Al vele jaren zeer tevreden: lekker vlot, voordelig, ongecompliceerd voor alles een oplossing rondom band en wiel. Nu ook nog een overzichtelijke website 👍🏻. Zowel alle nieuwe als ook een heel groot gebruikt assortiment. Kan ik iedereen aanraden.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Service met hoofdletters. Ben zeer goed geholpen nadat bleek dat een van de banden een probleem had.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Kom al bijna 8 jaar bij Benelux Tyres. Afgelopen jaar is de werkplaats mooi & professioneel opgeknapt. Altijd vriendelijk & ongedwongen ontvangst met (gekoeld) drankje, goed & kundig advies met altijd de laagste prijs. Dik tevreden!

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Na een technisch probleem met een band is dit door de firma Benelux Tyres prima, snel en zeer professioneel opgelost! Ondanks het probleem toch een zeer tevreden klant!

• Ervaring met: Webshop

Fijne mensen, snel geholpen en geen gezeur.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Wielen laten wisselen winter set werd geheel schoon gemaakt in een speciaal bad. Set werd beoordeelt en gied bevonden voor het volgende seizoen. Zomer set werd voorzien van nieuwe banden en netjes gemonteer. Voor het bestellen van de banden heb ik goede uitleg gehad welk type band voor mijn Audi de beste keuze zou zijn. Auto ligt als een blok op de weg en totaal geen trillen of wat dat ook. Super tevreden aardige kerel, prijs goed, dus ik zeg een aanrader!!

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Al meerdere keren bij benelux tyres geweest voor banden en het richten van een velg. Super service, geen gedoe met afspraken en wachttijden. De meeste dingen klaar terwijl je wacht, voor een scherpe prijs met 100% tevredenheidsgarantie. Je vraag wordt vertaald naar een concrete oplossing die snel, goed en professioneel afgehandeld wordt. Een echte aanrader dus!

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Altijd fijne, snelle service en bovenal vriendelijk geholpen.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Ik ben hier al zo'n 10 jaar klant en zo tevreden over de prijsstelling en uitvoering dat ik hen aanraad bij mijn relaties. Hiervandaan komen ook alleen maar positieve, enthousiaste reakties. Helemaal top!

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Gisteren avond banden in de webshop besteld. Vanochtend waren ze al bezorgd. super service ga zo door!

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Snelle, correcte service met een glimlach....zo kan het ook.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Een fijn banden bedrijf . altijd bereikbaar (24/7 ). grote voorraad aan banden dus ik kom nooit voor niets gereden voor een banden wissel. en een zeer gezellig team waar ze mee samen werken. top bedrijf. mvg frank

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Topzaak, deskundig, adviserend en behulpzaam. Ik kom al jaren bij dit team van specialisten. Ben altijd naar volle tevredenheid geholpen, vakidioten. Prijs kwaliteitverhouding ga je nergens beter vinden. Altijd ruime voorraad van nieuwe en gebruikte banden en velgen. Je wordt hier nog geholpen zonder afspraak, onder het genot van een heerlijke bak koffie. De verbouwing van eind 2017 heeft de zaak verder geprofessionaliseerd, keurige ontvangst en een moderne werkplaats. Als enigste aandachtspunt benoem ik de telefonische bereikbaarheid, deze mag wat verbeteren.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Probleem met banden die op de hoofdweg een raar geluid maken. De juiste banden waren op voorraad en zijn meteen ook van stikstof voorzien. Binnen gereden zonder afspraak te maken en dat is fijn dat dit zo kan. De auto rijdt nu weer als een zonnetje.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Keuze tussen een nieuw setje banden of gebruikt met paar millimeter eraf. Na goed overleg en met een zeer mooie prijs daar weggereden met vier nieuwe banden. Top advies en hulp!

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Goede kwaliteitven prijs verhouding. Vriendelijk en snel

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Vriendelijk en goede prijs.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Vriendelijk en behulpzaam. Denken echt mee. Reageren snel op je mails en mijn zoek opdracht was binnen 3 dagen door hun geregeld. Mooie set 2e hands velgen met nieuwe banden voor een scherpe prijs.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Goed uitgeruste werkplaats met moderne apparatuur. Vriendelijke ontvangst en veel kennis van banden en velgen. Groot assortiment. Het kunnen wassen van wielen, vullen met stikstof en kunnen opslaan is ideaal en geen vuile handen meer. Vriendelijke ontvangst en goede koffie!

Maxend 5 5388 GH Nistelrode