Weer uitstekende service

Een paar jaar teug al goede ervaring gehad met een nieuwe accu voor mijn iPhone 5. Zojuist ook mijn iPhone SE laten voorzien van een nieuwe accu. Weer uitstekende (en snelle) service! Bedankt!

Wederom een super ervaring !

Mijn telefoon af en toe ging spontaan in bootloop. er zat nog garantie op maar een telefoontje met de dealer wist ik dat ik mijn telefoon voor een paar weken kwijt zou zijn en dat al mijn data van de telefoon verwijderd zouden zijn. Na goed overleg met Schermreparatie.nl kon ik de telefoon rond 9:00 afleveren en was zij in de middag al weer klaar. Dat mijn telefoon niet volledig gewist is scheelt mij dagen aan erfenis en werk om apps en instellingen terug te zetten.

Reparatie perfect uitgevoerd

Door de gehele procedure duurt het lang voordat je de telefoon retour gestuurd wordt. Misschien kan dat versneld worden.

Beste Evert, Bedankt voor uw positieve review. Wij proberen bij het opsturen van een toestel, deze zo snel mogelijk te repareren en terug te sturen. In uw geval is dit langer geweest dan normaal. Dit was door een fout van onze kant. Als een betaling na een bepaalde tijd binnenkomt, kan dit soms ook tot een extra dag vertraging leiden. De vervoerder is dan al langs geweest. Deze komt 1x per dag.

Superkwaliteit

Mijn Oneplus werd super gerepareerd, goede service, goede communicatie, scherpe prijzen. Echt een aanbeveling

Perfecte reparatie iPhone. Snel en betrouwbaar

Reageert snel, servicegericht, binnen een paar uur toestel terug. Dank!

TOP!

2 keer mijn scherm vervangen zonder gedoe en super snel!!

Prima en correct

Vlotte afhandeling en prima communicatie.

Snelle en perfecte service

Prima prijs en handig geregeld met de boekhandel als front-office.

prima ervaring, snel en adequaat geholpen. werd goed op de hoogte gehouden wanneer het kapotte product weer binnen was en werd toen snel gerepareerd. Nadeel is het betaal systeem. moet geld overmaken, als het is binnen gekomen op de rekening kan ik toestel afhalen. begrijpelijk maar duurt dan wel wat langer voor je je toestel weer hebt.

Erg positieve ervaring, zeer snelle en goede service

Snel en vakkundig

Goede communicatie, snel en vakkundig scherm gerepareerd.

Het scherm van mijn OnePlus 3T werkte niet meer. Contact opgenomen over de mogelijkheden en gelukkig kon het scherm gerepareerd worden zonder dat de data gewist werd. Dit zou bij reparatie door OnePlus zelf wel gebeurd zijn. Alles werkt weer perfect, en mooi op tijd kunnen laten repareren voor onze vakantie.

GEWELDIGE service, ondanks een foutje!!

Vanuit Almelo naar Harderwijk gereden voor een nieuwe camera aan de achterkant van mijn Oneplus telefoon. Lenzen vervangen maar het glas kon niet in Harderwijk gezet worden, toen naar Amersfoort gereden naar de andere locatie. Hier was het met 5 minuten geregeld en kreeg het voor niets mee omdat ik eigenlijk voor niets naar Harderwijk gereden was. Ontzettend bedankt, toch nog net op vakantie met een camera op mijn telefoon!!

Zeker aanbevelen !!

Goed en snel

Snellere diagnose en reparatie

Moeizame communicatie en betaling.

Veel overleg en gemail. Omslachtig. Komt ook door externe locatie.

Beste Eddy Ik heb begrip voor uw beoordeling. Wat de één als een gemak ziet (Betaling via Ideal) , kan voor de ander minder handig zijn. Toch vinden de meeste klanten betaling via Ideal gemakkelijk. Betaling door overboeking, wordt waarschijnlijk op korte termijn tussen de verschillende banken ook direct, zodat dit in de toekomst geen problemen meer zal geven verwacht ik.

Fantastische service

Het scherm van mijn OnePlus was gebarsten en aan vervanging toe. Nadat ik hem opgehaald had bleek mijn speaker het niet meer te doen. De manier hoe dit opgepakt werd en er gereageerd werd verdient wat mij betreft een pluim: louter excuses en direct meedenken voor de oplossing, niks geen gezeur met bonnen voor garantie of dat het mijn eigen schuld zou zijn o.i.d. Na hem (helaas) voor de tweede keer weggebracht te hebben kreeg ik er nog een powerbank bij als goedmakertje. Al met al zeer tevreden, alles werkt nu weer naar behoren.

Hele snelle en vriendelijke service!!!

Supergoed en voor een nette prijs!

Prima service, klantvriendelijk en betaalbaar

Ik kom regelmatig bij schermreparatie, omdat ik daar inmiddels veel vertrouwen in heb gekregen. Alles wordt op een professionele manier behandeld/gerepareerd en er wordt ook meegedacht met de klant, in wat voor de klant de beste keuze is. Daarnaast is de dienst betaalbaar, zeker wat je er voor terugkrijgt, aan kwaliteit. Echt een aanrader en schermreparatie is voor veel diensten beschikbaar.

Beste ervaring, uitstekende service en garantie op reparaties

Beste ervaring, uitstekende service en garantie op reparaties.

Prima Service

Prima prijs. Deskundige reparatie en snel gefixt.

Netjes en snel afgehandeld

• Snelheid / Levertijd

Service is top, levertijd is super, en communicatie is snel en direct

• Snelheid / Levertijd

prima service, fijn dat ze meedenken in oplossingen.

• Snelheid / Levertijd

Lens vervangen maar de lens niet schoon gemaakt.

Over Schermreparatie.nl

Welkom bij Schermreparatie.nl ! Wij zijn gespecialiseerd in de reparatie van mobiele telefoons en tablets. Iphone, Samsung, Huawei, OnePlus, LG, Motorola, Sony, alle bekende merken smartphones repareren wij. U kunt bij ons terecht voor de meeste reparaties aan uw telefoon of tablet. Verder repareren wij diverse barcode scanners, handscanners en inventarisatiescanners. Wij werken met ervaren personeel en beschikken over professionele apparatuur en gereedschap om uw toestel te repareren.