitstekend

de afwerking van de gordijnen is tot in de puntjes in orde heel verzorgd aangeleverd ( goed verpakt ) en geleverd volgens afspraak zeer gemakkelijk te plaatsen een echte aanrader

Hele goede service en mooie vouwgordijnen!

Wij hebben een hele prettige ervaring gehad met hetvouwgordijntje.nl. Na het online bestellen werd er meteen contact met ons opgenomen. Ook werden er meteen extra kleurstalen verzonden zodat wij de juiste kleur konden bepalen (foto’s online verschillen wat met de werkelijkheid). Wij hebben alles zelf opgemeten met duidelijke meetinstructies die te vinden zijn op de website. De gordijnen passen precies en ook het ophangen ging gemakkelijk!

Prima ervaring met het vouwgordijntje. De gordijnen zijn helemaal naar onze zin. Mooi op tijd geleverd. Goed verpakt en prima service. Helemaal top

Fantastische persoonlijke service

Voor de tweede keer gordijnen besteld, beide keren zeer goed en persoonlijk geholpen, geen vraag is teveel, er worden nog extra kleurstalen besteld en bezorgd, en het eindresultaat is wederom prachtig.

Mooi degelijk product

Prettige service, gul met kleurstalen en klantgericht. Het vouwgordijn is heel mooi. We hadden al vouwgordijnen van het vouwgordijntje en blijven ook al 10 jaar goed.

We zijn erg tevreden over de geleverde vouwgordijnen, en de tijd en moeite die u heeft genomen om zeker te weten dat het zou passen. Nadat ik de bestelling plaatste, werd snel telefonisch contact opgenomen om alles goed door te spreken. Het monteren was niet helemaal duidelijk (ik kon op de website niet het goede stappenplan vinden behorende bij het door ons bestelde systeem), maar dit werd telefonisch goed uitgelegd. De vouwgordijnen passen perfect. Super service!

• Kwaliteit gordijn

Goede service! Persoonlijk contact om nog even de maten te dubbelchecken. Zeer eenvoudige montage. Zeer blij met mijn aankoop!!

• Kwaliteit gordijn

Goede kwaliteit materialen, duidelijke uitleg, goede service!

• Kwaliteit gordijn

Topservice! Binnen 2 weken had ik mijn top -down rolgordijnen geplaatst. Echt heel mooi!

• Kwaliteit gordijn

8 vouwgordijnen besteld. Netjes van te voren opgemeten en na akkoord gelijk de beugels laten monteren. De gordijnen waren veel sneller klaar dan verwacht. Ze hangen als een scheermes in de ramen en zijn prachtig!! Kortom super goed!

• Kwaliteit gordijn

Brabantse spontaniteit, uitstekende kwaliteit en een perfect resultaat. We zullen het Vouwgordijntje van harte aanbevelen!!

• Kwaliteit gordijn

2 van de 7 vouwgordijnen waren te strak genaaid waardoor ze smaller werden . na wat heen en weer bellen en appen nieuwe opgestuurd gekregen. De 'oude' vouwgordijnen waren door de lengte van het pakket niet normaal terug te sturen. Weer even een appje de deur uit en hun eigen leverancier heeft ze opgehaald. Top service ik raad het vouwgordijntje zeker aan!

• Kwaliteit gordijn

Erg tevreden over service. Ik had een aantal afwijkende wensen. Voorstel van Roeland dat ik 1 gordijn van mijn bestelling ter goedkeuring mocht ontvangen en als dat naar wens was zou pas de rest van de bestelling gemaakt worden. Alles was prima zoals gevraagd. Ik zou in de toekomst met een gerust hart weer bij 't Vouwgordijntje een bestelling plaatsen.