Zeker aanbevelen !!

Goed en snel

Snellere diagnose en reparatie

Moeizame communicatie en betaling.

Veel overleg en gemail. Omslachtig. Komt ook door externe locatie.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Eddy Ik heb begrip voor uw beoordeling. Wat de één als een gemak ziet (Betaling via Ideal) , kan voor de ander minder handig zijn. Toch vinden de meeste klanten betaling via Ideal gemakkelijk. Betaling door overboeking, wordt waarschijnlijk op korte termijn tussen de verschillende banken ook direct, zodat dit in de toekomst geen problemen meer zal geven verwacht ik.

Fantastische service

Het scherm van mijn OnePlus was gebarsten en aan vervanging toe. Nadat ik hem opgehaald had bleek mijn speaker het niet meer te doen. De manier hoe dit opgepakt werd en er gereageerd werd verdient wat mij betreft een pluim: louter excuses en direct meedenken voor de oplossing, niks geen gezeur met bonnen voor garantie of dat het mijn eigen schuld zou zijn o.i.d. Na hem (helaas) voor de tweede keer weggebracht te hebben kreeg ik er nog een powerbank bij als goedmakertje. Al met al zeer tevreden, alles werkt nu weer naar behoren.

Hele snelle en vriendelijke service!!!

Supergoed en voor een nette prijs!

Prima service, klantvriendelijk en betaalbaar

Ik kom regelmatig bij schermreparatie, omdat ik daar inmiddels veel vertrouwen in heb gekregen. Alles wordt op een professionele manier behandeld/gerepareerd en er wordt ook meegedacht met de klant, in wat voor de klant de beste keuze is. Daarnaast is de dienst betaalbaar, zeker wat je er voor terugkrijgt, aan kwaliteit. Echt een aanrader en schermreparatie is voor veel diensten beschikbaar.

Beste ervaring, uitstekende service en garantie op reparaties

Beste ervaring, uitstekende service en garantie op reparaties.

Prima Service

Prima prijs. Deskundige reparatie en snel gefixt.

Netjes en snel afgehandeld
  • Snelheid / Levertijd

Service is top, levertijd is super, en communicatie is snel en direct
  • Snelheid / Levertijd

prima service, fijn dat ze meedenken in oplossingen.
  • Snelheid / Levertijd

Lens vervangen maar de lens niet schoon gemaakt.
  • Snelheid / Levertijd

Batterij laten vervangen van een iPhone. Supersnel klaar en goede communicatie!
  • Snelheid / Levertijd

Supersnelle service met ophalen en terugbrengen. Er wordt echt naar je probleem geluisterd en precies dat wordt opgelost.
  • Snelheid / Levertijd

Super snel en netjes gedaan
  • Snelheid / Levertijd

Snel, duidelijk en goed geprijsd.

• Snelheid / Levertijd

Erg blij met de service. Het was een moeilijke reparatie. Het bedrijf denkt mee,en communiceert hier duidelijk over. Ik ben er zeer mee geholpen.
  • Snelheid / Levertijd

Helaas kan een telefoonscherm niet goed tegen klem zitten tussen de beugel van het opklaptafeltje en de rugleuning in de trein. Het scherm was goed gebarsten en de digitizer werkte ook niet meer. Schermreparatie.nl gevonden en gebeld. Een scherm voor een OnePlus One was meteen op voorraad en kon ik dezelfde dag nog brengen ter reparatie. Ik werk in Enschede dus dat ging makkelijk via de Primera. Begin van de middag ingeleverd, eind van de middag klaar en weer opgehaald bij de Primera. Prima gecommuniceerd. Helaas bleek 's avonds het scherm eigenaardigheden te vertonen (random touches werden uitgevoerd door fabrieksfout). Volgende dag gebeld en kosteloos een nieuw scherm gekregen die tot op heden als vanouds werkt. Al met al erg goede service en communicatie over de status van de reparatie.
  • Snelheid / Levertijd

Zeer snelle en perfecte reparatie voor een correcte prijs.
  • Snelheid / Levertijd

Heel erg snel, goed bereikbaar en de reparatie is top.

• Snelheid / Levertijd

Ondanks het gebruik van een bumper hoesje, toch weer een barst in het scherm. Gebeld en overlegd wanneer telefoon af te geven. Paar uur na afgeven kreeg ik een melding dat het toestel gerepareerd klaar lag. Dit was mijn 2e reparatie bij Derk. En een eventuele toekomstige reparatie zal zeker weer bij hem gebeuren!

• Snelheid / Levertijd

Super nette man die erg kundig en snel reparatie uitvoerde. Afspraak gemaakt en ik kon er opwachten.

Over Schermreparatie.nl

Welkom bij Schermreparatie.nl ! Wij zijn gespecialiseerd in de reparatie van mobiele telefoons en tablets. Iphone, Samsung, Huawei, OnePlus, LG, Motorola, Sony, alle bekende merken smartphones repareren wij. U kunt bij ons terecht voor de meeste reparaties aan uw telefoon of tablet. Verder repareren wij diverse barcode scanners, handscanners en inventarisatiescanners. Wij werken met ervaren personeel en beschikken over professionele apparatuur en gereedschap om uw toestel te repareren.

Filter op Taal